Gå til innhold

Hvordan forholde seg til silent treatment?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer du hvis kjæresten nekter å svare eller prate m deg , utestenger deg , holder deg på vent etc etter en krangel ? 

Det skjer ofte i mitt forhold . Vi krangler. Partner går/ slenger på røret og gir knapt lyd på to-tre dager. 

For meg er dette tortur. 

Hvordan takler dere andre dette ? 

Jeg er kvinne Og sammen en mann. Vi er begge over 30. 

Anonymkode: 02d15...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerer du hvis kjæresten nekter å svare eller prate m deg , utestenger deg , holder deg på vent etc etter en krangel ? 

Det skjer ofte i mitt forhold . Vi krangler. Partner går/ slenger på røret og gir knapt lyd på to-tre dager. 

For meg er dette tortur. 

Vi bor altså ikke sammen. 

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det, men hadde nok ikke ønsket å bli i et slikt forhold. 

Ikke la deg tråkke på. Stå opp for deg selv og dine ønsker. 

• Liker 11
Skrevet

Gjør det samme tilbake, så får han oppleve hvordan det er også. Hvis dere krangler mye hele tiden, så kanskje man bør revurdere, eller ta en pause litt?

• Liker 3
Skrevet

Been there, done that. Han kunne ignorere meg i timesvis, dagesvis og ukesvis. Vi bodde sammen, så det var et helvete. Fikk aldri svar om jeg prøvde snakke, han var bare kald og så rett gjennom meg. Jeg eksisterte ikke. Helt jævli følelse. Du fortjener ikke slik behandling. Ikke finn deg i det.

Anonymkode: 164fc...f0e

• Liker 15
Skrevet

Dette løser du ved å ALDRI snakke med kjæresten igjen neste gang han gjør dette. Høres uansett ut som en komplett fjott du vil ha det bedre uten.

• Liker 17
Skrevet

Har halvveis opplevd det. Kunne få korte grynt tilbake eller korte svar, og jeg hatet det. Forholdet varte ikke.

Hadde kjæresten gjort det samme, hadde jeg satt meg ned og tatt en alvorsprat med han, om at dette ikke er en god måte å løse problemer på. Nekter han, ville jeg vurdert å gått. Kommunikasjon og å kunne prate om problemer er svært viktig i et forhold.

Anonymkode: a495d...6d0

• Liker 5
Skrevet

En ting er å ville ha alene-tid. Men dette er skikkelig ubehagelig. Blir nervøs. 

Jo mer han avviser jo mere «masete» blir jeg. 

Føler veldig liten. 

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Been there, done that. Han kunne ignorere meg i timesvis, dagesvis og ukesvis. Vi bodde sammen, så det var et helvete. Fikk aldri svar om jeg prøvde snakke, han var bare kald og så rett gjennom meg. Jeg eksisterte ikke. Helt jævli følelse. Du fortjener ikke slik behandling. Ikke finn deg i det.

Anonymkode: 164fc...f0e

Fant du noen gang ut hvorfor han valgte å oppføre seg sånn mot deg ? For meg føles det som en straff og at han sitter med all makt. 

Skrevet

Hadde ikke brydd meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Nettvenn
  • Liker 11
Skrevet
13 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Hadde ikke brydd meg.

Kan du utdype hva du mener ? Jeg trenger å bry meg mindre

Skrevet
13 minutter siden, Nettvenn skrev:

En mann som gjør deg nervøs,utsetter deg for dette ubehaget,avviser deg osv. For det første,desto mer du maser,desto mer kan han kjenne på sin makt over deg. For det andre,vil du virkelig ha en slik mann?

Vi har det også bra. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For meg er dette tortur. 

Egentlig er det dumpegrunn, men hvis du må forholde deg til det så er trikset å vise at du ikke bryr deg. Ikke ta tlf så fort han ringer.

Anonymkode: 1c71d...35c

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig er det dumpegrunn, men hvis du må forholde deg til det så er trikset å vise at du ikke bryr deg. Ikke ta tlf så fort han ringer.

Slitsomt å spille spill.... må man det. Jeg vil jo bare at krangelen skal ta slutt og move on. 

• Liker 1
Skrevet

sett ned foten, gå fra han, ignorer og gå videre. 

Anonymkode: 78bbb...f0d

• Liker 5
Skrevet

sett ned foten, gå fra han, ignorer og gå videre. 

Anonymkode: 78bbb...f0d

Har ikke lyst til å gjøre det slutt. Vil finne en løsning på dette. 

Fort gjort å tenke herske-teknikk ... men kan jo være han beskytter seg ved å stenge av ? 

Skrevet

Sånn oppførsel trodde jeg var normalt i forhold da jeg var i tjueåra. Nå i tredveåra er det rett og slett en uakseptabel oppførsel fra noen som skal kalle seg partner. Slik behandler man ikke hverandre, rett og slett.

Anonymkode: 81c25...a56

• Liker 12
Skrevet

Har ikke lyst til å gjøre det slutt. Vil finne en løsning på dette. 

Fort gjort å tenke herske-teknikk ... men kan jo være han beskytter seg ved å stenge av ? 

Nei, han beskytter ikke seg selv ved å stenge av. Det han prøver på er å få viljen sin, få deg usikker for at du skal oppføre deg kun forelska rundt han igjen. 

• Liker 8
Skrevet

Kjør samme trekk tilbake. Snakk vanlig til han mens han driver med silent treatment. Når han er ferdig med sin silent treatment, så gir du han silent treatment noen dager. Etter at du har gjorde det, gjør du det slutt om han ikke er villig til å kommunisere som vanlige folk 

Anonymkode: fa146...794

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...