AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Har dere ofte sex med andre, og hva er ofte/ikke ofte? Har dere andre faste sexpartnere eller tilfeldig sex? Har du og kjæresten ca lik mengde sex med andre? Påvirker sexen dere har med andre sexlivet til deg og kjæresten? Jeg er nysgjerrig på hvordan slike forhold fungerer i praksis! Anonymkode: bc2a5...564
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #2 Skrevet 4. november 2018 *var i åpent forhold Begge hadde mulighet til å flørte, pule og gå på dates med folk som var opplyst om situasjonen. Kun jeg gjorde det da min kjæreste var en pc-spillende gnom og mine bj's var antagelig nok for han. I perioder hadde jeg sex med en annen en gang i uken, andre ganger gikk det måneder mellom. Det gikk ikke utover mine følelser for min kjæreste, grunnen til at det er slutt er fordi livet kom i veien. Jeg hadde sex med menn jeg ble litt kompis med på forhånd gjennom sosiale medier/datingapper. Edru og sikker sex med oppegående menn. Anonymkode: 04c8f...8a4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #3 Skrevet 4. november 2018 Takk for svar, det er kjempeinteressant å høre hvordan det kan fungere. Kunne du tenkt deg å være i et åpent forhold igjen? Anonymkode: bc2a5...564
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå