AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:16 #7381 Del Skrevet lørdag kl 23:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lest igjennom flere kommentarer her nå, og det gjør så godt å finne likesinnede 🥹 Er i dag 73 kg og 165 cm høy. Må passe på litt, da jeg har vært gjennom dette før og endte på 49 kg. Jeg kan fort bli avhengig av å slanke meg, rett og slett. Målet er livsstilsendring, tung styrketrening og 60 kg. Jeg vil bære sunn og sterk! En ting som har hjulpet meg skikkelig er å ikke spise i sofaen eller foran tv-en. Sitter ved spisebordet, alltid. Sånn har jeg unngått sult og søtsug på kveldene - jeg assosierer ikke lenger det å sitte å se på serie eller film, med mat og godis lenger. Verdt å prøve ut for dere andre og 😊 Anonymkode: 808b1...93e Veldig lurt tips!!👌 Anonymkode: 07e24...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 14 timer siden #7382 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): En ting som har hjulpet meg skikkelig er å ikke spise i sofaen eller foran tv-en. Sitter ved spisebordet, alltid. Sånn har jeg unngått sult og søtsug på kveldene - jeg assosierer ikke lenger det å sitte å se på serie eller film, med mat og godis lenger. Verdt å prøve ut for dere andre og 😊 Det var smart! Jeg får alltid behov for å finne noe å knaske på når jeg ser på serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå