AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 https://trulymind.org/scientists-found-that-the-soul-doesnt-die-it-goes-back-to-the-universe/ Vitenskapen hevder altså at sjelen finnes. Med sjel mennes et udødelig «jeg»som eksisterer videre uavhengig av hjernen. Dette mener, i sannhet, at vi ikke dør for alltid når vi dør fysisk i dette livet: Sjelen går tilbake til universet og lever videre. Hva tror dere? Har forskerne rett? Anonymkode: ecf22...401
Midgard Skrevet 5. november 2018 #2 Skrevet 5. november 2018 (endret) Nei, vitenskapen har aldri proklamert at det finnes en sjel. Så rett eller galt, det er likevel en stråmann. Endret 5. november 2018 av Midgard
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #3 Skrevet 6. november 2018 Ja, sjelen lever videre når vi dør. Søk opp heaven is real eller hell is real.. 🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: b7da2...1e4
Midgard Skrevet 6. november 2018 #4 Skrevet 6. november 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sjelen lever videre når vi dør. Søk opp heaven is real eller hell is real.. 🙏🏻🙏🏻 Anonymkode: b7da2...1e4 Bare real in din egen fantasi. Det er ingentin som tilsier at denne fantasien ikke dør sammen med deg. Det er altså ingen grunn til bekymring (eller jubel).
Daniel123 Skrevet 6. november 2018 #5 Skrevet 6. november 2018 Jeg tok meg faktisk bryet med å lese artikkelen, og det er ingen vitenskaplige funn som presenteres. At artikkelen er publisert i Trulymind.ord, sier vel sitt. Han forskeren som siteres (ingen kildehenvisning) forfekter kun en rekke spekulasjoner; disse har ingen vitenskaplig verdi. Forfatteren av artikkelen bruker feilaktiv betegnelsen "teori" (eller bruker det misvisende); det er enkelt å greit spekulasjoner som presenteres; vitenskaplig forskning har ikke fastslått noe som helst om sjelens eksistens.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #6 Skrevet 6. november 2018 Ja, etterlivet er sannhet. Det ender i evig liv eller evig fortapelse. Hvordan vet jeg dette? Søk Herren Jesus så skal du få se. Det er så fantastisk at jeg har ikke ord. Jesus kan vise deg i en grad om hva som kommer om du velger han. Det er så fantastisk og overveldende at jeg har ikke ord! Anonymkode: 6f772...4b2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #7 Skrevet 6. november 2018 Du lever videre i en form da du brytes ned og går inn i næringskjeden. Men selvet forsvinner. Du vil aldri komme tilbake som deg. Anonymkode: 0c524...27a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #8 Skrevet 6. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du lever videre i en form da du brytes ned og går inn i næringskjeden. Men selvet forsvinner. Du vil aldri komme tilbake som deg. Anonymkode: 0c524...27a Løgn fra Satan! Anonymkode: 6f772...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå