Gå til innhold

Er det smarte brukere du frykter på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det enkelte brukere på Kvinneguiden du ikke ønsker å diskutere med fordi du skjønner at de er for smarte for deg? Kvier du deg litt til å lese innleggene når de har svart deg?

Anonymkode: f3f58...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det setter bare "krav" til en selv om å være saklig og fundere over sine argumenter, samt underbygge disse. 

Har en bruker motargumenter gir det inspirasjon til å enten underbygge egne argumenter ytterligere eller å få en bedre innsikt enn man hadde fra før. 

Man lærer både argumentasjonsteknikk og øker egen kunnskap i møte med smartere brukere. Og det er positivt. 

Litt det samme som at det er bedre å spille mot bedre motstand øm man vil bli bedre. 

Hvem frykter du TS? 

• Liker 5
Skrevet

Hvem er disse du mener er så smarte? 

Anonymkode: 0292b...a0b

• Liker 2
Skrevet

De som er smarte gir jo stort sett fornuftige og veloverveide svar. Er mye reddere for de mindre intelligente. 

Anonymkode: f5f26...8da

• Liker 16
Skrevet

Gud nei: jeg elsker smarte mennesker. Dumme folk er potensielt livsfarlige. 

Anonymkode: 31077...306

• Liker 6
Skrevet

Nei ikke nå men det var noen før som overbeviste meg HVER GANG fordi de snudde og vendte sånn på alt :kjempesinna:Vanskelig å huske hva jeg egentlig mente :fnise:

Anonymkode: a69ff...2e5

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg liker en god diskusjon på et saklig nivå. Det er smart å holde seg saklig og til problemstillingens kjerne.

Blir irritert når temaer avspores med personangrep eller brukerdebatt, ser på det som mindre intelligens. Man må da kunne klare å argumentere og støtte opp sine meninger uten å måtte ty til frekkheter.

• Liker 6
Skrevet

Enig med de andre her som sier det er de dumme som er værst. Sånne som kan erte på seg gråstein.

kvier meg alltid når jeg ser en av disse har sitert meg, spesielt hvis det er en diskusjon jeg er interessert i å delta i. 

Anonymkode: 697a7...ca8

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke skummelt å diskutere med smarte folk, men opplysende.

Anonymkode: 6a17f...37b

• Liker 2
Skrevet

Kvier meg ikke for de smarte, derimot holder jeg meg langt unna de ensporede som ikke er mulige å rikke om så all verdens fakta slo dem i hodet. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har fremdeles til gode å møte noen andre brukere her på forumet, som faktisk har en del mellom ørene.

Anonymkode: f783c...f19

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er disse du mener er så smarte? 

Anonymkode: 0292b...a0b

Druid rager over alle. Han er saklig og underbygger meget godt det han mener. Alle andre er meh...

Anonymkode: 162dc...465

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fremdeles til gode å møte noen andre brukere her på forumet, som faktisk har en del mellom ørene.

Titt tei!

Jeg har forresten diskutert med veldig mange kloke brukere her.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig

Anonymkode: 75b50...7ee

Skrevet

Nei, man kan være smart og fortsatt være en idiot. Er det noen jeg ikke diskuterer med er det de som har mer spesifikk kunnskap om et tema enn meg selv. For eks om noen skriver om noe veldig spesifikt innenfor en del av lovverket jeg ikke kjenner til

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det enkelte brukere på Kvinneguiden du ikke ønsker å diskutere med fordi du skjønner at de er for smarte for deg? Kvier du deg litt til å lese innleggene når de har svart deg?

Anonymkode: f3f58...37e

Nei. Men det er en del brukere jeg har blokkert, fordi jeg anser at det som kommer fra den kanten er piss/trolling.

• Liker 2
Skrevet

Nei, smarte og gode debattanter er bare morsomt og lærerikt. Dessverre så er det så mange dumme og irriterende brukere her inne som overskygger. 

Anonymkode: 3441c...7e1

• Liker 1
Skrevet

Ja. @Hoppetaujenta er altfor smart for meg, så derfor sier jeg meg alltid enig med henne

• Liker 3
Skrevet

Jeg skygger bare banen ved dårlig språkføring.

Anonymkode: 372e0...c85

Skrevet
1 minutt siden, Testosteron said:

Ja. @Hoppetaujenta er altfor smart for meg, så derfor sier jeg meg alltid enig med henne

Klokt valg. Kanskje klokere enn du er klar over.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...