Gå til innhold

Chat rooms

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 

En kone i midlivskrise gikk bak ryggen på mannen sin, og flyttet i sommer ut fra huset hun delte med han og deres tre felles barn. 

Jeg er han mannen. Er nå med ungene annenhver uke. Jeg er en sosial og omgjengelig person, men kjenner litt på ensomheten når jeg nå sitter her alene en lørdagskveld. Har gode kamerater, men de har selv familier og lørdagskvelden tilbringer de med familiene sine og gullrekka på tv. 

Føler meg ikke helt klar for dating enda, men jeg skulle gjerne snakket med noen. Er det noen som vet om noe gode nettsider evt. apper der man kan komme chatte med andre, helst en til en? Så på chat.no, men det var en felleschat der det virket strabasiøst å snakke med noen på tomannshånd. 

På forhånd takk for tips! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone? 

Skrevet (endret)

Du er ikke klar for dating, men vil snakke med kvinner (antar jeg), en til en, og helst online? Vil tro de fleste kvinner online som er interessert i å chatte med menn gjør dette for å få muligheten til å treffe menn de kan date og bli sammen med (på en eller annen måte..). Det er muligens mye mer chatting ved online dating enn du er klar over, de fleste vil chatte litt og bli litt kjent før de gidder/risikerer å møte noen fysisk.

Jeg tror uansett det blir veldig galt å forsøke å gjøre dette i online chatterom. Der er det sikkert 20 menn på hver kvinne, eller mange ganger verre hvis du trekker i fra de mennene som leker kvinner. Hvis du egentlig er ute etter å forsøke å bli kjent med kvinner for å se om det kan vekke noen følelser i deg, så gjør som "folk flest". Lag deg en Tinder profil og se om du finner noen interessante personer som også kunne tenke seg å bli kjent med deg. Så chatter du i vei, og evt treffer kvinnene og prater videre og ser hvor det kan bære.

Hvis du faktisk bare er interessert i å prate og overhodet ikke er interessert i å date, så oppsøk arenaer hvor det er kvinner som kanskje har samme interesse som deg, som du da kan bli kjent med og prate med som venn. Alternativt så kan du jo vurdere å betale for profesjonelle samtalepartnere / coacher, men det gjør man som regel hvis man har spesielle utfordringer eller mål man ønsker å oppnå.

Endret av Kreator
Skrevet

Takk for svar. Tror jeg bare får avvente det litt da. Er ikke klar for dating nå. Kjente bare plutselig veldig på ensomheten og at det kunne vært godt å ha noen å snakke litt med. 

Skrevet

Det er ingenting galt i det du ønsker og trenger. Men det er særdeles tvilsomt at du finner det på online chatterom, det var poenget mitt. Det er veldig date/sexfokusert såvidt jeg forstår, og som regel alt for mange desperate mannfolk til at de fleste normale damer orker å henge på slike. Kanskje tiden er inne for å vurdere å dyrke eller ta opp noen koselige interesser hvor du har muligheten for å få noen nye venner (menn eller damer) som du så etterhvert kan ha dypere samtaler med. Så har du jo nå også en mulighet for å se hva som var bra og dårlig med ditt forrige liv og liksom litt tid til å bli en ny og bedre utgave av deg selv. Kanskje verdt å bruke litt tid på det også, uansett hva det nå er. Lykke til!

Skrevet

Prøv badoo.com Den siden er også for folk som bare vil chatte eller få nye venner. Selv om mange som er der ikke har fått med seg det. Men kryss av for chat, så har du ditt på det tørre. Kanskje får du så god kontakt med noen at du faktisk får lyst til å treffes allikevel. Det er jo ikke slik at en dame du har chattet lenge med er helt sikker på at hun vil bli kjæresten din heller. Det er veldig avslappet og uformelt om du ikke lager noe styr ut av det selv. Er koselig å ha noen å chatte med. Hopp i det! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...