Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å starte på en bachelor (sosionom) til høsten og det finner pr dags dato kun 2 skoler som tilbyr samlingsbasert/deltid på dette studiet?? Noen som vet om det stemmer ? 😄

Men VID oslo..... noen som kjenner til denne skolen? Har den god omtale ? Den var ny for meg

Anonymkode: a6112...3ba

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Anonymkode: 2b928...7d3

Skrevet

Tidligere Diakonova, litt spesielt sted og miljø, men det er nok helt fint. Er vel en kristen stiftelse eller noe?

Anonymkode: d9438...70a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere Diakonova, litt spesielt sted og miljø, men det er nok helt fint. Er vel en kristen stiftelse eller noe?

aha er det der ja. jaokei. Takk! Det er liksom der eller tromsø... og jeg bor i akershus, så må nesten bli der. Bare skolen gjør meg utdanna er jeg fornøyd :P men har ikke hørt noe om den og da blir jeg så usikker

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

aha er det der ja. jaokei. Takk! Det er liksom der eller tromsø... og jeg bor i akershus, så må nesten bli der. Bare skolen gjør meg utdanna er jeg fornøyd :P men har ikke hørt noe om den og da blir jeg så usikker

Det blir nok ikke noe problem.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden skal du klare å studere når du ikke en gang klarte finne den informasjon på egenhånd? 

Skrevet
2 minutter siden, FrodeF skrev:

Hvordan i all verden skal du klare å studere når du ikke en gang klarte finne den informasjon på egenhånd? 

Ah sånne som deg :) sjarmerende :) 

Hva mener du jeg ikke fant ut?? erfaring om skolen? det blir jo vanskelig uten å ha hørt noe om den.....

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ah sånne som deg :) sjarmerende :) 

Hva mener du jeg ikke fant ut?? erfaring om skolen? det blir jo vanskelig uten å ha hørt noe om den.....

Det var vel det første spørsmålet Frode siktet til... 🤦‍♀️

På 3.11.2018 den 15.51, AnonymBruker skrev:

Har tenkt å starte på en bachelor (sosionom) til høsten og det finner pr dags dato kun 2 skoler som tilbyr samlingsbasert/deltid på dette studiet?? Noen som vet om det stemmer ? 😄

Men VID oslo..... noen som kjenner til denne skolen? Har den god omtale ? Den var ny for meg

Anonymkode: a6112...3ba

Anonymkode: 7a89b...eb9

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel det første spørsmålet Frode siktet til... 🤦‍♀️

Anonymkode: 7a89b...eb9

ja og det stemte da eller... tosk... :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...