AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Har alltid ømme pupper rett etter el og til mens. Andre som har hatt det som kan si noe om forskjellen når dere ble gravide? Anonymkode: 1ac6d...6b6
frk.Sanna Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Her har jeg ømme bryster rett etter EL de gangene jeg ikke har blitt gravid. De ømme brystene har komt noe senere når jeg har vært gravid. Denne gangen (er nygravid) kom de etter en uke etter EL sånn ca☺️
Twilight_Sparkle Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Får også vanligvis ømme bryster fra noen dager etter EL fram til mens. Forskjellen den gangen jeg var gravid var at de var mye vondere enn vanlig, muligens litt tidligere i syklusen også? Jeg tenkte ikke på at jeg kunne blitt gravid allerede, og husker jeg spurte mannen om han kunne kjenne noen kuler eller noe, var overbevist om at det var noe galt (De forble forsåvidt like ømme helt fram til et par dager etter SA i uke 12...) Høres som om det er veldig individuelt, både person til person og graviditet til graviditet, dog, så vanskelig å si!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Jeg får vanligvis ømme og litt større pupper rett etter EL, og så forsvinner ømheten og de krymper 1-2 dager før mensen kommer. Jeg har blitt gravid, men mistet nesten med en gang (noen dager etter ventet mens) to ganger, og da ble puppene enda ømmere rundt da mensen skulle kommet. Men da jeg ble gravid med datteren, oppførte faktisk puppene seg som i en vanlig syklus. Ømheten forsvant da mensen skulle komme, og kom ikke tilbake før i uke 10-11. Anonymkode: 10a66...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå