Sharon90 Skrevet 29. april 2021 #4861 Del Skrevet 29. april 2021 Rainstorm skrev (10 timer siden): Er det noen her som er deprimert eller lignende, sliter med følelser av meningsløshet? Og at det påvirker spisingen. Jeg er utrolig dedikert til dette prosjektet. Er uvel i meg selv, lengter etter turer, trening, livet uten fedmen. Men så er jeg så sykt preget av følelsen av meningsløshet. Gikk på en tur i skogen i dag, noe som egentlig gjør meg glad og alt jeg følte var "whats the point". Og da hadde jeg bare lyst å gå å kjøpe 2 kilo godteri, fordi det trøster jo bittelitt akkurat av den smakseksplosjonen i munnen. Noen som kjenner seg igjen? Helt samme her! Har laget meg plan, skriver ned og har også skrevet for meg selv hvorfor, hvordan, når og at eg skal være raus med meg sjøl, gjør noe gøy, gi det tid og fortsett etter en dårlig dag osv. Kanskje å skrive litt mer som dagbok hjelper? Prøver å holde meg aktiv, gjøre noe, legger inn i budsjettet noe godt ! Når du er ute å går, kanskje det hjelper å tenke på hvor mye bedre det er å gå nå/ vil bli etterhvert, vs når man har/hadde høyere vekt? Men det er kjempevanskelig dette, det er så mye som sitter i hodet og hodet kan være veldig lunefull ..... Hjelper litt å lese her inne synes jeg, lese om næringsrik mat og livsstilsendring. Pleier også se på oppskrifter på sunn mat og snaks, sjelden jeg orker å lage slikt altså. Men det motiverer også, for selv om vi ikke bør spise smågodt, er det helt klart masse anna godt. (Som jeg for min del sjelden orker å lage altså, men alternativet er der tross alt) 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momboss Skrevet 29. april 2021 #4862 Del Skrevet 29. april 2021 (endret) Jeg innser nå at jeg burde hatt kortere delmål enn 18kg, men har nå kun litt over 5kg igjen før første mål😂🥳 Straks ferdig med 4. måned og 12,5kg fett er tatt bort fra kroppen! Vil så inderlig klare resten før sommerferie, selv om jeg ser det skal bli hardt.. Hva slags delmål setter dere andre (basert på tid? Kg?) og hvordan feirer dere andre når dere klarer delmål? Endret 29. april 2021 av momboss 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 29. april 2021 #4863 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg vet jo at det aldri er lurt å veie seg før den faktiske veiedagen... Men i det siste har det gått innmari bra med både spisinga og trening, så i morges klarte jeg ikke la være. Har gått fra 91,6kg forrige lørdag til 91,2kg i dag. På én måte er jeg innmari fornøyd, det er jo nesten en halvkilo, samtidig som jeg kjenner at jeg også er litt skuffa fordi jeg skal ha gått en del i kaloriunderskudd hele uka. MEN, det har jo ikke gått en full uke enda, så kanskje jeg kommer meg ned til 91,1 eller 91 før neste veiing – who knows! Uansett er det digg med fremgang, og jeg føler meg så mye bedre enn før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 29. april 2021 #4864 Del Skrevet 29. april 2021 momboss skrev (5 minutter siden): Jeg innser nå at jeg burde hatt kortere delmål enn 18kg, men har nå kun litt over 6kg igjen før første mål😂🥳 Straks ferdig med 4. måned og 12,5kg fett er tatt bort fra kroppen! Vil så inderlig klare resten før sommerferie, selv om jeg ser det skal bli hardt.. Hva slags delmål setter dere andre (basert på tid? Kg?) og hvordan feirer dere andre når dere klarer delmål? Hva slags app er dette? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momboss Skrevet 29. april 2021 #4865 Del Skrevet 29. april 2021 halvehimmelen skrev (10 minutter siden): Hva slags app er dette? 😊 My Weight 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharon90 Skrevet 29. april 2021 #4866 Del Skrevet 29. april 2021 momboss skrev (2 timer siden): Jeg innser nå at jeg burde hatt kortere delmål enn 18kg, men har nå kun litt over 5kg igjen før første mål😂🥳 Straks ferdig med 4. måned og 12,5kg fett er tatt bort fra kroppen! Vil så inderlig klare resten før sommerferie, selv om jeg ser det skal bli hardt.. Hva slags delmål setter dere andre (basert på tid? Kg?) og hvordan feirer dere andre når dere klarer delmål? Faktisk ikke satt noe delmål, og det plager meg litt. Deilig å kunne nå slike delmål. Men jeg har mye å ta tak i, og gleder meg over hvert gram for tida 😀 Denne appen må jeg også skaffe meg og lage meg delmål fremover. Ellers snikveide jeg meg idag på vekta, og det er bra fremgang, håper det viser samme i morgen når jeg skal logge i den andre tråden, elsker å se hvor mye ned fra forrige vekt Så håper jeg at helga går fint. Alltid spennende 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 29. april 2021 #4867 Del Skrevet 29. april 2021 momboss skrev (3 timer siden): Jeg innser nå at jeg burde hatt kortere delmål enn 18kg, men har nå kun litt over 5kg igjen før første mål😂🥳 Straks ferdig med 4. måned og 12,5kg fett er tatt bort fra kroppen! Vil så inderlig klare resten før sommerferie, selv om jeg ser det skal bli hardt.. Hva slags delmål setter dere andre (basert på tid? Kg?) og hvordan feirer dere andre når dere klarer delmål? Gratulerer med utrolig gode resultater, det må være deilig! Jeg har egentlig ikke noen mål, annet enn at jeg i mitt stille sinn vil ned 3 kg i måneden. I den andre vekttråden satt jeg 76 kg som mål innen sommeren, jeg er nå på 80- og noe. Satt målet "lavt" for å ikke skuffe meg selv, men jeg skal ned mer enn de 4 kiloene på de 8 ukene som er igjen 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 29. april 2021 #4868 Del Skrevet 29. april 2021 momboss skrev (3 timer siden): Jeg innser nå at jeg burde hatt kortere delmål enn 18kg, men har nå kun litt over 5kg igjen før første mål😂🥳 Straks ferdig med 4. måned og 12,5kg fett er tatt bort fra kroppen! Vil så inderlig klare resten før sommerferie, selv om jeg ser det skal bli hardt.. Hva slags delmål setter dere andre (basert på tid? Kg?) og hvordan feirer dere andre når dere klarer delmål? Hurra!!!! Så flink du er, du har all grunn til å være stolt av deg selv 🤗🌷 Jeg tror du kan klare 5 kg mot sommeren. Trener du? Jeg begynte på 90,4 for 2,5 uke siden og har hittil gått ned 2,7 kg ( fikk mensen nå, så venter med og veie meg noen dager nå). Mitt første delmål er 85 (er nå 87,7) og deretter 80. Tror jeg sier meg fornøyd om jeg kommer meg til 80 😅 Jeg tenkte og gjøre noe hyggelig ved første delmål, men er usikker på hva. Har du noen forslag? 🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharon90 Skrevet 29. april 2021 #4869 Del Skrevet 29. april 2021 Blue Berry skrev (32 minutter siden): Hurra!!!! Så flink du er, du har all grunn til å være stolt av deg selv 🤗🌷 Jeg tror du kan klare 5 kg mot sommeren. Trener du? Jeg begynte på 90,4 for 2,5 uke siden og har hittil gått ned 2,7 kg ( fikk mensen nå, så venter med og veie meg noen dager nå). Mitt første delmål er 85 (er nå 87,7) og deretter 80. Tror jeg sier meg fornøyd om jeg kommer meg til 80 😅 Jeg tenkte og gjøre noe hyggelig ved første delmål, men er usikker på hva. Har du noen forslag? 🙏🏻 Jeg unna meg ny bukse, tur-utstyr og slike ting forrige gang. Det hjalp på motivasjonen en del 😀 kunne kjøpe en tur-bukse etc. Ellers er jeg glad i små ting også, sette av en helg til fjelltur, kjøretur, reise å besøke noen (ikke helt bra nå i disse tider), pusle puslespill mens man lytter til spennende lydbøker/ podkaster osv. Ikke alltid man kan bruke masse penger, så ja nei og kino og slike aktiviteter i disse tider er jo ikke helt bra heller... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4870 Del Skrevet 29. april 2021 Vekta fortsetter å rase av, ligger nå på ca. ett kilo ned hver uke og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort noe tidligere. Føler meg allerede mye bedre og når jeg må fokusere på hva jeg stapper i kjeften, spiser jeg også mye bedre mat enn før. Mye mer frukt og grønt, når man kutter ut helfabrikata sparer man plutselig penger på det og prisen går opp i opp. Startet på 108 kg, vekta viste 101.9 i dag. Håper på tosifret tall i midten av mai, det er det mange år siden sist jeg var 😄 Og nå begynner det å bli fint vær ute også! Hvis noen har fine turforslag for folk i særdeles dårlig form i Oslo-området (Bærum går også fint), si ifra! Anonymkode: 4a599...6c0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 29. april 2021 #4871 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vekta fortsetter å rase av, ligger nå på ca. ett kilo ned hver uke og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort noe tidligere. Føler meg allerede mye bedre og når jeg må fokusere på hva jeg stapper i kjeften, spiser jeg også mye bedre mat enn før. Mye mer frukt og grønt, når man kutter ut helfabrikata sparer man plutselig penger på det og prisen går opp i opp. Startet på 108 kg, vekta viste 101.9 i dag. Håper på tosifret tall i midten av mai, det er det mange år siden sist jeg var 😄 Og nå begynner det å bli fint vær ute også! Hvis noen har fine turforslag for folk i særdeles dårlig form i Oslo-området (Bærum går også fint), si ifra! Anonymkode: 4a599...6c0 Så bra jobba! 👏🏻 Angående turer så kan jeg anbefale å ta en titt på https://www.oslofjorden.com/kyststi/kyststi_oslo.html Her ligger det et bra kart og mange forslag til turer, med veldig gode forklaringer. Det er mange lange turer der, men man trenger jo ikke gå hele strekket. Det går an å dele opp i mindre turer. Men kartet er ihvertfall supert, for det viser stier og gangveier som ofte ikke er synlige på vanlige kart. Ellers kan jeg anbefale å bli med på Stolpejakten. (Last ned appen samt se nettsiden) Da samler du stolper i forskjellige områder. En slags lavterskel orientering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. april 2021 #4872 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg savner å småspise snacks mellom måltidene!! 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 29. april 2021 #4873 Del Skrevet 29. april 2021 Sharon90 skrev (2 timer siden): Jeg unna meg ny bukse, tur-utstyr og slike ting forrige gang. Det hjalp på motivasjonen en del 😀 kunne kjøpe en tur-bukse etc. Ellers er jeg glad i små ting også, sette av en helg til fjelltur, kjøretur, reise å besøke noen (ikke helt bra nå i disse tider), pusle puslespill mens man lytter til spennende lydbøker/ podkaster osv. Ikke alltid man kan bruke masse penger, så ja nei og kino og slike aktiviteter i disse tider er jo ikke helt bra heller... Takk for fine tips. Litt lite penger om dagen, så veldig fint med de andre tipsene Vil også ha turbukse 🤗 Hvor bestilte/kjøpte du din fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafele Skrevet 29. april 2021 #4874 Del Skrevet 29. april 2021 Jeg unner meg massasje, fotpleie el. fra letsdeal, evt ansiktsmaske, fotbad(litt rimeligere). Men nå har det blitt lite av disse premiene.. må ned i vekt! Jo mer jeg tenker på det jo, jo mer spiser jeg🙈🙈🙈 sliter kveld og helg🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #4875 Del Skrevet 29. april 2021 Heisann dere. Ca en måned siden jeg skrev om at jeg hadde fått høyt stoffskifte, og jeg sitter nå her fremdeles, delvis sykemeldt og venter i spenning på time på sykehuset (skal om ca en uke). Formen er litt bedre når jeg kan styre dagene selv, og har i tillegg begynt å ta betablokkere når jeg skal noe spesielt og vil roe ned systemet litt. Har ikke fått trent noe, men går tur flere dager i uka for å få litt trim og frisk luft. Vekta har vel omtrent stagnert. Den går litt opp og ned (mest opp) og holder seg på ca samme sted. Jeg har telt kalorier i Myfitnesspal og prøver å ikke bruke så mange av kaloriene på å spise snop. Men kjenner jeg savner å ha energi til å trene, og er litt irritert over at vekta heller går bittelitt opp enn ned for tiden. Og når man blir irritert og oppgitt, blir lysten desto større til å spise godteri. Har ikke sprukket fullstendig og overspist heldigvis, men har spist littegrann godis. Samboeren sier jeg kanskje bør ta det litt med ro og ikke stresse med det mens jeg er syk, men jeg er livredd for at jeg får lavt stoffskifte når jeg begynner å ta medisin og ender opp med å i verste fall gå opp i vekt, selv om jeg trener og teller kalorier. Så jeg prøver i hvert fall å fortsette så godt jeg kan, uten å stresse med det. Men merker kroppen min jobber mer i mot meg enn med meg nå... Anonymkode: 1e2cb...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 29. april 2021 #4876 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har det også slik.. Sliter skikkelig med å holde motivasjonen over tid, har bare lyst på godteri og slikt fordi det gir en umiddelbar positiv effekt på humøret, og jeg kan bortforklare for meg selv hvorfor jeg trenger det akkurat nå. Det er vanskelig, men vi bør nok begge legge mer vekt på den mentale forandringen. Har lest litt om mestringsmotivasjon og tror jeg må gå grundig inn i det, og legge en plan. Så er det noe å se på når jeg har lyst på å spise 2 kg godteri Slik som du beskrev det hørtes veldig likt ut som jeg hadde det da jeg var deprimert. Det var bare å fortsette å gjøre det som pleide å gjøre meg fornøyd og gi overskudd, så kom gleden tilbake igjen etterhvert. Men jeg forstår veldig hvordan du føler det ❤️ Anonymkode: f185a...efd Takk for svar og forståelse. ❤️ Nå er ikke jeg deprimert (tror jeg), ser at det ser sånn ut på det jeg skriver, men har mye det samme tankegodset og samme følelse av meningsløshet som om jeg var. Samme tanker om å bare fortsette tross meningsløshet gjelder jo uansett. Selv når jeg tar meg i alle bortforklaringene så er det sånn "ja, men samme det" fordi det er så meningsløst bare. Kanskje ved å fortsette med de tingene som "egentlig" gjør meg fornøyd og gir overskudd, vil føre til mindre behov for den umiddelbare "gleden" ved mat/godteri. Jeg vet at i gode perioder så trenger jeg på en måte ikke motivasjon, fordi jeg er tilfreds med det andre og rutinene faller lettere fordi jeg er tilfreds med andre ting i livet. Og noen ganger er det kanskje viktig også å minne seg på hvilken seier det er å ikke overspise og gå opp i vekt, selv om man spiser mer kalorier enn man trenger. Sharon90 skrev (9 timer siden): Helt samme her! Har laget meg plan, skriver ned og har også skrevet for meg selv hvorfor, hvordan, når og at eg skal være raus med meg sjøl, gjør noe gøy, gi det tid og fortsett etter en dårlig dag osv. Kanskje å skrive litt mer som dagbok hjelper? Prøver å holde meg aktiv, gjøre noe, legger inn i budsjettet noe godt ! Når du er ute å går, kanskje det hjelper å tenke på hvor mye bedre det er å gå nå/ vil bli etterhvert, vs når man har/hadde høyere vekt? Men det er kjempevanskelig dette, det er så mye som sitter i hodet og hodet kan være veldig lunefull ..... Hjelper litt å lese her inne synes jeg, lese om næringsrik mat og livsstilsendring. Pleier også se på oppskrifter på sunn mat og snaks, sjelden jeg orker å lage slikt altså. Men det motiverer også, for selv om vi ikke bør spise smågodt, er det helt klart masse anna godt. (Som jeg for min del sjelden orker å lage altså, men alternativet er der tross alt) 🙈 Takk for svar, det er fint å høre fra andre som kjenner på noe av de samme tingene! Når du sier "legger inn i budsjettet noe godt" mener du da at du planlegger å spise sjokolade e.l. til bestemte tidspunkt? Det var faktisk noe som var en del av behandlingen mot overspisingslidelsen, så det har jeg helt falt ut av. Det å planlegge tidspunkt man skulle spise "usunn" mat, og så lære å gå videre uten *BOOM!* (overspisindgsepisode). Det bygger jo også opp om mestringsaspektet. Ved å spise en bolle tirsdag til lunsj, når man egentlig ikke skulle det så får man nederlagsfølelse, og bekrefter seg selv som en som ikke kan. Men dersom man planlegger bolle tirsdag til lunsj, så spiser man bollen og har fremdeles mestringsfølelse. Jeg får også motivasjon av å se på oppskrifter! Og i gode perioder liker jeg også å lage det. Det er et av målene mine med en ny livsstil, å faktisk ha tid/ork til matlaging som hobby. Jeg skal prøve ut dagbok, og å tenke over hvorfor, og hva jeg vinner f.eks når jeg går tur og trener osv. Takk for tipsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharon90 Skrevet 29. april 2021 #4877 Del Skrevet 29. april 2021 Blue Berry skrev (2 timer siden): Takk for fine tips. Litt lite penger om dagen, så veldig fint med de andre tipsene Vil også ha turbukse 🤗 Hvor bestilte/kjøpte du din fra? Ja, er liksom det med penger, man har ikke helt ubegrenset som regel, så jeg grubla lenge på slike ting jeg likte som ikke koster masse Nå er det lenge siden jeg handla meg turbukse sist, og den gikk faktisk i stykker til sist. Sukk. Har ikke kjøpt meg ny, svangerskap og nå maaaange kilo opp i permisjonen gjør at jeg ikke har investert i noen ny.(enda) Men synes selv det er vanskelig å finne turbukser, en av de tingene jeg liker å leite etter på tilbud i fysisk butikk 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharon90 Skrevet 29. april 2021 #4878 Del Skrevet 29. april 2021 Rainstorm skrev (55 minutter siden): (...) Takk for svar, det er fint å høre fra andre som kjenner på noe av de samme tingene! Når du sier "legger inn i budsjettet noe godt" mener du da at du planlegger å spise sjokolade e.l. til bestemte tidspunkt? Det var faktisk noe som var en del av behandlingen mot overspisingslidelsen, så det har jeg helt falt ut av. Det å planlegge tidspunkt man skulle spise "usunn" mat, og så lære å gå videre uten *BOOM!* (overspisindgsepisode). Det bygger jo også opp om mestringsaspektet. Ved å spise en bolle tirsdag til lunsj, når man egentlig ikke skulle det så får man nederlagsfølelse, og bekrefter seg selv som en som ikke kan. Men dersom man planlegger bolle tirsdag til lunsj, så spiser man bollen og har fremdeles mestringsfølelse. Jeg får også motivasjon av å se på oppskrifter! Og i gode perioder liker jeg også å lage det. Det er et av målene mine med en ny livsstil, å faktisk ha tid/ork til matlaging som hobby. Jeg skal prøve ut dagbok, og å tenke over hvorfor, og hva jeg vinner f.eks når jeg går tur og trener osv. Takk for tipsene! Ja, jeg planlegger at jeg skal unne meg den sjokoladen, veie opp mengde med potetgull eller anna. Da er det ikke et nederlag, men en planlagt sak, noe å kose seg med, å vite at ikke ulike matgrupper/snaks er forbudt og gjerne sammen med barna for min del. For meg er det viktig med det, siden dette er en livsstilsendring og ikke rein 'slanking', så må jeg vite at jeg kan rydde plass til det som for resten av familien er kos. Men så klart en øvelse hele greia, at man ikke plutselig spiser masse og alt, men klarer seg med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 29. april 2021 #4879 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heisann dere. Ca en måned siden jeg skrev om at jeg hadde fått høyt stoffskifte, og jeg sitter nå her fremdeles, delvis sykemeldt og venter i spenning på time på sykehuset (skal om ca en uke). Formen er litt bedre når jeg kan styre dagene selv, og har i tillegg begynt å ta betablokkere når jeg skal noe spesielt og vil roe ned systemet litt. Har ikke fått trent noe, men går tur flere dager i uka for å få litt trim og frisk luft. Vekta har vel omtrent stagnert. Den går litt opp og ned (mest opp) og holder seg på ca samme sted. Jeg har telt kalorier i Myfitnesspal og prøver å ikke bruke så mange av kaloriene på å spise snop. Men kjenner jeg savner å ha energi til å trene, og er litt irritert over at vekta heller går bittelitt opp enn ned for tiden. Og når man blir irritert og oppgitt, blir lysten desto større til å spise godteri. Har ikke sprukket fullstendig og overspist heldigvis, men har spist littegrann godis. Samboeren sier jeg kanskje bør ta det litt med ro og ikke stresse med det mens jeg er syk, men jeg er livredd for at jeg får lavt stoffskifte når jeg begynner å ta medisin og ender opp med å i verste fall gå opp i vekt, selv om jeg trener og teller kalorier. Så jeg prøver i hvert fall å fortsette så godt jeg kan, uten å stresse med det. Men merker kroppen min jobber mer i mot meg enn med meg nå... Anonymkode: 1e2cb...386 Høres ut som din samboer har rett. Du kan fortsette å være flink med turer og gjøre så godt du kan, og samtidig klappe deg selv på skulderen over alt du faktisk får til selvom helsa ikke er bra 💪🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 29. april 2021 #4880 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Heisann dere. Ca en måned siden jeg skrev om at jeg hadde fått høyt stoffskifte, og jeg sitter nå her fremdeles, delvis sykemeldt og venter i spenning på time på sykehuset (skal om ca en uke). Formen er litt bedre når jeg kan styre dagene selv, og har i tillegg begynt å ta betablokkere når jeg skal noe spesielt og vil roe ned systemet litt. Har ikke fått trent noe, men går tur flere dager i uka for å få litt trim og frisk luft. Vekta har vel omtrent stagnert. Den går litt opp og ned (mest opp) og holder seg på ca samme sted. Jeg har telt kalorier i Myfitnesspal og prøver å ikke bruke så mange av kaloriene på å spise snop. Men kjenner jeg savner å ha energi til å trene, og er litt irritert over at vekta heller går bittelitt opp enn ned for tiden. Og når man blir irritert og oppgitt, blir lysten desto større til å spise godteri. Har ikke sprukket fullstendig og overspist heldigvis, men har spist littegrann godis. Samboeren sier jeg kanskje bør ta det litt med ro og ikke stresse med det mens jeg er syk, men jeg er livredd for at jeg får lavt stoffskifte når jeg begynner å ta medisin og ender opp med å i verste fall gå opp i vekt, selv om jeg trener og teller kalorier. Så jeg prøver i hvert fall å fortsette så godt jeg kan, uten å stresse med det. Men merker kroppen min jobber mer i mot meg enn med meg nå... Anonymkode: 1e2cb...386 Kanskje det er lurt å fokusere på å holde seg stabil på vekta en stund fremover? Kroppen din jobber mye nå, og å tvinge den til å gå ned i vekt når den er litt i limbo er tøft. Jeg er kronisk syk, og når jeg har en dårlig uke eller måned så fokuserer jeg kun på å holde vekta. Jeg er nødt til å være snill med kroppen når det skjer, hvis ikke ender jeg opp med å være verre lengre. Jeg savner også energi, kan sympatisere der. Spesielt nå i starten når du venner deg til å ha en kropp som ikke funker helt optimalt er det viktig å ikke stresse deg opp mer enn nødvendig ❤️ Husk at kroppen din har du bare en av, og helsa er det viktigste. Lær deg å kjenne etter hvordan kroppen har det, og når du føler deg litt bedre en dag eller en uke (og forhåpentligvis lengre), så kan du heller ta en lengre tur eller spise enda litt bedre ____ Jeg har ikke spist optimalt dagen før veiing, pasta altså Tror ikke jeg ser noe på vekta imorra, tror jeg er på et nytt platå, som er kjipt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå