AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Ca en uke siden tok jeg en graviditettest som viste ganske tidlig positivt og drar til legen tar en ultralyd og viser seg at jeg ikke er gravid. Men mensen fortsatt kommer ikke😒 såå frustrert Anonymkode: 6e584...12a
frk.Sanna Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ca en uke siden tok jeg en graviditettest som viste ganske tidlig positivt og drar til legen tar en ultralyd og viser seg at jeg ikke er gravid. Men mensen fortsatt kommer ikke😒 såå frustrert Anonymkode: 6e584...12a Det er vel uansett alt for tidlig med ultralyd? Tok de ikke blodprøve? 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Det finnes ikke falsk positiv. Om du ventet mensen for en uke siden er det alt for tidlig å se noe på ultralyd om man ikke er veldig flink på det (noe fastlegene stort sett ikke er). Anonymkode: 761c7...e80 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Ultralyd viser ingenting så tidlig. Sannsynligvis ikke testene man tar hos legen heller, de har veldig høy sensitivitet. Det eneste som viser sikkert at du ikke er gravid er en blodprøve. Testen er positiv. Du er, eller har vært, gravid. Om sistnevnte var tilfellet ville du fått en blødning nå. Anonymkode: 2a1ad...b77 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke falsk positiv. Om du ventet mensen for en uke siden er det alt for tidlig å se noe på ultralyd om man ikke er veldig flink på det (noe fastlegene stort sett ikke er). Anonymkode: 761c7...e80 Neii, det jeg mente vær at jeg tok testen for ca 1 uke siden... men er ca 3 uker over tid nå(: Anonymkode: 6e584...12a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neii, det jeg mente vær at jeg tok testen for ca 1 uke siden... men er ca 3 uker over tid nå(: Anonymkode: 6e584...12a Eggløsning kan ha vert forsinket og du er kortere på vei enn antatt. Den er i hvertfall veldig positiv. Har du mistet bør du få en blødning raskt. Ville bedt om hcg i blod med noen dagers mellomrom. Anonymkode: 761c7...e80 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eggløsning kan ha vert forsinket og du er kortere på vei enn antatt. Den er i hvertfall veldig positiv. Har du mistet bør du få en blødning raskt. Ville bedt om hcg i blod med noen dagers mellomrom. Anonymkode: 761c7...e80 Ja, sant det! Skal ta en blod prøve på mandag(: takk for hjelpen! Anonymkode: 6e584...12a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, sant det! Skal ta en blod prøve på mandag(: takk for hjelpen! Anonymkode: 6e584...12a Lykke til Anonymkode: 761c7...e80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå