AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Har tenkt å starte på en bachelor (sosionom) til høsten og det finner pr dags dato kun 2 skoler som tilbyr samlingsbasert/deltid på dette studiet?? Noen som vet om det stemmer ? 😄 Men VID oslo..... noen som kjenner til denne skolen? Har den god omtale ? Den var ny for meg Anonymkode: a6112...3ba
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #3 Skrevet 13. november 2018 Tidligere Diakonova, litt spesielt sted og miljø, men det er nok helt fint. Er vel en kristen stiftelse eller noe? Anonymkode: d9438...70a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #4 Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tidligere Diakonova, litt spesielt sted og miljø, men det er nok helt fint. Er vel en kristen stiftelse eller noe? Anonymkode: d9438...70a aha er det der ja. jaokei. Takk! Det er liksom der eller tromsø... og jeg bor i akershus, så må nesten bli der. Bare skolen gjør meg utdanna er jeg fornøyd men har ikke hørt noe om den og da blir jeg så usikker Anonymkode: 2b928...7d3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #5 Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: aha er det der ja. jaokei. Takk! Det er liksom der eller tromsø... og jeg bor i akershus, så må nesten bli der. Bare skolen gjør meg utdanna er jeg fornøyd men har ikke hørt noe om den og da blir jeg så usikker Anonymkode: 2b928...7d3 Det blir nok ikke noe problem. Anonymkode: d9438...70a
FrodeF Skrevet 13. november 2018 #6 Skrevet 13. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: aha er det der ja. jaokei. Takk! Det er liksom der eller tromsø... og jeg bor i akershus, så må nesten bli der. Bare skolen gjør meg utdanna er jeg fornøyd men har ikke hørt noe om den og da blir jeg så usikker Anonymkode: 2b928...7d3 Hvordan i all verden skal du klare å studere når du ikke en gang klarte finne den informasjon på egenhånd?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 2 minutter siden, FrodeF skrev: Hvordan i all verden skal du klare å studere når du ikke en gang klarte finne den informasjon på egenhånd? Ah sånne som deg sjarmerende Hva mener du jeg ikke fant ut?? erfaring om skolen? det blir jo vanskelig uten å ha hørt noe om den..... Anonymkode: 2b928...7d3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #8 Skrevet 13. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ah sånne som deg sjarmerende Hva mener du jeg ikke fant ut?? erfaring om skolen? det blir jo vanskelig uten å ha hørt noe om den..... Anonymkode: 2b928...7d3 Det var vel det første spørsmålet Frode siktet til... 🤦♀️ På 3.11.2018 den 15.51, AnonymBruker skrev: Har tenkt å starte på en bachelor (sosionom) til høsten og det finner pr dags dato kun 2 skoler som tilbyr samlingsbasert/deltid på dette studiet?? Noen som vet om det stemmer ? 😄 Men VID oslo..... noen som kjenner til denne skolen? Har den god omtale ? Den var ny for meg Anonymkode: a6112...3ba Anonymkode: 7a89b...eb9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #9 Skrevet 13. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var vel det første spørsmålet Frode siktet til... 🤦♀️ Anonymkode: 7a89b...eb9 ja og det stemte da eller... tosk... Anonymkode: 2b928...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå