Gå til innhold

Tekst i ringen

Gjest Kommende brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha Omnia vincit amor - Kjærligheten overvinner alt, initialer og dato

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal ha Omnia vincit amor - Kjærligheten overvinner alt' date=' initialer og dato[/quote']

Det var et fint sitat!

Legger det på minne

Ellers har vi vurdert evighetstegnet og navn og dato.

• 1 år senere...
Skrevet

I våre ringer står S`agapo (jeg elsker deg) + navn og dato.

Gjest Gjest
Skrevet

Min mann å jeg giftet oss for fire år siden og vi har aldri vært så forelska som nå. :klem: Nå har det seg sånn at min mann er en STOR Liverpool fan!!! Derfor foreslo jeg at vi skulle skrive "you`ll never walk alone xx.xx.xx" det er står på flagget til Liverpool!! kan tro det ble godt mottat ;)

Følte det var viktig at det var noe med litt betydning som skulle stå i ringene, noe som betydde noe for han og meg.

Så finn noe som er særpregent for deg og han, mye kjekkere det !!

Skrevet

vi har You`ll newer walk alone NYC 2006

Skrevet

Navn + forlovelsesdato + hjerte + bryllupsdato. Alt med håndskrift.

Skrevet

Vi har ikke snakket så mye om det enda, men her om dagen foreslo min kjære at han kunne ha "Snuppa di" og dato inni sin ring, og at jeg kunne ha "Snuppen din" og dato inni min. Litt corny kanskje, men vi kaller hverandre ofte det, så det passer egentlig bra. Synes det var litt søtt av ham... :hjerter_rundt::hjerter:

Skrevet

teksten er forøvrig skrevet inn i ringen for hånd

(og ringene er håndlaget)

Gjest Gjest
Skrevet

Litt nysgjerrig: hvorfor er det så mange som velger å ha evighetstegnet (eller tilsvarende)? Tror dere på kjærlighet for evig tid, også etter "døden skiller dere"? Eller hva mener dere med det?

Skrevet
Litt nysgjerrig: hvorfor er det så mange som velger å ha evighetstegnet (eller tilsvarende)? Tror dere på kjærlighet for evig tid, også etter "døden skiller dere"? Eller hva mener dere med det?

Lurer jeg og på...men det blir jo i samme duren som "evig din" også? eller?

Tammtitaaa....jeg gleder meg så til kommende lørdag så jeg har ikke kapasitet til å lure mer på det! :hoppe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har bl a evighetstegnet, fordi vi skal være sammen for evig ;)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

mitt navn + hans navn = sant

:)

Skrevet

Vi har:

"No é eg Rusen din 10.06.06" i min og "No é eg Dengelen din 10.06.06" i hans. Rusen og Dengelen er kjælenavnene vi har på hverandre, som faktisk oppsto pga sms-skrivefeil for noen år siden... pusen=rusen og engelen=dengelen :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat nå kunne jeg godt ha skrevet: Drit og dra! :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
Er det ikke "Amor vincit omnia"? Eller går det kanskje for det samme, bare annen setningsbygning? Er det noen latin-talende som vet?

Latin har en temmelig fri setningsstruktur og ord kan plasseres "hvorsomhelst" i setningen uten at betydningen endres. Ordene forandrer mening/tid/person etc etter kasuset det står i og ikke etter setningsposisjonen. Dog er det ofte enkelte strukturer som er mer vanlig enn andre. Så, slik du antar, så betyr Amor vincit omnia akkurat det samme som Omnia vincit amor eller vincit amor omnia...

Det for være nok OT;)

Er ikke ikke forlovet men henger for å hente ideer til min tur kommer;)

Gjest prestekrage
Skrevet

Søstra til en kompis av meg har:

Den som gir seg er en dritt.

Skrevet
I våre ringer står S`agapo (jeg elsker deg) + navn og dato.

Er en av dere gresk?

Vi skal ha enten "den som gir seg er en dritt", eller "kun det beste er godt nok"! :hjerte:

...når den tid kommer... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...