Oddy Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Hvor legger du eggkartongen for å hindre at eggene blir knust? 1
T-Rex Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Hvis den andre varen er potetgull, nederst, ellers øverst. 5
Agathe Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Aller beste er hvis jeg har akkurat passe mengde melk/juicekartonger sånn at eggekartongen kan stå på høykant i mellom de andre. 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Øverst! Når du setter handleposen på bakken er det fort gjort at eggene får en smell ovenfra og underfra. Anonymkode: 347c0...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Øverst! Når du setter handleposen på bakken er det fort gjort at eggene får en smell ovenfra og underfra. Anonymkode: 347c0...cc0 Nederst, men ikke med veldig tunge tin oppå. Jeg setter selvsagt handleposen normalt forsiktig fra meg, men om eggene ligger øverst har de en tendens til å falle ut under transport. Anonymkode: 52b60...40b 3
Drakan Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 Uavhengig av tyngden på andre varer, på bunnen. På toppen har du et problem som kan knuse alle egg... at kartongen faller ut av posen. Generelt tåler egg en del, så bunnen av posen eller oppå noe tungt i midten er den beste plassen. 1
Djungelvrål Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Legger de selvsagt øverst. Hvis jeg har få og lette varer kan den godt ligge underst, da spiller det jo ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 Hvis jeg fyller en pose til randen ville jeg nok ikke lagt de aller øverst, men litt under med de letteste varene oppå. Å legge dem aller nederst bare for å være sikker på at ikke de skal falle ut virker litt som å skyte spurv med kanon. Anonymkode: bad6a...c72
cleangal Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 Det kommer an på hva annet jeg har handlet, og om jeg sykler, går eller kjører bil. Hvis jeg sykler vil jeg ha eggene i kurven på styret, sammen med andre ting som lett blir ødelagt/knust (tomater, druer, bær o.l). Hvis jeg går legger jeg eggene øverst i ryggsekken, og hvis jeg kjører passer jeg bare på at det ikke havner noe tungt oppå, og at handlenettene står støtt og ikke kan velte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå