AnonymBruker Skrevet 24. mars #7541 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har spist i godt underskudd de siste dagene og trent hver dag, og nå begynner kroppen å rope veldig høyt at den vil ha mer energi! Men så kan den jo ikke få det hvis jeg skal gå ned litt. Men jeg har lyst på hvetebakst, smågodt, is og cheese doodles 😟 Anonymkode: b5902...e4f Om du har et større underskudd(500 eller mer), over tid så kan det være at det kan være lurt å ha en dag eller to du spiser litt mer i uka, særlig om du støter på et vektplatå:) Litt skummelt, men det du eventuelt legger på deg er bare vannvekt. Kan også være du må se på makroene dine, jeg er ikke flink til det selv så jeg får hjelp av AI:P Anonymkode: 6e29d...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7542 Del Skrevet 27. mars En liten oppmuntringsmelding fra meg til alle som jeg er på denne endringen sammen med. Det har vært så fint å ha dette fellesskapet denne vinteren/våren. Vektnedgangen min er ikke så stor og jeg er ikke sikker på om jeg når målet, men gjennom disse ukene har jeg jevnt og trutt gått nedover i vekt, og jeg har også en mye sunnere fettprosent nå enn for noen uker siden. Jeg har en kropp som er sunn og som jeg trives i! Men det viktigste er at jeg har fått inn nye vaner! Jeg har hatt fullstendig godtestopp i en periode. Det var forferdelig de første dagene, men nå går det lekende lett. Det betyr også at jeg har troen på at det skal gå fint å innføre et litt mindre strengt regime her. Jeg har økt treningen min, både ved å ha faste gruppetimer på senteret som gjør meg glad, men også ved å investere i en PT som har fått meg til å føle mestring med styrketrening. Jeg føler meg nå trygg på å bevege meg i den delen av treningssenteret. Før føltes det som et ork å skulle planlegge for minimum 2 treningsøker i uken, nå er det heller slik at jeg må forsøke å begrense meg fordi jeg synes det er gøy. Før ville jeg sluttet å trene fordi jeg ikke så vektnedgangen eller resultatene umiddelbart, nå trener jeg fordi det gjør meg glad! Poenget mitt er: jeg hadde ikke fått det til uten å lese oppdateringene fra alle dere andre, og uten å ha forpliktelsen på fredagene med veiing og rapportering. Og jeg blir inspirert av å høre om andre som gjør gode endringer og valg for seg selv. Og at det aldri er for sent til å starte på nytt om man faller av! Jeg heier på oss! Anonymkode: 75372...66f 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7543 Del Skrevet 27. mars Jeg føler likt med deg ovenfor her. Forpliktelsen til dere hver fredag motiverer. Og om det går bra eller dårlig den uken, så er ikke det av betydning, det er like motiverende og det er hyggelig å være flere i samme prosess. Det er alltid like spennende å lese hvordan det går med dere, hvordan uken har vært, hva som gjorde at resultatet ble som det ble osv. Sier som over, heier på oss. Anonymkode: c444a...275 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet 27. mars #7544 Del Skrevet 27. mars Enig med dere🙏 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #7545 Del Skrevet 27. mars Jeg har lagt på meg 1-2 kg denne vinteren. Det meste legger seg rundt magen, så jeg merker det godt på buksene. Mannen vil spise noe godt om kvelden etter legging av barn, og jeg blir lett avhengig av den boosten/kosen. Men hos meg legger det seg på, det gjør det ikke hos ham. Jeg tenker at jeg skal gå mer tur om kvelden, og jeg skal skrive om det her når jeg har gjort det. Anonymkode: 4f0ba...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. mars #7546 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har lagt på meg 1-2 kg denne vinteren. Det meste legger seg rundt magen, så jeg merker det godt på buksene. Mannen vil spise noe godt om kvelden etter legging av barn, og jeg blir lett avhengig av den boosten/kosen. Men hos meg legger det seg på, det gjør det ikke hos ham. Jeg tenker at jeg skal gå mer tur om kvelden, og jeg skal skrive om det her når jeg har gjort det. Anonymkode: 4f0ba...3d8 Få mannen din med på tur! Er hyggelig å gå sammen på kvelden ❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7547 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har lagt på meg 1-2 kg denne vinteren. Det meste legger seg rundt magen, så jeg merker det godt på buksene. Mannen vil spise noe godt om kvelden etter legging av barn, og jeg blir lett avhengig av den boosten/kosen. Men hos meg legger det seg på, det gjør det ikke hos ham. Jeg tenker at jeg skal gå mer tur om kvelden, og jeg skal skrive om det her når jeg har gjort det. Anonymkode: 4f0ba...3d8 Dessverre mange damer som legger på seg ved spise likt som mannen. Kan du lage noe sunnere snacks til kvelden hvis du fyser på noe? Oppkuttede grønnsaker med rømmedip f eks? Lag gjerne kryddermixen til rømmedip selv. Google oppskrift på hjemmelaget tacokrydder, da unngår du sukker. Anonymkode: 77c13...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7548 Del Skrevet 28. mars Har tatt av meg over 5kg nå, og nå har jeg kun ei eneste bukse som passer, er helt krise Jeg skal til min manns hjemland i overgangen mai/juni hvor vi pleier å handle det vi trenger, billigere og langt større utvalg. Og ikke har jeg lyst å kjøpe ei bukse jeg blir å slanke meg ut av... Men nå er jeg usikker på om jeg faktisk kan vente så lenge. For å spare på den ene buksa jeg har som passer, så bruker jeg de andre som egentlig er for stor, på jobb(kontor). Selv den som er minst av disse går jeg nå å heiser og haler på så mye at kolleger har spurt meg om jeg har gått ned i vekt, for buksa henger jo knapt på meg. Tror jeg må krype til korset om jeg ikke finner noe bakerst i skapet en plass😅 Jeg hater shopping 🫠 Anonymkode: 6e29d...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 29. mars #7549 Del Skrevet 29. mars Har gått raskt ned de siste ukene, men føler fortsatt at jeg går rundt og venter på å bli slank igjen. Jeg har gått ned over 8 kg, men føles ikke det vises noe særlig. Jeg venter på at det skal vises, jeg venter på at jeg må kjøpe nye klær, og jeg venter til og med på resultater sånn jeg kan laste ned tinder og føle meg bra😅 Føler jeg fikk så mye mer oppmerksomhet fra menn da jeg var slank for noen år siden, men kan jo ikke akkurat skrive på tinder at jeg er på vei ned i vekt heller😂 Andre som går rundt og føler de venter og venter på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 1. april #7550 Del Skrevet 1. april sminkebord skrev (På 29.3.2025 den 2.25): Har gått raskt ned de siste ukene, men føler fortsatt at jeg går rundt og venter på å bli slank igjen. Jeg har gått ned over 8 kg, men føles ikke det vises noe særlig. Jeg venter på at det skal vises, jeg venter på at jeg må kjøpe nye klær, og jeg venter til og med på resultater sånn jeg kan laste ned tinder og føle meg bra😅 Føler jeg fikk så mye mer oppmerksomhet fra menn da jeg var slank for noen år siden, men kan jo ikke akkurat skrive på tinder at jeg er på vei ned i vekt heller😂 Andre som går rundt og føler de venter og venter på noe? Ja, jeg går rundt og venter på litt det samme som deg. Ikke det med Tinder da, men det med at det skal vises på klærne at jeg har gått ned. Plutselig så er ikke disse kiloene som jeg har gått ned så synlige mer liksom. Jeg følte at det var så synlig på gensere fordi magen var blitt mye mindre. Jeg skulle prøve noen bukser som lå innerst i skapet, men de passet fremdeles ikke. Har altfor mye både over hoftene og rundt livet fremdeles. Vi får vel bare holde ut 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 1. april #7551 Del Skrevet 1. april Ms. Steele skrev (54 minutter siden): Ja, jeg går rundt og venter på litt det samme som deg. Ikke det med Tinder da, men det med at det skal vises på klærne at jeg har gått ned. Plutselig så er ikke disse kiloene som jeg har gått ned så synlige mer liksom. Jeg følte at det var så synlig på gensere fordi magen var blitt mye mindre. Jeg skulle prøve noen bukser som lå innerst i skapet, men de passet fremdeles ikke. Har altfor mye både over hoftene og rundt livet fremdeles. Vi får vel bare holde ut 😅 Fant faktisk en bukse i skapet i går som jeg plutselig fikk på meg! Trodde ikke det skulle gå, og skulle bare se hvor mye jeg har igjen. Men ja, hjelper litt at det er så mange andre i samme båt her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #7552 Del Skrevet 1. april Hadde en kjempefin treningsøkt i dag med masse energi og progresjon:) Hadde jeg visst det kom til å gå så bra skulle jeg kjørt på litt hardere faktisk. Men det er mye som skjer denne måneden som bekymrer meg, for jeg kan ikke trene og spise som vanlig. Først skal jeg på påskeferie, og da kan jeg jo hverken veie mat eller trene. Det blir mye trasking så jeg håper det kombinert med å begrense meg blir å hindre meg fra å gå opp. Jeg får også besøk av familie på overnatting en langhelg, og det gir litt mer rom til å veie enn storbyferie gjør, men likevel. Så vil ei venninne utveksle påskeegg oppi dette også, men det er faktisk det jeg bekymrer meg minst for Anonymkode: 6e29d...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #7553 Del Skrevet 2. april Jeg har hatt travle uker. Denne siste uken har vært ekstrem. Og vekten siden fredag viser bare økt vekt. Mener jeg har spist godt i underskudd, så håper det bare er kroppens tegn til at «nå er det litt mye». Er demotiverende å ikke se at vekten går ned, men opp. Anonymkode: c444a...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:33 #7554 Del Skrevet mandag kl 22:33 Ms. Steele skrev (På 1.4.2025 den 19.14): Ja, jeg går rundt og venter på litt det samme som deg. Ikke det med Tinder da, men det med at det skal vises på klærne at jeg har gått ned. Plutselig så er ikke disse kiloene som jeg har gått ned så synlige mer liksom. Jeg følte at det var så synlig på gensere fordi magen var blitt mye mindre. Jeg skulle prøve noen bukser som lå innerst i skapet, men de passet fremdeles ikke. Har altfor mye både over hoftene og rundt livet fremdeles. Vi får vel bare holde ut 😅 Her må jeg ned 5 kg for en størrelse mindre på overdelen og 10kg for bukser. Er som regel 2 størrelser større på underkroppen enn overkroppen. Anonymkode: 4d021...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:43 #7555 Del Skrevet mandag kl 22:43 Har ikke noe stopp her uka før mens. Cravings denna uka var pølse i brød, popcorn og parmesanchips. 1 dag spiste jeg 3000kcal. Dagen etter 2500. 🤭🤭 og da måtte jeg begrense meg. Plass fantes det 😎 har gått opp 600g ons-mandag. Det meste vil være væske som er borte i løpet av mensen. Syns dette er så slitsomt hver måned, men så spiser jeg ikke chips eller annen junk ellers i måneden så det er samtidig greit å ha denne tiden, men, så MÅ jeg jobbe med mat og belønning og mat og følelser. Å koble disse sammen er et av mine spiseproblemer og noe jeg må bli av med. Kampen fortsetter! Anonymkode: 4d021...2e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:33 #7556 Del Skrevet tirsdag kl 06:33 Synes ikke det viser noe på meg at jeg har gått ned, men nå kjører jeg denne økta som oppvarming før trening med vekter et par ganger i uken; På alle øvelsene der man ikke bruker armene/ armene er fri tar jeg et par manualer på 4 kg og gjør øvelsene med dem. Det tilsvarer det jeg har gått ned, og jaggu kjennes det ganske godt de 8 kiloene i belastning altså! Blir en påminnelse om at jeg ikke vil opp igjen sånn at man ikke mister motet om det går litt sent ned 😅 Anonymkode: 75803...b3e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:29 #7557 Del Skrevet tirsdag kl 19:29 Begynte med å gå på mølle i 1t med 5% stigning og 5km/t. Nå løper jeg noen minutter når timeren når 20, 30, 40 og 50 min(med samme stigning). Ikke slått rekorden på 3min enda, går litt opp og ned hva jeg klarer. Men har gått fra å løpe 2 ganger til 4 ganger i dag, så er nå fremgang det og. Gikk en liten faen i meg i helga. Stod fast på 68kg lenge, så startet med sånne refeed-dager som funka kjempebra og kom ned på 67kg. Nå står jeg fast der i stedet En uke uten fremgang så kjørte jeg på med mye karbo både lørdag og søndag, og økt inntak av kalorier. Mandag morgen hadde jeg selvsagt gått opp i vannvekt, mens i dagmorres så hadde jeg gått ned til 66,6kg. Er så facinerende:D Spent på fredagen, siste innveiing før påske:) Anonymkode: 6e29d...8d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:22 #7558 Del Skrevet onsdag kl 11:22 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Begynte med å gå på mølle i 1t med 5% stigning og 5km/t. Nå løper jeg noen minutter når timeren når 20, 30, 40 og 50 min(med samme stigning). Ikke slått rekorden på 3min enda, går litt opp og ned hva jeg klarer. Men har gått fra å løpe 2 ganger til 4 ganger i dag, så er nå fremgang det og. Gikk en liten faen i meg i helga. Stod fast på 68kg lenge, så startet med sånne refeed-dager som funka kjempebra og kom ned på 67kg. Nå står jeg fast der i stedet En uke uten fremgang så kjørte jeg på med mye karbo både lørdag og søndag, og økt inntak av kalorier. Mandag morgen hadde jeg selvsagt gått opp i vannvekt, mens i dagmorres så hadde jeg gått ned til 66,6kg. Er så facinerende:D Spent på fredagen, siste innveiing før påske:) Anonymkode: 6e29d...8d2 Jeg har gått ned 25 kg, og hadde mange spisedager underveis. Det funka for meg. Holdt vekten i 6 år, og har fortsatt spisedager fordi jeg ligger litt for lavt i snitt. Anonymkode: b5902...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:29 #7559 Del Skrevet onsdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har gått ned 25 kg, og hadde mange spisedager underveis. Det funka for meg. Holdt vekten i 6 år, og har fortsatt spisedager fordi jeg ligger litt for lavt i snitt. Anonymkode: b5902...e4f Ikke sant! Det føles nesten litt kontra-intuitivt for meg i alle fall, men funker jo! Anonymkode: 6e29d...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saima Skrevet i går, 12:06 #7560 Del Skrevet i går, 12:06 Jeg vet at hvem som helst kan starte en ny "vi som skal ned i vekt" tråd, men jeg vil gjerne takke de som faktisk gjør det, det er mange av oss som har veldig god nytte av det🙏 Så 1000takk🍀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå