Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden

Mayoo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg som skrev om stress-spising over her. Nå har jeg nettopp bestilt meg denne boka:

https://www.norli.no/boker/hobby-og-fritid/mat-og-drikke/kokeboker/desirees-sunne-matprepp-9788234722486

Håper den kan hjelpe meg litt på vei med å overkomme stress, og ha gode alternativ tilgjengelig. Jobben må jo fortsatt gjøres selvsagt. Men denne virker veldig konkret og grei å følge. 

Anonymkode: 75372...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde litt cravings for første gang i går siden jeg startet den 30.12.24. Tenkte at å nei, nå starter det med det jeg må kalle "grinding" der man pusher og pusher og bare såvidt klarer å holde koken med et nødskrik, men uten å få resultater, og med påfølgende sprekk. Men det har heldigvis gitt seg i dag.

Det hjelper for meg å ha noe å henge fingrene i på kveldene, slik at de er for opptatt til å pakke noe i kjeften :fnise: God unnskyldning for å game;) Men håndarbeid, tegning el. gjør nok samme nytten så jeg fikk litt lyst til å prøve sånne fargeleggingsbøker for voksne. Skal innom byen på fredag så kan smette innom en bokhandel da.

Anonymkode: 6e29d...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

jeg fikk litt lyst til å prøve sånne fargeleggingsbøker for voksne. Skal innom byen på fredag så kan smette innom en bokhandel da.

Ja det er veldig mindfullness å fargelegge en slik :nikke: Kan anbefale det, gjerne med en podcast eller lydbok på øret også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mest lyst til å gjøre som noen  lengre opp i tråden her, å hyle i ei pute. Prøver å gå ned i vekt, har gradvis økt aktiviteten, og så ble jeg sykehusinnlagt med en mysterie infeksjon. Forsvant av seg selv. Så ble jeg forkjøla etterpå, trening gikk ut av vinduet . Så var det greit i en uke eller to, men så har jeg i dag våknet opp nå til kne som ser ut som en tømmerstokk. Har vann i kneet, og muligens litt i ankel på samme side...

Sluuuuuutt! 😭 Ikke trena hardt, skada meg eller noe. "Verste" jeg har gjort var å gå en times tur på søndag! Her prøver jeg å bygge gode vaner, og gjøre det gradvis, og dette er hva jeg får?! :sur: 

(Ja, jeg har bestilt legetime😉)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå har jeg mest lyst til å gjøre som noen  lengre opp i tråden her, å hyle i ei pute. Prøver å gå ned i vekt, har gradvis økt aktiviteten, og så ble jeg sykehusinnlagt med en mysterie infeksjon. Forsvant av seg selv. Så ble jeg forkjøla etterpå, trening gikk ut av vinduet . Så var det greit i en uke eller to, men så har jeg i dag våknet opp nå til kne som ser ut som en tømmerstokk. Har vann i kneet, og muligens litt i ankel på samme side...

Sluuuuuutt! 😭 Ikke trena hardt, skada meg eller noe. "Verste" jeg har gjort var å gå en times tur på søndag! Her prøver jeg å bygge gode vaner, og gjøre det gradvis, og dette er hva jeg får?! :sur: 

(Ja, jeg har bestilt legetime😉)

Dette hadde jeg også blitt frustrert over, sender deg styrketanker 🌷

Anonymkode: b5902...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...