Gå til innhold

Hvordan steke Dr.Oetker pizza?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange grader på varmluft og hvor lenge steker man Dr Oetker pizza med skinke og salami?

Anonymkode: e2f21...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man fyrer et bål i hagen og ofrer pizzaen til Satan.

Anonymkode: 19270...70d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg steker Margaritha-pizzaen ett hakk høyere enn midten og 225 grader, til osten bobler :jepp: Skinke og salami aner jeg ingenting om, men jeg hadde gjort det samme sikkert.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det står på pakken eller? Den pizzaen fra Dr.Oetker jeg pleier å spise, skal stekes på 220 grader (ikke varmluft) i 10-12 minutter. 

Anonymkode: b7dcc...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar pizzaen ut at pakka, kaster den kjapt i søpla (som er rundt 21 grader), åpner kjøleskapet og finner meg noe skikkelig mat med næringsverdi. 👌

Virkelig den beste måten å lage junkfood på! 😍 

Anonymkode: a3b95...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man putter pizzaen i varm ovn og lar den stå i ovenen til den ser ferdig ut. Voila.

Anonymkode: 7f1a3...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tar pizzaen ut at pakka, kaster den kjapt i søpla (som er rundt 21 grader), åpner kjøleskapet og finner meg noe skikkelig mat med næringsverdi. 👌

Virkelig den beste måten å lage junkfood på! 😍 

Anonymkode: a3b95...7b3

Tøft. 

Anonymkode: d69d3...ecc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putter inn pizza steienen, varmer opp ovnen til høyeste temperatur. Hiver inn pizzaen etter en time eller så. 

Aner ikke hvorfor de anbefaler så lav temperatur. Bare følg med så kan du bruke mye høyere temperaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg tar pizzaen ut at pakka, kaster den kjapt i søpla (som er rundt 21 grader), åpner kjøleskapet og finner meg noe skikkelig mat med næringsverdi. 👌

Virkelig den beste måten å lage junkfood på! 😍 

Anonymkode: a3b95...7b3

Litt tåpelig å bruke penger på mat du kaster i søpla men...  Whatever floats your boat. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peonjenta skrev:
 

Litt tåpelig å bruke penger på mat du kaster i søpla men...  Whatever floats your boat. 

Det å kjøpe noe man ikke trenger kan jeg sympatisere med. Men...

Hvorfor ta seg bryet å pakke den ut før man kaster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:
 

Det å kjøpe noe man ikke trenger kan jeg sympatisere med. Men...

Hvorfor ta seg bryet å pakke den ut før man kaster den?

Kildesortering for å veie opp for matsvinnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fvonk skrev:
 

Kildesortering for å veie opp for matsvinnet?

Hva er vitsen med å sortere noe de bare skal brenne uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Du vet at det står på pakken eller? Den pizzaen fra Dr.Oetker jeg pleier å spise, skal stekes på 220 grader (ikke varmluft) i 10-12 minutter. 

Anonymkode: b7dcc...10a

Selvfølgelig vet jeg at det står på pakken, men kastet pakken da jeg la pizzaen i fryseren for 4 måneder siden. 

Takk for svar :)

Anonymkode: e2f21...dbe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Peonjenta skrev:
 

Litt tåpelig å bruke penger på mat du kaster i søpla men...  Whatever floats your boat. 

Ok da. You got me. Jeg har faktisk aldri kjøpt en ferdigpizza i mitt liv. Det tar like kort tid å smekke sammen noe skikkelig mat, så why bother? :)

Anonymkode: a3b95...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Ok da. You got me. Jeg har faktisk aldri kjøpt en ferdigpizza i mitt liv. Det tar like kort tid å smekke sammen noe skikkelig mat, så why bother? :)

Anonymkode: a3b95...7b3

Jeg kjøper ferdigpizza kanskje fire ganger i året for å ha noe i frysen en dag det skal gå kjapt. Setter på stekeovnen og gjør andre nødvendige ting til den er varm. Slenger inn pizzaen og gjør andre nødvendige ting til den er ferdigstekt. Så er middagen klar.

På de få minuttene jeg bruker tilsammen på en ferdigpizza, de få gangene jeg spiser det, kunne jeg aldri nådd å lage et måltid fra bunnen.

Anonymkode: 10824...611

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg steker all ferdig-pizza på 225 grader (ikke varmluft) til den ser ferdig ut. ca 10-15 minutter.  Kunne sikkert brukt høyere varme også, når jeg lager hjemmelaget så setter jeg ovnen på max og da stekes den kanskje to-tre minutter raskere.

Anonymkode: f4e72...bf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...