2ro Skrevet 13. april 2021 #4601 Del Skrevet 13. april 2021 Au da. Den følelsen når man synes man ser smashing ut, og så ser seg fra siden 😅 Jaja, det er bare å fortsette med maten og kanskje legge inn noe mer bevegelse. Rockering eller roing, og litt mer tur. Det er ganske tydelig hva som trenger litt ekstra arbeid for å bli klar til sommeren. Rygg, mage og armer (som tidligere var noe jeg var veldig fornøyd med) er absolutt blitt påvirket. Det har heller ikke gjort noe med et lite løft av baken Jeg føler meg i det minste mer motivert, men nå skinner solen og det hjelper jo på humøret. Ha en fin dag alle sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 13. april 2021 #4602 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Jeg har gått gjennom inntak og forbrenning av kalorier siste uken. Jeg ser at jeg i snitt ligger på totalt 1400 kcal inn hver dag og et forbruk på drøyt 2000 kcal pr dag (inkludert gåtur på 1,5 time 4 ganger i uken). Det betyr jo at det tar laaaang tid å gå ned i vekt 🤯 Og at jeg må være tålmodig.. og tålmodighet er ikke min sterke side! Men jeg må ikke gi meg denne gangen, jeg har lyst på en sommer hvor jeg føler meg ok!! Endret 13. april 2021 av PM75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 13. april 2021 #4603 Del Skrevet 13. april 2021 PM75 skrev (6 minutter siden): Jeg har gått gjennom inntak og forbrenning av kalorier siste uken. Jeg ser at jeg i snitt ligger på totalt 1400 kcal inn hver dag og et forbruk på drøyt 2000 kcal pr dag (inkludert gåtur på 1,5 time 4 ganger i uken). Det betyr jo at det tar laaaang tid å gå ned i vekt 🤯 Og at jeg må være tålmodig.. og tålmodighet er ikke min sterke side! Men jeg må ikke gi meg denne gangen, jeg har lyst på en sommer hvor jeg føler meg ok!! Men hvis du følger dette 7 dager i uka vil du gå ned i overkant av 0,5 kg pr uke. Det er en sunn nedgang, som gjør at du lettere kan holde deg der etterpå Og 1400 kcal er egentlig ganske lite, så du bør absolutt ikke gå under dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4604 Del Skrevet 13. april 2021 PM75 skrev (12 minutter siden): Jeg har gått gjennom inntak og forbrenning av kalorier siste uken. Jeg ser at jeg i snitt ligger på totalt 1400 kcal inn hver dag og et forbruk på drøyt 2000 kcal pr dag (inkludert gåtur på 1,5 time 4 ganger i uken). Det betyr jo at det tar laaaang tid å gå ned i vekt 🤯 Og at jeg må være tålmodig.. og tålmodighet er ikke min sterke side! Men jeg må ikke gi meg denne gangen, jeg har lyst på en sommer hvor jeg føler meg ok!! Dette er jo over 0,5kg i uka i gjennomsnitt. Husk at jo nærmere du kommer målvekta jo mindre underskudd kan du være i. Ikke gi opp når du fortsatt kan ligge over 500 i minus. Anonymkode: 98ecd...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondevett Skrevet 13. april 2021 #4605 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg melder meg på denne tråden! Jeg har plutselig oppdaget at jeg har gått opp 10 kg de siste årene. Jeg er av det slaget menneske som tror at jeg er like slank som før, og bildet i speilet gir meg ingen hint om noe annet 😂😂🤣. Men altså, når jeg ikke fikk på meg arbeidsbukse (jeg er bonde), så begynte jeg å ane ugler i mosen og dro frem badevekta. Der sto tallet 74,6. Jeg var 77 kilo da jeg var høygravid med mitt første barn, så her var det ikke harmoni mellom selvbilde og realitet 😂😂. Jaja. Jeg er blitt 40 år, og jeg har spist godt de siste åra. Men, nå vil jeg ned til min "vanlige" vekt: 65 kilo. Og jeg vil få på meg arbeidsbukse uten at den revner i baken 🤦. Første dag i dag!! Bruker Lifesum og har kjøpt en pro versjon. Nå er det kringkastet, så nå må jeg bare henge i stroppen! Min svakhet: jeg syns alltid jeg fortjener noe godt 😆😁 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 13. april 2021 #4606 Del Skrevet 13. april 2021 bondevett skrev (4 minutter siden): Jeg melder meg på denne tråden! Jeg har plutselig oppdaget at jeg har gått opp 10 kg de siste årene. Jeg er av det slaget menneske som tror at jeg er like slank som før, og bildet i speilet gir meg ingen hint om noe annet 😂😂🤣. Men altså, når jeg ikke fikk på meg arbeidsbukse (jeg er bonde), så begynte jeg å ane ugler i mosen og dro frem badevekta. Der sto tallet 74,6. Jeg var 77 kilo da jeg var høygravid med mitt første barn, så her var det ikke harmoni mellom selvbilde og realitet 😂😂. Jaja. Jeg er blitt 40 år, og jeg har spist godt de siste åra. Men, nå vil jeg ned til min "vanlige" vekt: 65 kilo. Og jeg vil få på meg arbeidsbukse uten at den revner i baken 🤦. Første dag i dag!! Bruker Lifesum og har kjøpt en pro versjon. Nå er det kringkastet, så nå må jeg bare henge i stroppen! Min svakhet: jeg syns alltid jeg fortjener noe godt 😆😁 Kanskje tråden for å logge kan motivere også nå går den fram til sommeren. Vi er ganske mange der, noen skal ned litt og noen mer. Det er motiverende å se over tid, og også hvordan det går med andre. Der er både oppturer og nedturer... Så man er ikke alene uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4607 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg er med! Ca 10 kg skal vekk, men de sitter jo søren meg som klistret på kroppen. Jeg tror jeg er aktiv og spiser rimelig greit, men det gjør jeg tydeligvis ikke. Vekta går opp. Er dette covod året som har tært på. Har gått opp 10 kg bare på dette året. Nu er det skjerping. Veier 80, 4 og skal ned til 70. Er 170 cm. Vet jeg kan gå ned mer, men først til 70. Delmål 1 er å være på 77 kg innen 17.mai. Anonymkode: 9097d...7b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondevett Skrevet 13. april 2021 #4608 Del Skrevet 13. april 2021 2ro skrev (1 time siden): Kanskje tråden for å logge kan motivere også nå går den fram til sommeren. Vi er ganske mange der, noen skal ned litt og noen mer. Det er motiverende å se over tid, og også hvordan det går med andre. Der er både oppturer og nedturer... Så man er ikke alene uansett. Takk for tips! Det skal jeg gjøre! Jeg sliter med å holde motivasjon over tid, så det er tipp topp med slike tråder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4609 Del Skrevet 13. april 2021 Mandag er veiedag og det går rette veien nå! Kjenner meg jævlig sulten da, har overspist hele livet og har gått over til å kun spise gode alternativer hvor jeg får mye mat med få kalorier, magesekken synes jeg er verdens kjipeste, men jeg kjenner samtidig på en helt annen form for energi. Akkurat nå går det veldig fort, ca. et kilo i uka, men regner med at det blir å stagnere snart da jeg bare har holdt på i litt over en måned. Gøy å få bekreftet at jeg kan ta kontroll over egen vekt da Anonymkode: 4a599...6c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 13. april 2021 #4610 Del Skrevet 13. april 2021 Takk for oppmuntring i tråden 🙌🏻🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merksi Skrevet 13. april 2021 #4611 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg føler endelig at jeg begynner å få litt kontroll! Vekten min opp og ned har egentlig aldri vært styrt av hvor flink jeg har vært. I perioder jeg har hatt det kjipt har jeg gått ned, og når jeg har hatt det bra har jeg gått opp.. Når jeg har prøvd å være flink har jeg endt opp med å bli helt obsessed med mat, og alt har gått motsatt vei. men nå! Nå er jeg skikkelig i drivet. Føles ut som at jeg har forstått hva som passer meg best, og nå har jeg faktisk skikkelig trua på at jeg skal få det til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4612 Del Skrevet 13. april 2021 Er det flere som får veldig treg mage når dere har vektplatå? Anonymkode: b8c83...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4613 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det flere som får veldig treg mage når dere har vektplatå? Anonymkode: b8c83...714 Har alltid treig mage når jeg spiser sunt og mindre mat. Rart for jeg spiser jo mindre dritt som lassevis med brødskiver, masse pasta, boller, vin. Imorgen skal jeg drikke masse kaffe på tom mage, bruker hjelpe. Men får iblandt da magekatarr ondt... 😬 Magekatarren liker ikke brød og pasta (lette kh), da forsvinner den, mens kroppen (vekta) liker proteiner som metter mye. Anonymkode: 75305...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. april 2021 #4614 Del Skrevet 13. april 2021 Det er overraskende hvor vanskelig det er å leve sunt og gå ned i vekt når man er så sinnsykt langt nede etter denne vinteren i fullstendig lockdown her i Storbritannia. Jeg får vinterdepresjon til vanlig, men dette har vært virkelig ille. Fire måneder innestengt, helt fryktelig vær, ulovlig å treffe andre mennesker. Nå begynner ting sakte å åpne opp, men jeg føler meg fremdeles helt ødelagt. Jeg er "bare" fem kg mer enn jeg var ta korona kom, så det er jo ikke verdens undergang. Jeg håper gjenåpningen vil få meg i bedre humør. Reise har alltid vært min motivasjon for å leve, og på fredag kan vi endelig reise utenfor bygrensene for første gang på et halvt år. Jeg håper virkelig det hjelper litt på motivasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 13. april 2021 #4615 Del Skrevet 13. april 2021 Linny111 skrev (44 minutter siden): Det er overraskende hvor vanskelig det er å leve sunt og gå ned i vekt når man er så sinnsykt langt nede etter denne vinteren i fullstendig lockdown her i Storbritannia. Jeg får vinterdepresjon til vanlig, men dette har vært virkelig ille. Fire måneder innestengt, helt fryktelig vær, ulovlig å treffe andre mennesker. Nå begynner ting sakte å åpne opp, men jeg føler meg fremdeles helt ødelagt. Jeg er "bare" fem kg mer enn jeg var ta korona kom, så det er jo ikke verdens undergang. Jeg håper gjenåpningen vil få meg i bedre humør. Reise har alltid vært min motivasjon for å leve, og på fredag kan vi endelig reise utenfor bygrensene for første gang på et halvt år. Jeg håper virkelig det hjelper litt på motivasjonen. Så deilig for dere at det endelig åpner litt opp. Vet ikke hvordan det er i England, men i Norge har vi i gjennomsnitt gått opp 6 kg så du ligger under snittet her i allefall. Nyt våren. Tror ikke jeg har greid å gå ned i vekt i England... Alt for mange matvarer jeg savner helhjertet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 13. april 2021 #4616 Del Skrevet 13. april 2021 10 minutter siden, 2ro said: Så deilig for dere at det endelig åpner litt opp. Vet ikke hvordan det er i England, men i Norge har vi i gjennomsnitt gått opp 6 kg så du ligger under snittet her i allefall. Nyt våren. Tror ikke jeg har greid å gå ned i vekt i England... Alt for mange matvarer jeg savner helhjertet Takk! Jeg har lest artikler om at rundt halvparten av befolkingen har lagt på seg og at det er viktig å ikke la litt ekstra vekt gjøre at man blir for nedfor, men jeg føler at alle andre klarer seg så fint. Jeg har venner som tar yogakurs på nett flere ganger i uka og sånn. Jeg blir bare tjukkere! Jeg har gode perioder, men noen ganger er det så utrolig vanskelig. Men nå kommer våren og sommeren, ting åpner opp. Jeg får ikke reist til Norge på en stund, men vi kan i hvert fall reise litt her. Treningssentere åpner om under to uker! Jeg bor i Skottland, så gjenåpningen er litt annerledes enn i England, men det er veldig likt. Og jeg hadde nok lagt på meg noen kilo om jeg skulle reist til Norge nå. Det er utrolig hvor mye man savner Grandiosa når det ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4617 Del Skrevet 13. april 2021 Har noen tips til sunne, gode og mettende mellommåltider for oss som ikke har spesielt god råd? Jeg bruker ca. 2500 kalorier per dag og jeg ser nå at jeg har spist under 800 kalorier hittil i dag, inkludert middag 😳 Snakk om håpløs, jeg er så sjukt enten eller 🙈 Så tror jeg må finne gode mellommåltider for å få en jevnere spiserytme, men jeg har et veldig anstrengt forhold til mat, så jeg blir stressa for kaloribudsjettet. Anonymkode: 4a599...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharon90 Skrevet 14. april 2021 #4618 Del Skrevet 14. april 2021 Såå mange flinke her inne! Veldig stas å få være med i felleskapet, mange ord på tanker man har selv også. Jeg har også gått opp masse det siste året, og fikk mitt tredje barn for snart et år siden også- mammapermisjon og pandemi har vært litt tøft. Det sagt; jeg er også sååå treg i magen når jeg spiser sunt 🙈 herregud så slitsomt... hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillian Astra Skrevet 14. april 2021 #4619 Del Skrevet 14. april 2021 Så motiverende å lese om opp og nedturer fra alle dere gode her 😊 Må bare dele min fremgang 😅 Nå har jeg gått ned 14 kg siden nyttår og begynner virkelig å kjenne det på kroppen. Var ute og jogget min vanlige runde igår og løp 14 minutter raskere enn jeg gjorde før jul 🎉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ro Skrevet 14. april 2021 #4620 Del Skrevet 14. april 2021 Trillian Astra skrev (14 minutter siden): Så motiverende å lese om opp og nedturer fra alle dere gode her 😊 Må bare dele min fremgang 😅 Nå har jeg gått ned 14 kg siden nyttår og begynner virkelig å kjenne det på kroppen. Var ute og jogget min vanlige runde igår og løp 14 minutter raskere enn jeg gjorde før jul 🎉 Fantastisk bra jobba. Gratulerer. Det er virkelig vidunderlig når man kjenner det på kroppen. Jeg løfter en sekk som veide omtrent det samme som mitt vekttap og herregud så glad jeg er som ikke har den vekten på kroppen lengre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå