AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Har en avlang "tapp" som henger ut av rumpehullet. Kanskje en hemorroide som har blitt tom. Den er veldig synlig, og jeg vil ikke ha sex på grunn av den. Den blir jo veldig synlig i doggy, og all anallek blir jo uaktuelt. Jeg er en ung, barnløs, singel kvinne, og det plager meg veldig! Fikk henvisning av fastlegen, men på sykehuset ville de ikke fjerne den da den ikke var plagsom nok, sånn praktisk sett. Men det plager meg sånn at jeg vurderer å gå privat. Den er ikke så stor, men veldig lang, så det er jo ikke et så stort inngrep. Får nesten lyst til å klippe med saks. Nien som har gått privat og fått fjernet noe slikt? Hvordan går man frem, og hva koster det? Noen ettervirkninger? Anonymkode: a02fe...559
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Jeg har også dette. Googlet meg frem til at det må være en såkalt mariske. Er heldigvis i et fast forhold der det ikke har blitt kommentert - da hadde jeg nok blitt veldig lei meg. Har tenkt mye på at jeg ikke kunne tenkt meg å prøve nye forhold med doggy osv. pga dette. Rett og slett hemmende i hverdagen. Men roet meg litt ned da jeg googlet rundt om marisker og leste at det er nokså "vanlig". Da føler jeg meg ikke så uvanlig der lengre.. Anonymkode: 41bcb...396 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Kan ikke svare direkte på det du spør om, men har operert relativt store områder helt inn mot rumpehullet pga kjønnsvorter som gikk altfor langt før jeg kontaktet lege første gang og en gang til der medisiner ikke klarte å ta de. Jeg hadde en stund tynnere hud i de områdene også etter at det hadde grodd, men det har nå rettet seg igjen. Tror jeg ville ringt til en privat klinikk og spurt dem direkte hvis jeg var i din situasjon, feks Volvat eller hva det nå er som finnes der du bor. Lykke til! Anonymkode: 01dc3...93f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Det er en marisk ja. De kommer etter en hemoroide når huden har blitt presset ut og ikke klarer å trekke seg sammen. Jeg har tre, en ganske så stor. Sleit veldig med hemoroider i svangerskapet. Det kommer også hemoroider i dem en sjelden gang. Det offentlige fjerner ikke før det er svært skjemmende, så hvis den er liten så risikerer man å få nei. Ja, det er veldig vanlig. Men jeg forstår veldig godt at det er skjemmende, det synes jeg også. Jeg tør bare ikke å fjerne dem, etter å ha lest noen skrekkhistorier. Og sjansen for å få nye er stor. Vet dessverre ikke hva det koster å få de fjernet privat. Men tusenlappene går fort i det private. Anonymkode: e08c9...219 1
FrodeF Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en marisk ja. De kommer etter en hemoroide når huden har blitt presset ut og ikke klarer å trekke seg sammen. Jeg har tre, en ganske så stor. Sleit veldig med hemoroider i svangerskapet. Det kommer også hemoroider i dem en sjelden gang. Det offentlige fjerner ikke før det er svært skjemmende, så hvis den er liten så risikerer man å få nei. Ja, det er veldig vanlig. Men jeg forstår veldig godt at det er skjemmende, det synes jeg også. Jeg tør bare ikke å fjerne dem, etter å ha lest noen skrekkhistorier. Og sjansen for å få nye er stor. Vet dessverre ikke hva det koster å få de fjernet privat. Men tusenlappene går fort i det private. Anonymkode: e08c9...219 Og det kan du svare på uten å ha tittet på rumpehullet til TS? FOLK MÅ SLUTTE Å STILLE DIAGNOSER!!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 12 minutter siden, FrodeF skrev: Og det kan du svare på uten å ha tittet på rumpehullet til TS? FOLK MÅ SLUTTE Å STILLE DIAGNOSER!!!!!!!!!!!!!! En tapp som er en rest etter en hemorroide som fastlegen ikke synes ser skummel ut og som spesialisthelsetjenesten ikke vil fjerne er en marisk. Ta deg en snickers, det er lørdag Anonymkode: 25c11...42b 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 TS her Det høres ut som en marisk ja. Synes det er litt flaut å gå til det private, kvier meg litt til å forklare problemet og ha folk til å glo akkurat der. Pluss at jeg vet ikke om jeg har råd. Et dumt spørsmål kanskje: går det an å knyte en tråd rundt "rota"? Har hørt om det på vorter, at man stenger blodtilførselen og den faller av av seg selv. Anonymkode: a02fe...559
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Det høres ut som en marisk ja. Synes det er litt flaut å gå til det private, kvier meg litt til å forklare problemet og ha folk til å glo akkurat der. Pluss at jeg vet ikke om jeg har råd. Et dumt spørsmål kanskje: går det an å knyte en tråd rundt "rota"? Har hørt om det på vorter, at man stenger blodtilførselen og den faller av av seg selv. Anonymkode: a02fe...559 Det vil gjøre veldig vondt. Jeg ville ikke ha gjort det selv. Du kan jo snakke med fastlegen om det er mulig å sette på en strikk. Men stort sett så er det innvendige hemoroider man gjør det med. Anonymkode: e08c9...219
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her Det høres ut som en marisk ja. Synes det er litt flaut å gå til det private, kvier meg litt til å forklare problemet og ha folk til å glo akkurat der. Pluss at jeg vet ikke om jeg har råd. Et dumt spørsmål kanskje: går det an å knyte en tråd rundt "rota"? Har hørt om det på vorter, at man stenger blodtilførselen og den faller av av seg selv. Anonymkode: a02fe...559 Neineinei,du skal aldri begynne å "operere" på deg selv med slike ting. Du aner ikke hva du gjør og kan risikere å bli enda verre. Du får spare penger til å gå privat heller. Er det ikke smertefullt har det jo ikke noe å si om det tar litt tid. Anonymkode: 2722b...13e 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #10 Skrevet 4. november 2018 Merkelig at de ikke ville fjerne den i det offentlige. Som regel er det vanskelig å bli ordentlig ren bak etter dobesøk, man kan lekke og det kan legge seg rester mellom flapper og sprekker som gir lukt.Jeg har skrevet en lang tråd på forumet tidligere om min erfaring med fjerning av både marisker og hemoroider ut-og innvendig. Jeg ble tatt på alvor og behandlet veldig bra av sykehuset i Arendal. Var på dagkirurgen, så kunne reise hjem samme dag. Anonymkode: 5a50d...300 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå