Shake90 Skrevet 5. november 2018 #4 Skrevet 5. november 2018 Har nå gått på det siden fredag, da hadde jeg inseminasjon. Tar de tre gr/daglig. Det går helt fint, men det kommer litt søl utover dagen. Noe av tabletten kommer ut igjen, men det er vist normalt
Goodwibes88 Skrevet 7. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2018 På 3.11.2018 den 19.36, Chara skrev: Ja, hva tenker du på? Har det fungert? Og litt spnn hun skriver unde rom hvordan det er å gå på den men har lest litt da at det kan bli litt søl
Goodwibes88 Skrevet 7. november 2018 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2018 På 5.11.2018 den 7.53, Shake90 skrev: Har nå gått på det siden fredag, da hadde jeg inseminasjon. Tar de tre gr/daglig. Det går helt fint, men det kommer litt søl utover dagen. Noe av tabletten kommer ut igjen, men det er vist normalt Okei venter på positiv eggløsningstest i første omgang men skal gå på det etter insmiminering denne gangen
Chara Skrevet 7. november 2018 #7 Skrevet 7. november 2018 7 timer siden, Goodwibes88 skrev: Har det fungert? Og litt spnn hun skriver unde rom hvordan det er å gå på den men har lest litt da at det kan bli litt søl Hos oss så satt spiren på første forsøk med Lutinus. Det blir litt klin så jeg brukte bind hver dag mens jeg gikk på det. Jeg var heldig å fikk ingen bivirkninger så tommel opp for Lutinus. Nå skal det sies at jeg mistet fosteret i en MA i uke 8 fordi de ba meg slutte på Lutinus tidligere enn hva man bør gjøre. De fleste går på det til uke 10 -12 men jeg fikk beskjed om å slutte i uke 6 og det fungerte dessverre ikke for min kropp. Nå er jeg gravid igjen og er i uke 17, og frem til uke 12 så gikk jeg på Crinone. Det er det samme som Lutinus bare i gelé konsistens. Grunnen til at det ble Crinone denne gang i stedet for Litinus var ikke annet enn at noen sa det var noe mindre klin, og det stemmer nok. Men klin er det uansett! Masse lykke til! 😊
Goodwibes88 Skrevet 8. november 2018 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2018 På 7.11.2018 den 18.01, Chara skrev: Hos oss så satt spiren på første forsøk med Lutinus. Det blir litt klin så jeg brukte bind hver dag mens jeg gikk på det. Jeg var heldig å fikk ingen bivirkninger så tommel opp for Lutinus. Nå skal det sies at jeg mistet fosteret i en MA i uke 8 fordi de ba meg slutte på Lutinus tidligere enn hva man bør gjøre. De fleste går på det til uke 10 -12 men jeg fikk beskjed om å slutte i uke 6 og det fungerte dessverre ikke for min kropp. Nå er jeg gravid igjen og er i uke 17, og frem til uke 12 så gikk jeg på Crinone. Det er det samme som Lutinus bare i gelé konsistens. Grunnen til at det ble Crinone denne gang i stedet for Litinus var ikke annet enn at noen sa det var noe mindre klin, og det stemmer nok. Men klin er det uansett! Masse lykke til! 😊 Takk for svar! Gratulere med graviditet 💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå