AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 En venninne av meg (har kjent henne ca 3 år) fortalte meg i dag at kjæresten hennes har sonet i fengsel i over 1 år. Synes dette hørtes merkelig ut..altså..tviler i grunnen ikke på at det er sant, men da jeg spurte henne hva han hadde sonet for så visste hun ikke. Oppfordret henne så klart til å ta rede på dette, men da fortalte hun at det trolig bare var for mindre forhold som noe tyveri og sånn..😳 Anser henne som så oppegående at syns dette var rart. Eksen har visst også sittet inne. Hva hadde dere gjort og hvordan hadde dere forholdt dere til dette? Anonymkode: e249b...174
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Man sitter ikke inne for småting som tyveri. Du kan jo tenke deg at en voldtektsdømt sitter inne i toppen 8-9 mnd, så han har nok gjort noe alvorlig. Anonymkode: cab07...76c 5
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Hun vet nok ja, men vil ikke at folk skal få vite om det.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Enig med dere som sier at hun vet det nok men ikke vil si det. Det er forsovet helt greit det, men da forstår jeg ikke hvorfor hun velger å først fortelle at han har sittet inne om hun har tenkt at resten skal være hemmelig. Folk må regne med i det minste et lite oppfølgingsspørsmål når de forteller slike ting. De har ikke vært sammen så veldige lenge og blir nesten litt bekymret over det, men nå våger jeg ikke å spørre mer når det er så åpenbart at jeg ikke skal vite...Jeg tenker også som deg over her at over 1 år er lenge, spesielt om han bare har stjålet litt. Vet ikke hva man får 1 år i fengsel for heller.. Hilsen Ts Anonymkode: e249b...174 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 Hun vet. Har du noe med årsaken? Anonymkode: 2f480...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Altså eksen min satt inne i 3 mnd for ran OG fyllekjøring uten å ha lappen på samme dag. Han var også tidligere dømt for et annet ran og draps trusler med kniv der han bare fikk fotlenke i noen uker... så sitter du inne i 1 år så skal du ha gjort noe ganske ille. "Kjenner" en som satt inne i 8 mnd for forsøk på mordbrann, jada huset brant, men folka overlevde. HAHA nå høres det ut som jeg er i DET et kriminelle miljøet, jeg er ikke det altså... Anonymkode: c4f5b...ad7 3
Ella Ellefantella Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg (har kjent henne ca 3 år) fortalte meg i dag at kjæresten hennes har sonet i fengsel i over 1 år. Synes dette hørtes merkelig ut..altså..tviler i grunnen ikke på at det er sant, men da jeg spurte henne hva han hadde sonet for så visste hun ikke. Oppfordret henne så klart til å ta rede på dette, men da fortalte hun at det trolig bare var for mindre forhold som noe tyveri og sånn..😳 Anser henne som så oppegående at syns dette var rart. Eksen har visst også sittet inne. Hva hadde dere gjort og hvordan hadde dere forholdt dere til dette? Anonymkode: e249b...174 Jeg hadde ikke forholdt meg til det, det er ikke noe folk har noe med. Men var det kjæresten min ville jeg jo visst det, sånn at jeg ikke fikk barn med en pedofil, liksom. Tipper hun vet det, men ikke vil fortelle. Respekter det og behandle han som du behandler alle andre. 2
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2018 #9 Skrevet 5. november 2018 På 4.11.2018 den 3.23, AnonymBruker skrev: Hun vet. Har du noe med årsaken? Anonymkode: 2f480...5b2 Vel, hvis det er en fyr man treffer en del via ens venninne, så er det greit å vite hvorfor han får langferie ja.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #10 Skrevet 5. november 2018 Han er ferdig sonet, da fortjener han vel også at det blir "glemt". Han har tatt straffen sin og er ferdig. Ha respekt for det. Anonymkode: 7ebdd...6e2 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #11 Skrevet 6. november 2018 Han har sona ferdig, hvorfor er det er problem at han har sitti i fengsel? Hvis venninnen din er så oppegående som du påstår, så har hun nok ikke blitt sammen med en random idiot som behandler hun dårlig? Vær glad på hennes vegne, og husk at alle fortjener en ny start om man har driti seg ut btw, 1 år er nok oppsamlet saker som sikkert handler om både vold og narkotika. Anonymkode: 1dfb3...c75 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #12 Skrevet 6. november 2018 På 3.11.2018 den 21.29, AnonymBruker skrev: Man sitter ikke inne for småting som tyveri. Du kan jo tenke deg at en voldtektsdømt sitter inne i toppen 8-9 mnd, så han har nok gjort noe alvorlig. Anonymkode: cab07...76c stemmer ikke helt nødvendigvis. kommer ann på graden av voldtekten og om personen har rulleblad fra før Anonymkode: 00959...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #13 Skrevet 6. november 2018 På 3.11.2018 den 21.29, AnonymBruker skrev: Man sitter ikke inne for småting som tyveri. Du kan jo tenke deg at en voldtektsdømt sitter inne i toppen 8-9 mnd, så han har nok gjort noe alvorlig. Anonymkode: cab07...76c Nja. Min voldtekstmann satt inne i 4 år. Fikk i utgangspunktet 6 års forvaring, men slapp ut tidligere 🙄 Anonymkode: f41c3...f58 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2018 #14 Skrevet 6. november 2018 Hva ønsket venninna di å oppnå ved å fortelle deg dette? Her hadde jeg trådd varsomt og ikke fortalt dette videre til en sjel. Kanskje tester hun deg, kanskje ønsker hun å fremstå som interessant/spennende, kanskje har hun det kjipt med kjæresten og tør ikke å si det. Jeg hadde ikke spurt noe mer og heller ikke snakket om det med andre. Men, det skal innrømmes, jeg hadde nok sett på kjæresten hennes med andre øyne. Anonymkode: a29b8...d03
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #15 Skrevet 7. november 2018 Jeg synes det var bra av deg å be henne finne ut av årsaken til fengselsstraffen. Dette er jo noe hun burde få 100% info om av han. Jeg tror hun delte det med deg fordi hun ble overrasket og måtte lufte det til en venn. Anonymkode: 202e1...f3d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #16 Skrevet 7. november 2018 Noe narko greier kanskje? Min eks satt inne i 9 mnd for en narko dom. Uansett så er det vel ikke ditt problem? Det er veninnen din som er sammen med han. Jeg anser meg selv for en oppgående, lovlydig kvinne, men dog noe naiv. Visste ingenting om at eksen brukte narkotika.. Anonymkode: 3670d...8c4
Gjest O.G. Skrevet 8. november 2018 #17 Skrevet 8. november 2018 På 5.11.2018 den 9.20, AnonymBruker skrev: Han er ferdig sonet, da fortjener han vel også at det blir "glemt". Han har tatt straffen sin og er ferdig. Ha respekt for det. Anonymkode: 7ebdd...6e2 Nei, ikke for ting som det er fare for gjentakelse og det kan gå utover folk. Jeg er selv i en slik situasjon med ei sånn venninne og jeg har valgt å ta avstand pga det at hun er dum som et brød skal ikke gå utover meg.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #18 Skrevet 10. november 2018 På 3.11.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev: Enig med dere som sier at hun vet det nok men ikke vil si det. Det er forsovet helt greit det, men da forstår jeg ikke hvorfor hun velger å først fortelle at han har sittet inne om hun har tenkt at resten skal være hemmelig. Hilsen Ts Anonymkode: e249b...174 Forsovet er når du har glemt å sette på vekkerklokka. Det heter forsåvidt. Anonymkode: 179ee...273 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #19 Skrevet 10. november 2018 At han har sittet inne er ikke så galt i seg selv. Men etthvert oppegående menneske hadde da spurt hvorfor? For det er slett ikke det samme selv om han har sonet sin straff. Anonymkode: 12b7d...eb5
Gjest O.G. Skrevet 10. november 2018 #20 Skrevet 10. november 2018 På 6.11.2018 den 22.57, AnonymBruker skrev: Hva ønsket venninna di å oppnå ved å fortelle deg dette? Her hadde jeg trådd varsomt og ikke fortalt dette videre til en sjel. Kanskje tester hun deg, kanskje ønsker hun å fremstå som interessant/spennende, kanskje har hun det kjipt med kjæresten og tør ikke å si det. Jeg hadde ikke spurt noe mer og heller ikke snakket om det med andre. Men, det skal innrømmes, jeg hadde nok sett på kjæresten hennes med andre øyne. Anonymkode: a29b8...d03 Dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå