Gå til innhold

Law & Order: Special Victims Unit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det egentlig noen som ser på denne møkka serien?

Anonymkode: 1ea0a...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! ;) Elsker amerikansk krim i helgene. Liker ikke Sci-fi og har aldri sett Games of Thrones. 

Men hvorfor gidder du å lage en tråd om den? Er det mange andre serier å irritere seg over. 
Alle de crappy norske f.eks. 

Anonymkode: 16d74...a96

• Liker 9
Skrevet

Jeg elsker denne serien!

Anonymkode: 48d10...5f1

• Liker 5
Skrevet

Ja, elsker den serien!

hvorfor i alle dager lager du en tråd om en serie som du synes er «møkk»? Det sier mye om deg. 

Anonymkode: 056d8...d0f

• Liker 7
Skrevet

Løve it!! 

Mer det noen som vet om en kan se den på nett, nyeste sesongen? 

Ikke fått med meg alle episodene 

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker special victims unit, en av mine favoritt-serier :nordvesta:

Anonymkode: f2a36...0ea

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Tilma said:

Løve it!! 

Mer det noen som vet om en kan se den på nett, nyeste sesongen? 

Ikke fått med meg alle episodene 

Selv ser jeg den nyeste sesongen på Hulu, men man må bruke VPN og sånn da.

• Liker 1
Skrevet

Oppkast av hjernedød krim, skal lete lenge etter noe dårligere når det gjelder krim. Men jaada, folk ser på dette. Burde da vel ikke komme som en bombe når du hører type musikk majoriteten hører på og med det faktum at mcdonalds fremdeles er populært.

Anonymkode: 40f7b...69e

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du til å bruke hulu? Har vpn selv som brukes til netflix, men klarer ikke å få til å opprette konto på hulu. Man må jo være amerikansk for å få konto der??

• Liker 1
Skrevet

Min favorittserie!

Anonymkode: 7687b...952

• Liker 1
Skrevet

Jepp, siden de tar for seg viktige saker som er svært realistiske. Serien er fortsatt god, men savner den originale castingen. Nå er det så mange som er byttet ut og da blir det ikke det samme, men de klarer fremdeles å lage gode episoder. :)

Anonymkode: 4117b...81d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, siden de tar for seg viktige saker som er svært realistiske. Serien er fortsatt god, men savner den originale castingen. Nå er det så mange som er byttet ut og da blir det ikke det samme, men de klarer fremdeles å lage gode episoder. :)

Anonymkode: 4117b...81d

Serien har vel gått i 20 år eller noe, da må man nesten regne med at det blir bytter blant skuespillerene. 

• Liker 3
Skrevet

Det virker som veldig mange episoder er lagt opp etter nøyaktig samme mønster. 

Det har skjedd ett eller annet kriminelt, som regel av seksuell karakter, og de etterforskerne dukker opp for å undersøke saken, snakke med forskjellige vitner / påståtte offer / mulige gjerningspersoner. Kanskje titter på overvåkningskamera eller andre beviser, dersom noe slikt finnes. Voila så har dem en sannsynlig mistenkt. 

Og slik foregår veldig mange episoder. Det blir temmelig repetitivt og kjedelig, etter hundre og ørten episoder lagt opp på mer eller mindre samme måte. 

Anonymkode: 22e87...cab

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som veldig mange episoder er lagt opp etter nøyaktig samme mønster. 

Det har skjedd ett eller annet kriminelt, som regel av seksuell karakter, og de etterforskerne dukker opp for å undersøke saken, snakke med forskjellige vitner / påståtte offer / mulige gjerningspersoner. Kanskje titter på overvåkningskamera eller andre beviser, dersom noe slikt finnes. Voila så har dem en sannsynlig mistenkt. 

Og slik foregår veldig mange episoder. Det blir temmelig repetitivt og kjedelig, etter hundre og ørten episoder lagt opp på mer eller mindre samme måte. 

Anonymkode: 22e87...cab

Ja det er fordi det er slike saker special victims unit etterforsker. De jobber tross alt ved  New York-politiets avdeling for seksualforbrytelser og det er derfor man hovedsakelig ser slike saker. 

• Liker 7
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får du til å bruke hulu? Har vpn selv som brukes til netflix, men klarer ikke å få til å opprette konto på hulu. Man må jo være amerikansk for å få konto der??

Veldig kjekt om du kunne vært snill å svare meg ang hvordan du får til å lage konto på hulu. 

• Liker 1
Skrevet

Det er en kjempefin serie, syns jeg. Liker også at det fremdeles er flere av de originale skuespillerne med (eller, det er kanskje bare to, men likevel). Har sett den i mange år, men ikke helt fra starten. 

Anonymkode: ed644...362

• Liker 1
Skrevet (endret)
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en kjempefin serie, syns jeg. Liker også at det fremdeles er flere av de originale skuespillerne med (eller, det er kanskje bare to, men likevel). Har sett den i mange år, men ikke helt fra starten. 

Anonymkode: ed644...362

Det er bare en av de orginale skuespillerene som fremdeles er med og det er Mariska Hargitay

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Eugene Onegin skrev:

Det er bare en av de orginale skuespillerene som fremdeles er med og det er Mariska Hargitay

Og han mørkhuda 

Anonymkode: f43cf...cb6

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og han mørkhuda 

Anonymkode: f43cf...cb6

Ice-T.

Han er faktisk ikke blant de originale. Michelle Hurd som spilte "Monica Jefferies" ble skrivd ut og Ice-T kom inn for å erstatte henne etter første sesong

Selv savner jeg "Munch", også kjent som Richard Belzer. Hans rollefigur hadde mange interessante ting å komme med. Mange av dem svært reelle. Men også på mange måter et humoristisk innslag som i enkelte tilfeller var svært nødvendig med tanke på alvorligheten rundt sakene de jobbet med.

• Liker 1
Skrevet

Liker den serien jeg også! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...