Amanda28 Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Jeg er 37 år, ikke 28 lenger som navnet mitt her inne tilsier Jeg fikk mitt første barn når jeg var 19 år og nå har jeg veldig lyst på et barn til. Syklusen min er på 28 dager, men kan være litt ustabil. Nå er det 29 dager siden sist mens. Jeg har masse murringer i magen, mer enn hva jeg pleier å ha før mensen. Jeg pleier å ha vondt mens jeg har mensen, ikke så mye før. Puppene er store, men det er de også før mensen. I går kom det bittelitt brunt på papiret når jeg tørket meg, men det har ikke vært noe siden. I dagene før mensen pleier jeg å ha litt lyserød utflod, føler på meg at mensen kommer, har mer utflod, det har jeg ikke nå. Så, jeg tok en test i går som var negativ. Jeg burde nok ventet lenger, og det var ikke med morgenurin. Har stikkinger rundt navlen. Er det flere som har opplevd dette med litt brun utflod, men samtidig vært gravid? Hvis jeg er gravid, ble jeg gravid på første forsøk, og det er vel litt for godt til å være sant?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Vent noen dager til og se an om mensen kommer(: Anonymkode: f656c...ad1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Nei, du høres ikke gravid ut. Vent til du får symptomer som for eksempel uteblitt mens. Anonymkode: 8bc69...ea8
Frostrose Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Det er vanskelig å si basert på det du skriver. Jeg fikk selv positiv test i går, men har "visst" at jeg var gravid i noen dager, da jeg har hatt frysebyer, vært ekstremt trøtt og kvalm. Kjente igjen alt fra forrige svangerskap. Da fikk jeg også symptomer før positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå