Potetskrell Skrevet 24. mars 2005 #1 Skrevet 24. mars 2005 Så fort jeg begynner å le eller viser meg ute i sola, selv med solbriller, så begynner øynene å renne ganske umiddelbart. Skal snart på en lengre tur til varmere strøk og kunne tenkt meg å slippe øyne som konstant renner da. Andre med samme problem som vet hvorfor det er slik og evt hva man kan gjøre med dette ?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. mars 2005 #2 Skrevet 24. mars 2005 Har samme problem som deg, men har egentlig avfunnet meg med at jeg bare er laget for å sitte i halvmørket og høre på dyster musikk... Neida, jeg ler veldig mye og av og til må jo jeg også ut i lyset, og da renner øynene konstant. Aner ikke hva jeg skal få gjort med det, annet enn å bruke vannfast mascara. Jeg bruker briller, så solbriller får jeg ikke brukt.
Gjest Daniella_ Skrevet 24. mars 2005 #3 Skrevet 24. mars 2005 Samme er med meg. Har hatt det sånn i vinter også. Spurte i en annen tråd her hva det kunne være og en annen svarte at hun hadde en venninne som hadde vinterallergi. Finnes det? Isåfall så tror jeg at jeg har det Jeg får heller ikke gjort noe med det. Vannfast mascara som sagt, er en fin ting!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå