Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #1 Skrevet 24. mars 2005 Lurte på om noen andre har begynt å merke symptomer til dette ennå, denne dustete allergien. Følte meg skikkelig tung i hue i dag og snufsete og vond i øynene (svimmen når jeg beveger dem mye) og håper egentlig det er pollen enn min 3 halsbetennelse dette året, det hadde jo vært litt av en nedtur. Skulle egentlig ha ei venninne sovende over i går men det ble såpass vondt i halsen og langt inni nesa og sårt at hun måtte bare gå hjem, men har ikke lagt merke til at halsen er tett eller noe, bare sår... huff håper ikke jeg må legges inn igjen.. hadde ikke vært noe gøy da jeg hadde halsbetennelse vinterferie også og for to uker siden
Tinge_Ling Skrevet 24. mars 2005 #2 Skrevet 24. mars 2005 Hei på deg! Jeg kjente det litt i dag da jeg gikk ut. Trodde egentlig ikke at det var det.. Men hadde de samme symtomene som jeg har når det er pollentid.. Virker kanksje som det er det du også reagerte på da.. Får håpe du slipper å bli lagt inn igjen.... Ønsker deg god bedring!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #3 Skrevet 24. mars 2005 Takktakk Er litt redd for å bli hypokonder her, men er så utrolig kjipt å våkne midt på natta av at du kveles av din egen halsbetennelse og bare hyler og skriker som en annen gal :o Så jeg prøvde å få tak i legevakta i går men de tok ikke telefonen, så før de gjorde det la jeg på og tenkte jeg skulle heller prøve å se hvordan det ble i dag, og har faktisk blitt litt bedre, men er jo livredd for å falle tilbake til halsbetennelse for legen sa "neste gang du får det tar vi mandlene" grøss og gru
Tinge_Ling Skrevet 24. mars 2005 #4 Skrevet 24. mars 2005 Huff hørtes ikke bra ut...håper virkelig du slipper det igjen! Godt du begynner bli litt bedre da. :blomst_opp:
Gjest Seleena Skrevet 24. mars 2005 #6 Skrevet 24. mars 2005 Du kan merke pollen allerede i påsken. Det står i vg... Eg har ikkje merka noko enda. Håper det er lenge til! til deg! Spray deg mykje!!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #7 Skrevet 24. mars 2005 har sprayet nesa og dryppet øynene allerede Håper å få tak i tabletter og, zyrtek er det det de heter?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #9 Skrevet 24. mars 2005 Men må jeg ha resept på dem eller kan de hentes på apotek sånn uten videre? Hmmm er vel stengt på apotek nå i påsken uansett da :-?
Gjest Seleena Skrevet 24. mars 2005 #10 Skrevet 24. mars 2005 Ja det er nok stengt fram til tirsdag meinar eg. Du får dei utan resept!
Gjest Daniella_ Skrevet 24. mars 2005 #11 Skrevet 24. mars 2005 :o Nå ble jeg litt beroligget. For jeg har nemlig vært litt snufsete og KJEMPE svimmel. I hele går var jeg det. Og når jeg satt på stolen var jeg så svimmel at det føles ut som om jeg kjørte karusell. Skikkelig ekkelt var det... Men over til pollenspørsmålet ditt. Ja, det er nok allerede i luften. God bedring!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #12 Skrevet 24. mars 2005 Vi kan svimle sammen da hoho sitter her og føler meg dritafull :---O God bedring til deg også!
Felixa Skrevet 24. mars 2005 #13 Skrevet 24. mars 2005 Kan man bli svimmel av allergi? Har vært skikkelig svimmel i dag og jeg har pollen allergi... Henger dette sammen?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #14 Skrevet 24. mars 2005 Da er vi isåfall 3, holder på å gå i bakken jeg :--S
Tinge_Ling Skrevet 24. mars 2005 #15 Skrevet 24. mars 2005 Hmm... mulig jeg husker feil....men det er jo noen butikker og kiosker som selger reseptfrie legemidler da.. Men vet ikke helt om de selger zyrtec da...? Men om det blir for ille for deg kan du jo ta kontakt med lege/legevakt..Så får du det hos de! "Godt" at det er flere som merker pollen ja...
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #16 Skrevet 28. mars 2005 Bruker min egen tråd til å syte i jeg: NEI NEI NEI nå er jeg så sint Host host slapp og slim og vondt i ryggen og nakken, og feber og ør i hodet. Er det ikke gøy vel? ;( Håper ikke det er dette forbanna fugleviruset da spyr jeg >:---(
Gjest seroxata Skrevet 28. mars 2005 #17 Skrevet 28. mars 2005 jeg sitter også med rennende nese, svimmel og slapphet, hosting og nysing.... er jeg og blitt allergisk mot pollen?? blææh.. Jeg er livredd for at det er fugleviruset!!!! Ja, jeg mener det..
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #18 Skrevet 28. mars 2005 Fuglevirus schmuglevirus, da hadde vi hørt om en gjeng nisser som hadde blitt smittet av det før, tror ikke vi to er de eneste som hadde fått det på sørlandet... Du har da vært syk før, det er jo ikke noe annerledes :D
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #19 Skrevet 29. mars 2005 Takktakk Er litt redd for å bli hypokonder her, men er så utrolig kjipt å våkne midt på natta av at du kveles av din egen halsbetennelse og bare hyler og skriker som en annen gal :o Så jeg prøvde å få tak i legevakta i går men de tok ikke telefonen, så før de gjorde det la jeg på og tenkte jeg skulle heller prøve å se hvordan det ble i dag, og har faktisk blitt litt bedre, men er jo livredd for å falle tilbake til halsbetennelse for legen sa "neste gang du får det tar vi mandlene" grøss og gru kjære deg, jeg vil faktisk anbefale deg til å ta mandlene! Jeg var plaget med noen skrekkelige halsbetennelser for et par år siden, med kun måneders mellomrom med plager. Jeg tok mandlene med laser på privatklinikk høsten 03 og har kun hatt skikkelig vondt i halsen et par ganger etterpå! Ikke gjør det veldig vondt med laser heller, fikk smertestillende så det suste. helt bra igjen etter en uke. også masse iiiiiiis..
Gjest seroxata Skrevet 29. mars 2005 #20 Skrevet 29. mars 2005 øørh, jeg tar meg til rette her i min kjære spidey sin tråd, og hyler litt... Ok, så er jeg hypokonder.. men nå er jeg faktisk syk.. Slapp, svimmel, hodepine, snufs og snørr, rallende hoste som skremmer mi bestemor... Det er ikke mulig at jeg har fått fugleviruset??? hjerteklapp hadde jeg også... og følte jeg måtte spy, samt smerter i hele kroppen... Ja, jeg er overnervøs.. bestemora mi sa just at jeg trodde jeg skulle dø bare jeg skulle ta blodprøve.. Men jeg bekymrer meg hele tida.. det er bare vanlig influensa, ikke sant??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå