AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4661 Del Skrevet 16. april 2021 PM75 skrev (4 timer siden): Det er fort gjort å spise mer av de sukkerfrie alternativene, fordi det virker så mye sunnere. For meg er det bedre å spise et sunt kosthold og så en liten mengde usunt av det jeg har lyst på istedenfor erstatninger. Fort gjort å brenne seg litt på det ja. Ikke tenkt så mye på kcal i de siste mnd’ene, men lifesum var en skikkelig eyeopener! Jeg er dessverre SÅ sukkeravhengig (mitt heroin) at hos meg er det enten eller... Sluttet og røyke på dagen etter mange år, men sukker... Den er vanskelig altså! Men fint at det funker for deg 😄 Synes Barebell’s sjokoladene er gode Anonymkode: 7893d...5af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 16. april 2021 #4662 Del Skrevet 16. april 2021 Blue Berry skrev (46 minutter siden): Litt godt å høre at vi er flere 😄 Ja, gjorde det i søvne... Seriøst. Så det plutselig dagen etterpå at store deler av melkesjokoladen var spist 😅 Rødvin hørtes veldig godt ut. Hvor mange kcal er det ca i 1 dl rødvin forresten? Kan google det egentlig, men gadd ikke haha Det er vanskelig å si, kommer an på sukkerinnhold, prosent, størrelsen på vinglasset (haha) og sikkert mere. Jeg har vel lest flere steder at rødvin ligger på rundt 600 per flaske med lavt sukkerinnhold og prosent på rundt 12,5. Ri flaske inneholder vel 6 enheter/glass. Tenker ikke så mye over det, bælmer jo ikke nedpå flere liter. Men jeg prøver å finne viner med lite sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 16. april 2021 #4663 Del Skrevet 16. april 2021 Ugresset skrev (8 minutter siden): Det er vanskelig å si, kommer an på sukkerinnhold, prosent, størrelsen på vinglasset (haha) og sikkert mere. Jeg har vel lest flere steder at rødvin ligger på rundt 600 per flaske med lavt sukkerinnhold og prosent på rundt 12,5. Ri flaske inneholder vel 6 enheter/glass. Tenker ikke så mye over det, bælmer jo ikke nedpå flere liter. Men jeg prøver å finne viner med lite sukker. Aha, skjønner :D Nei, man må jo leve litt også. Kos deg med god samvittighet :D Har du gått ned mye i vekt? Eller skal du bare vedlikeholde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4664 Del Skrevet 16. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Fort gjort å brenne seg litt på det ja. Ikke tenkt så mye på kcal i de siste mnd’ene, men lifesum var en skikkelig eyeopener! Jeg er dessverre SÅ sukkeravhengig (mitt heroin) at hos meg er det enten eller... Sluttet og røyke på dagen etter mange år, men sukker... Den er vanskelig altså! Men fint at det funker for deg 😄 Synes Barebell’s sjokoladene er gode Anonymkode: 7893d...5af Er helt lik, å lage smoothies er det eneste som klarer å dra meg gjennom søtsuget! ------- Har forøvrig gått ned 4.6 kg på i underkant av en måned. Følger en veldig streng diett, har fått innvilget overvektsoperasjon til sommeren, men ønsker å jobbe hardt frem mot den også. 20.000 skritt per dag flere dager i uka og dødsstreng diett hjelper! Er veldig overvektig, BMI på godt over 40, så ting går fort nå. Gruer meg til det stagnerer 😅 Anonymkode: 4a599...6c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 16. april 2021 #4665 Del Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er helt lik, å lage smoothies er det eneste som klarer å dra meg gjennom søtsuget! ------- Har forøvrig gått ned 4.6 kg på i underkant av en måned. Følger en veldig streng diett, har fått innvilget overvektsoperasjon til sommeren, men ønsker å jobbe hardt frem mot den også. 20.000 skritt per dag flere dager i uka og dødsstreng diett hjelper! Er veldig overvektig, BMI på godt over 40, så ting går fort nå. Gruer meg til det stagnerer 😅 Anonymkode: 4a599...6c0 Meg du refererte til over her, vet ikke hvorfor det ble anonymt? Smoothie ja, det er godt. Lager noen ganger med banan, dadler og melk.... Tipper det er MYE kalorier, ikke testet på noen uker 😄 20.000 skritt er kjempe bra!!! Du er flink! Får til det mest mellom 10-18.000, kommer ann på dagsformen. Hadde over 30.000 her for et par uker siden, men da var jeg helt utslitt, var altfor hardt for meg 1 kg+ i mnd er jo veldig bra!! Er så motiverende når hard work viser seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #4666 Del Skrevet 16. april 2021 4 minutter siden, Blue Berry said: Meg du refererte til over her, vet ikke hvorfor det ble anonymt? Smoothie ja, det er godt. Lager noen ganger med banan, dadler og melk.... Tipper det er MYE kalorier, ikke testet på noen uker 😄 20.000 skritt er kjempe bra!!! Du er flink! Får til det mest mellom 10-18.000, kommer ann på dagsformen. Hadde over 30.000 her for et par uker siden, men da var jeg helt utslitt, var altfor hardt for meg 1 kg+ i mnd er jo veldig bra!! Er så motiverende når hard work viser seg!! Jepp, deg og en annen AB som snakket om sukker. Det er skikkelig fælt å være avhengig og jeg klarer ikke å legge det helt fra meg, men jeg kjøper frossen smoothiemix og det funker veldig bra. Bruker gulrotjuice i, den funker veldig bra i smoothies men er akkurat kjip nok til at jeg ikke står og styrter nedpå med den når jeg er fysen på noe søtt 😆 Alt over 10 er utrolig bra da, jeg har ofte dager jeg ligger på rundt 5000, men prøver å gå masse. Det hjelper på hele kroppen. Hvis jeg klarer å fortsette å gå ned i vekt i samme tempo som nå, bør jeg være på tosifret tall igjen i midten av mai. Det er det mange år siden jeg har vært 😍 Anonymkode: 4a599...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 16. april 2021 #4667 Del Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jepp, deg og en annen AB som snakket om sukker. Det er skikkelig fælt å være avhengig og jeg klarer ikke å legge det helt fra meg, men jeg kjøper frossen smoothiemix og det funker veldig bra. Bruker gulrotjuice i, den funker veldig bra i smoothies men er akkurat kjip nok til at jeg ikke står og styrter nedpå med den når jeg er fysen på noe søtt 😆 Alt over 10 er utrolig bra da, jeg har ofte dager jeg ligger på rundt 5000, men prøver å gå masse. Det hjelper på hele kroppen. Hvis jeg klarer å fortsette å gå ned i vekt i samme tempo som nå, bør jeg være på tosifret tall igjen i midten av mai. Det er det mange år siden jeg har vært 😍 Anonymkode: 4a599...6c0 Jeg heier på deg!! 😄 You can do it! Hehe, da skal jeg kjøpe gulrot juice og teste den i smoothies. Ja, fy søren det er veeeldig kjipt å være avhengig Må liksom slite med det hele tiden. jeg har vært oppi 103 kg, men holdt meg stabilt på 90-91 i veldig lang tid.... Er per i dag 89,3, så går litt nedover heldigvis Er 171 cm, så har veldig mange kg for mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. april 2021 #4668 Del Skrevet 17. april 2021 SAVNER CHIPS!! 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 17. april 2021 #4669 Del Skrevet 17. april 2021 Slang meg med her, da jeg endelig har fått mannet meg opp til å ta slankingen på alvor. Har sakte men sikkert gått opp i vekt de siste årene, og har «prøvd» å gå ned i vekt i ny og ne uten å egentlig gjøre et ordentlig forsøk. Nå prøver jeg å holde litt mer oversikt på kaloriene og trene mer regelmessig, og kjenner på en indre driv jeg har manglet tidligere. Det føles bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 17. april 2021 #4670 Del Skrevet 17. april 2021 Back on track i dag. Hadde en ganske god dag i forhold til mat. Det er vanskelig, humøret er så som så, men regner med at det blir bedre. Nå må jeg bare gidde å trene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 17. april 2021 #4671 Del Skrevet 17. april 2021 Mrs. Random Nick skrev (36 minutter siden): SAVNER CHIPS!! 😭 Jeg bruker å lage Sellerirotchips i airfryer, kjempegodt og lite karbohydter! Er ikke nødvendig med like mye olje så da blir det ikke så mye fett (=mindrekalorier) heller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4672 Del Skrevet 17. april 2021 Har gått ned 10 kg og skal ned 8 til før jeg er i mål. Har vært litt umotivert i det siste, og selv om buksene er blitt løsere så syns jeg ikke jeg ser de store endringene ennå. Men i dag så fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve å ta noen armhevinger. Jeg trener ikke styrke, bare turgåing og fjellturer og sånt. Forrige gang jeg prøvde å ta armhevinger for 10 kg siden så klarte jeg bare 5 halvslappe på knærne. I dag klarte jeg 10. Skikkelige. På tær! Var sjokka, jeg trener ikke styrke. Men akkurat dette fikk meg til å tenke på hvor mye mer funksjonell kroppen er nå, og jo mindre vekt jeg har som tærer på på leddene mine. Ble supermotivert til å fortsette. Anonymkode: 899de...76d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #4673 Del Skrevet 17. april 2021 I dag har jeg trent for første gang på treningssenter. Det var ikke snakk om mye, men det er et steg i riktig retning. Jeg klarte også å begrense snackingen min i dag, noe jeg ikke har klart de siste ukene. Anonymkode: 66d2e...a22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 18. april 2021 #4674 Del Skrevet 18. april 2021 Får mulighet til å veie meg i dag, er så spent 😬 Målet er å ha gått ned 1 kg siden sist jeg veide meg (3 uker siden.) Vektnedgangen går så treigt så tørr ikke håpe på mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 18. april 2021 #4675 Del Skrevet 18. april 2021 Noen her som bruker metoden "spis deg fri", kosthold uten mel og sukker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #4676 Del Skrevet 18. april 2021 LadyGrey skrev (1 time siden): Noen her som bruker metoden "spis deg fri", kosthold uten mel og sukker? Jeg har tre kolleger som startet å slanke seg samtidig med denne metoden. To ga seg etter 2-3 uker, det var ikke riktig metode for dem. Hun ene som fortsatte er veldig fornøyd, og går jevnt og trutt ned. Hun sier hun har fått noen aha-opplevelser ang hvordan hun ser på mat/kosthold og spisevaner, og at det for første gang er lett å følge "kuren". Anonymkode: 4dc85...87a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 18. april 2021 #4677 Del Skrevet 18. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tre kolleger som startet å slanke seg samtidig med denne metoden. To ga seg etter 2-3 uker, det var ikke riktig metode for dem. Hun ene som fortsatte er veldig fornøyd, og går jevnt og trutt ned. Hun sier hun har fått noen aha-opplevelser ang hvordan hun ser på mat/kosthold og spisevaner, og at det for første gang er lett å følge "kuren". Anonymkode: 4dc85...87a Hvorfor ga de seg? Var det for restriktivt? Følte de seg dårlig på dietten? Lite energi...? Endret 18. april 2021 av helloAdele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Astra Skrevet 18. april 2021 #4678 Del Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tre kolleger som startet å slanke seg samtidig med denne metoden. To ga seg etter 2-3 uker, det var ikke riktig metode for dem. Hun ene som fortsatte er veldig fornøyd, og går jevnt og trutt ned. Hun sier hun har fått noen aha-opplevelser ang hvordan hun ser på mat/kosthold og spisevaner, og at det for første gang er lett å følge "kuren". Anonymkode: 4dc85...87a Jeg begynte med «spis deg fri» i januar. Har det også som den ene kollegaen din, det er endelig lett for meg og å gå ned i vekt og holde på planen. Men er nok ikke for alle dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 18. april 2021 #4679 Del Skrevet 18. april 2021 LadyGrey skrev (6 timer siden): Noen her som bruker metoden "spis deg fri", kosthold uten mel og sukker? Ja startet for et år siden. Gikk ned mine 20 kg overvekt på 6 mnd og har holdt meg stabil siden. For meg har det vært utrolig enkelt, og jeg er også over overgangsalderen så jeg trodde det ville være umulig for meg å gå ned. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 19. april 2021 #4680 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg sier fra først som sist. Det blir ikke noe vektnedgang denne uken... Det ble en alt for heftig helg. Det er langt mellom de, så det var absolutt verdt det. Å få lov å feste og spise med gode venner er et privilegium ikke alle har nå, og vi vet jo ikke hvor lenge vi har muligheten. (Trygt og innenfor regelverket). Jeg jobber også med å være fornøyd hvor jeg er. For det er jo her jeg er det meste av tiden Ha en fin uke alle sammen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå