Flamme Skrevet 26. april 2021 #4801 Del Skrevet 26. april 2021 Blue Berry skrev (27 minutter siden): Bra jobba!! Hvor mye har du gått ned? 🤗 Tusen takk. Var 87kg i starten av mars 🥳 Så 11kg nå på 2 mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 26. april 2021 #4802 Del Skrevet 26. april 2021 Flamme skrev (9 minutter siden): Tusen takk. Var 87kg i starten av mars 🥳 Så 11kg nå på 2 mnd. Utrolig bra 😄 Kan jeg spørre om hvordan du har fått det til? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 26. april 2021 #4803 Del Skrevet 26. april 2021 Blue Berry skrev (1 minutt siden): Utrolig bra 😄 Kan jeg spørre om hvordan du har fått det til? ☺️ Jeg har telt kalorier og holdt meg innenfor det tallet jeg trenger for å gå ned i vekt, ca 500-1000 kcal i underskudd. Ingen ekstra øking i aktivitetsnivå. Har på denne tiden spist både kaker, sjokolade, pasta, ris osv, men alt med måte. 🙂 Om jeg ikke har nådd målet mitt om kalorier en dag, har jeg ikke tenkt "da kan jeg lik så greit bare spise dritt resten av dagen / uka", bare fortsatt på riktig spor. Var slitsomt de første to ukene å venne på seg hva som var lurt å spise og ikke, nå er det veldig enkelt. Prøvde først å gå ned i vekt uten å telle kalorier og veier, men det gikk ikke. Har sluttet å veie og telle nå, men har blitt ganske god på hva burde spise og ikke. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 26. april 2021 #4804 Del Skrevet 26. april 2021 Flamme skrev (1 minutt siden): Jeg har telt kalorier og holdt meg innenfor det tallet jeg trenger for å gå ned i vekt, ca 500-1000 kcal i underskudd. Ingen ekstra øking i aktivitetsnivå. Har på denne tiden spist både kaker, sjokolade, pasta, ris osv, men alt med måte. 🙂 Om jeg ikke har nådd målet mitt om kalorier en dag, har jeg ikke tenkt "da kan jeg lik så greit bare spise dritt resten av dagen / uka", bare fortsatt på riktig spor. Var slitsomt de første to ukene å venne på seg hva som var lurt å spise og ikke, nå er det veldig enkelt. Prøvde først å gå ned i vekt uten å telle kalorier og veier, men det gikk ikke. Har sluttet å veie og telle nå, men har blitt ganske god på hva burde spise og ikke. 🙂 Kjempe lurt. Har også telt kalorier i et par uker nå. Hittil gått ned 2,6 kg Har et høyt aktivitetsnivå å spiser ca 15-1700 kalorier om dagen. Spent på mnd’ene fremover. Hva er ditt mål da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4805 Del Skrevet 26. april 2021 Sliter litt med lav blodsukker når jeg kjører hard diett, merker jeg. Litt kjipt, men har kjøpt inn noen frukt smoothies og sånn Skyr yoghurt osv til å ha når det blir for ille. Anonymkode: f97e2...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 27. april 2021 #4806 Del Skrevet 27. april 2021 Blue Berry skrev (7 timer siden): Kjempe lurt. Har også telt kalorier i et par uker nå. Hittil gått ned 2,6 kg Har et høyt aktivitetsnivå å spiser ca 15-1700 kalorier om dagen. Spent på mnd’ene fremover. Hva er ditt mål da? Samme her, har veldig høyt aktivitetsnivå. Husk å spise litt mer enn 1500 kcal. Jeg fant ut at det er alt for lite på den harde måten. Målet mitt er 70kg, tror jeg. Får se. Er veldig høy så bør ikke bli alt for tynn. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 27. april 2021 #4807 Del Skrevet 27. april 2021 Flamme skrev (1 time siden): Samme her, har veldig høyt aktivitetsnivå. Husk å spise litt mer enn 1500 kcal. Jeg fant ut at det er alt for lite på den harde måten. Målet mitt er 70kg, tror jeg. Får se. Er veldig høy så bør ikke bli alt for tynn. 🙂 Er 1500 for lite? Har ikke vært sulten Føler jeg spiser bra og næringsrikt Hvor høy er du? Jeg er 171, og tenker 80 i første omgang ihvertfall. Da føler jeg meg slank, selvom bmi’en sier noe annet 😂 Har kraftig beinbygning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 27. april 2021 #4808 Del Skrevet 27. april 2021 Blue Berry skrev (29 minutter siden): Er 1500 for lite? Har ikke vært sulten Føler jeg spiser bra og næringsrikt Hvor høy er du? Jeg er 171, og tenker 80 i første omgang ihvertfall. Da føler jeg meg slank, selvom bmi’en sier noe annet 😂 Har kraftig beinbygning. Jeg følte meg ikke sulten i hele tatt, og helt på topp i starten og følte meg heller ikke sulten når jeg ble dårlig. Spiser også veldig bra og næringsrikt. Ble veldig sjuk etterhvert. Hadde gått for 1700-1800kcal så slipper du å gå på samme smell som meg. Du trenger jo 1500kcal bare for å holde deg i live uten bevegelse. Er du aktiv i tillegg så kommer du til å gå på en sikkelig smell. Er bittelitt høyere enn deg, men uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 27. april 2021 #4809 Del Skrevet 27. april 2021 Flamme skrev (1 time siden): Jeg følte meg ikke sulten i hele tatt, og helt på topp i starten og følte meg heller ikke sulten når jeg ble dårlig. Spiser også veldig bra og næringsrikt. Ble veldig sjuk etterhvert. Hadde gått for 1700-1800kcal så slipper du å gå på samme smell som meg. Du trenger jo 1500kcal bare for å holde deg i live uten bevegelse. Er du aktiv i tillegg så kommer du til å gå på en sikkelig smell. Er bittelitt høyere enn deg, men uansett. Vil du fortelle mer om hvordan syk du ble? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 27. april 2021 #4810 Del Skrevet 27. april 2021 Flamme skrev (11 timer siden): Tusen takk. Var 87kg i starten av mars 🥳 Så 11kg nå på 2 mnd. Kjempebra jobba 🤩🤩🙏🏻 Du er rå! Blue Berry skrev (1 time siden): Er 1500 for lite? Har ikke vært sulten Føler jeg spiser bra og næringsrikt Hvor høy er du? Jeg er 171, og tenker 80 i første omgang ihvertfall. Da føler jeg meg slank, selvom bmi’en sier noe annet 😂 Har kraftig beinbygning. Du burde regne ut TDEE skåren din for å finne ut hvor mye du skal spise. Bare å goodle "TDEE calculator". Viktig å ikke legge seg for lavt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 27. april 2021 #4811 Del Skrevet 27. april 2021 Meh.. Tror jeg har nådd et slags platå, eller så har jeg bare vært for slapp denne mnd, har bare gått ned en 200-300g. Men jeg sier meg fornøyd med å i allefall ikke ha gått opp. Jeg har siden januar spist intuitivt og gått ned 3-4kg. Dvs at jeg ikke har telt, men fokusert på å spise sunt og å spise når jeg er sulten og stoppe når jeg er mett. I tillegg spiser jeg lite pasta/brød/hvetemel. Jeg telte i så mange år at jeg er rimelig innkjørt på hvor mye jeg kan spise. Har fortsatt som mål å gå ned 5 kg til, de siste kg er såååå seige! Men skal fortsette å prøve 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F0RUM Skrevet 27. april 2021 #4812 Del Skrevet 27. april 2021 Off, har vært i en helt elendig periode den siste uken. Spist masse usunt, og store mengder. Det var virkelig ikke verdt det. Vekten er opp 3(!) kg siden sist. Håper det er masse vann 😳 Starter på nytt av fra i dag. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirrikas Skrevet 27. april 2021 #4813 Del Skrevet 27. april 2021 F0RUM skrev (4 minutter siden): Off, har vært i en helt elendig periode den siste uken. Spist masse usunt, og store mengder. Det var virkelig ikke verdt det. Vekten er opp 3(!) kg siden sist. Håper det er masse vann 😳 Starter på nytt av fra i dag. Du er ikke alene. Opp 2 kg her bare i løpet av helgen.. Masse vann vet jeg, men er så umotiverende! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 27. april 2021 #4814 Del Skrevet 27. april 2021 Flamme skrev (1 time siden): Jeg følte meg ikke sulten i hele tatt, og helt på topp i starten og følte meg heller ikke sulten når jeg ble dårlig. Spiser også veldig bra og næringsrikt. Ble veldig sjuk etterhvert. Hadde gått for 1700-1800kcal så slipper du å gå på samme smell som meg. Du trenger jo 1500kcal bare for å holde deg i live uten bevegelse. Er du aktiv i tillegg så kommer du til å gå på en sikkelig smell. Er bittelitt høyere enn deg, men uansett. Oi, hva skjedde med deg?😧 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 27. april 2021 #4815 Del Skrevet 27. april 2021 Herregud så deilig å lese at jeg ikke er alene. ❤️ Takk og lov for denne vidunderlige tråden der det deles opp og nedturer, heiarop og trøst. Det har ikke vært rom for slanking den siste tiden. Jeg følger med, men jeg går i 0 eller litt over kaloriforbruk daglig. Jeg har nok trengt det (på en måte) men det er ikke måten å nå målet. Jeg blir også nødt å starte på nytt i dag. Greier man en dag av gangen kommer man i mål til slutt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 27. april 2021 #4816 Del Skrevet 27. april 2021 Solstrålen. skrev (38 minutter siden): Kjempebra jobba 🤩🤩🙏🏻 Du er rå! Du burde regne ut TDEE skåren din for å finne ut hvor mye du skal spise. Bare å goodle "TDEE calculator". Viktig å ikke legge seg for lavt 😊 Takk for tips, det skal jeg forsøke. Hva er «faren» ved å ligge for lavt? Lav forbrenning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 27. april 2021 #4817 Del Skrevet 27. april 2021 2ro skrev (4 minutter siden): Herregud så deilig å lese at jeg ikke er alene. ❤️ Takk og lov for denne vidunderlige tråden der det deles opp og nedturer, heiarop og trøst. Det har ikke vært rom for slanking den siste tiden. Jeg følger med, men jeg går i 0 eller litt over kaloriforbruk daglig. Jeg har nok trengt det (på en måte) men det er ikke måten å nå målet. Jeg blir også nødt å starte på nytt i dag. Greier man en dag av gangen kommer man i mål til slutt. Lykke til med dagene fremover! Det er beinhardt til tider, det kjenner vi nok alle til tider.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 27. april 2021 #4818 Del Skrevet 27. april 2021 Flamme skrev (2 timer siden): Jeg følte meg ikke sulten i hele tatt, og helt på topp i starten og følte meg heller ikke sulten når jeg ble dårlig. Spiser også veldig bra og næringsrikt. Ble veldig sjuk etterhvert. Hadde gått for 1700-1800kcal så slipper du å gå på samme smell som meg. Du trenger jo 1500kcal bare for å holde deg i live uten bevegelse. Er du aktiv i tillegg så kommer du til å gå på en sikkelig smell. Er bittelitt høyere enn deg, men uansett. Er det sant? Hva hendte? Og ennå viktigere; går det bra med deg nå? 🌸 Da skal jeg øke litt mer, takk for råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 27. april 2021 #4819 Del Skrevet 27. april 2021 Blue Berry skrev (1 minutt siden): Lykke til med dagene fremover! Det er beinhardt til tider, det kjenner vi nok alle til tider.. Tusen takk. Så hyggelig. Lykke til, til deg også. Du er skikkelig inspirerende ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 27. april 2021 #4820 Del Skrevet 27. april 2021 2ro skrev (8 minutter siden): Tusen takk. Så hyggelig. Lykke til, til deg også. Du er skikkelig inspirerende ❤️ Takk, så hyggelig sagt 🥰 Det trengte jeg og høre i dag.. Litt nede i humøret i dag. Dårlig og lite søvn + pms 😫 Håper vi når målene våres fremover 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå