AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #7421 Del Skrevet i går, 11:22 Jeg som skrev om stress-spising over her. Nå har jeg nettopp bestilt meg denne boka: https://www.norli.no/boker/hobby-og-fritid/mat-og-drikke/kokeboker/desirees-sunne-matprepp-9788234722486 Håper den kan hjelpe meg litt på vei med å overkomme stress, og ha gode alternativ tilgjengelig. Jobben må jo fortsatt gjøres selvsagt. Men denne virker veldig konkret og grei å følge. Anonymkode: 75372...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7422 Del Skrevet 19 timer siden Hadde litt cravings for første gang i går siden jeg startet den 30.12.24. Tenkte at å nei, nå starter det med det jeg må kalle "grinding" der man pusher og pusher og bare såvidt klarer å holde koken med et nødskrik, men uten å få resultater, og med påfølgende sprekk. Men det har heldigvis gitt seg i dag. Det hjelper for meg å ha noe å henge fingrene i på kveldene, slik at de er for opptatt til å pakke noe i kjeften God unnskyldning for å game;) Men håndarbeid, tegning el. gjør nok samme nytten så jeg fikk litt lyst til å prøve sånne fargeleggingsbøker for voksne. Skal innom byen på fredag så kan smette innom en bokhandel da. Anonymkode: 6e29d...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8 timer siden #7423 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): jeg fikk litt lyst til å prøve sånne fargeleggingsbøker for voksne. Skal innom byen på fredag så kan smette innom en bokhandel da. Ja det er veldig mindfullness å fargelegge en slik Kan anbefale det, gjerne med en podcast eller lydbok på øret også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #7424 Del Skrevet 24 minutter siden Nå har jeg mest lyst til å gjøre som noen lengre opp i tråden her, å hyle i ei pute. Prøver å gå ned i vekt, har gradvis økt aktiviteten, og så ble jeg sykehusinnlagt med en mysterie infeksjon. Forsvant av seg selv. Så ble jeg forkjøla etterpå, trening gikk ut av vinduet . Så var det greit i en uke eller to, men så har jeg i dag våknet opp nå til kne som ser ut som en tømmerstokk. Har vann i kneet, og muligens litt i ankel på samme side... Sluuuuuutt! 😭 Ikke trena hardt, skada meg eller noe. "Verste" jeg har gjort var å gå en times tur på søndag! Her prøver jeg å bygge gode vaner, og gjøre det gradvis, og dette er hva jeg får?! (Ja, jeg har bestilt legetime😉) Anonymkode: 6e29d...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #7425 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå har jeg mest lyst til å gjøre som noen lengre opp i tråden her, å hyle i ei pute. Prøver å gå ned i vekt, har gradvis økt aktiviteten, og så ble jeg sykehusinnlagt med en mysterie infeksjon. Forsvant av seg selv. Så ble jeg forkjøla etterpå, trening gikk ut av vinduet . Så var det greit i en uke eller to, men så har jeg i dag våknet opp nå til kne som ser ut som en tømmerstokk. Har vann i kneet, og muligens litt i ankel på samme side... Sluuuuuutt! 😭 Ikke trena hardt, skada meg eller noe. "Verste" jeg har gjort var å gå en times tur på søndag! Her prøver jeg å bygge gode vaner, og gjøre det gradvis, og dette er hva jeg får?! (Ja, jeg har bestilt legetime😉) Anonymkode: 6e29d...8d2 Dette hadde jeg også blitt frustrert over, sender deg styrketanker 🌷 Anonymkode: b5902...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå