AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Hva tenker dere? Det er ti års aldersforskjell mellom oss. Jeg ønsker meg en baby.. Anonymkode: b273e...69d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 45, tenker jeg. Når barnet er 20 er faren da 65, det er gammelt, men fortsatt (såvidt) innafor. Anonymkode: 0c15a...706 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Det bør du vel spørre mannen din om. Anonymkode: 738a7...0a6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Jeg tenker egentlig senest 42år Anonymkode: d4767...7d5 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 Det er mange menn som blir pappaer lenge etter fylte 45. Folk kan synse og mene hva de vil, men det er faktisk opp til den enkelte. Anonymkode: 738a7...0a6 13
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er mange menn som blir pappaer lenge etter fylte 45. Folk kan synse og mene hva de vil, men det er faktisk opp til den enkelte. Anonymkode: 738a7...0a6 Selvfølgelig er det opp til den enkelte, men det vil ikke si at alt er like lurt. Mick Jagger ble pappa enda en gang da han var 73, og dette barnet vil ha faren sin i utrolig få år, og de årene vil mildt sagt ikke være de beste av hans liv mtp helse. Folk må tenke seg om, hva er det beste for barnet? Anonymkode: 0c15a...706 14
Gjest hind Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 Menn burde egentlig blitt ufruktbare på samme alder som kvinner, for selv om de finnes er det svært få som har nok overskudd til å bli gode fedre etter 45-50. Vi skal jo helst leve lenge nok til å se barna bli voksne også.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #11 Skrevet 3. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mange menn som blir pappaer lenge etter fylte 45. Folk kan synse og mene hva de vil, men det er faktisk opp til den enkelte. Anonymkode: 738a7...0a6 Det kan være lite fornuftig med tanke på barnets helse. https://www.helsebiblioteket.no/psykisk-helse/aktuelt/barn-av-eldre-fedre-har-mangedoblet-risiko-for-adhd-og-bipolar-lidelse-jama Anonymkode: d5550...d98 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #12 Skrevet 3. november 2018 Hvor gammel er mannen din, ts? Anonymkode: d5550...d98
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #13 Skrevet 3. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det opp til den enkelte, men det vil ikke si at alt er like lurt. Mick Jagger ble pappa enda en gang da han var 73, og dette barnet vil ha faren sin i utrolig få år, og de årene vil mildt sagt ikke være de beste av hans liv mtp helse. Folk må tenke seg om, hva er det beste for barnet? Anonymkode: 0c15a...706 Faren min var 60 da jeg ble født. Han døde da jeg var 34. Han var verdens beste pappa. Til tross for aldersforskjellen passet foreldrene mine godt sammen. De hadde et godt ekteskap og jeg hadde en god barndom. Jeg ville aldri ønsket meg noen annen pappa og jeg er veldig takknemlig for all den tiden vi fikk sammen. Anonymkode: 738a7...0a6 21
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #14 Skrevet 3. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være lite fornuftig med tanke på barnets helse. https://www.helsebiblioteket.no/psykisk-helse/aktuelt/barn-av-eldre-fedre-har-mangedoblet-risiko-for-adhd-og-bipolar-lidelse-jama Anonymkode: d5550...d98 Huff dette var ikke hyggelig lesing. Min mann var 45 da vårt yngste barn ble født. For tidlig å se om dette stemmer med barnet vårt men jeg er selvfølgelig veldig bekymret 😥 Anonymkode: c8920...422 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #15 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Faren min var 60 da jeg ble født. Han døde da jeg var 34. Han var verdens beste pappa. Til tross for aldersforskjellen passet foreldrene mine godt sammen. De hadde et godt ekteskap og jeg hadde en god barndom. Jeg ville aldri ønsket meg noen annen pappa og jeg er veldig takknemlig for all den tiden vi fikk sammen. Anonymkode: 738a7...0a6 Ja, og jeg benekter ikke at det finnes mange av historier som dine. Men de færreste lever til de er 94, og helsen blir drastisk verre i disse årene. Sånn er det bare. Og nei, men har selvsagt heller ingen garanti for at en som ble far da han var 20 vil leve lenge, men det er snakk om hva som er mest sannsynlig da. Anonymkode: 0c15a...706 6
Gjest Peanut Skrevet 3. november 2018 #16 Skrevet 3. november 2018 Man kan aldri spå hvor lenge foreldrene lever 😌
Byjenta! Skrevet 3. november 2018 #18 Skrevet 3. november 2018 Syntes ikke det er noe spesiell alder på det, det er når man ønsker det selv. Min pappa var 50 når jeg ble født. Han var riktignok mye yngre med de 3 eldste søskena mine i og med jeg er en attpåklatt, men syntes ikke det gjør noen ting at han var 50 år når jeg ble født og min mamma var 43. 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #19 Skrevet 3. november 2018 For vår del gikk grensen rundt 50. Det var da mannen min begynte å føle seg nærmere bestefar-alder enn småbarnsfar-alder. Vi fikk sistemann da han var 49, og selv om vi kanskje kunne tenkt oss en til gjorde alderen at vi slo det fra oss. Ikke for det, han har vært småbarnsfar nesten sammenhengende i over 25 år (jeg er kone nummer to, og han har flere barn med sin første kone og flere barn med meg), så han har vel fått sin dose også Anonymkode: cfafc...2df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå