AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Finnes det egentlig noen som ser på denne møkka serien? Anonymkode: 1ea0a...b61
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Ja! Elsker amerikansk krim i helgene. Liker ikke Sci-fi og har aldri sett Games of Thrones. Men hvorfor gidder du å lage en tråd om den? Er det mange andre serier å irritere seg over. Alle de crappy norske f.eks. Anonymkode: 16d74...a96 9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Jeg elsker denne serien! Anonymkode: 48d10...5f1 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Ja, elsker den serien! hvorfor i alle dager lager du en tråd om en serie som du synes er «møkk»? Det sier mye om deg. Anonymkode: 056d8...d0f 7
Tilma Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Løve it!! Mer det noen som vet om en kan se den på nett, nyeste sesongen? Ikke fått med meg alle episodene 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 Jeg elsker special victims unit, en av mine favoritt-serier Anonymkode: f2a36...0ea 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 1 hour ago, Tilma said: Løve it!! Mer det noen som vet om en kan se den på nett, nyeste sesongen? Ikke fått med meg alle episodene Selv ser jeg den nyeste sesongen på Hulu, men man må bruke VPN og sånn da. Anonymkode: f2a36...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 Oppkast av hjernedød krim, skal lete lenge etter noe dårligere når det gjelder krim. Men jaada, folk ser på dette. Burde da vel ikke komme som en bombe når du hører type musikk majoriteten hører på og med det faktum at mcdonalds fremdeles er populært. Anonymkode: 40f7b...69e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #9 Skrevet 3. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv ser jeg den nyeste sesongen på Hulu, men man må bruke VPN og sånn da. Anonymkode: f2a36...0ea Hvordan får du til å bruke hulu? Har vpn selv som brukes til netflix, men klarer ikke å få til å opprette konto på hulu. Man må jo være amerikansk for å få konto der?? Anonymkode: 056d8...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #10 Skrevet 3. november 2018 Min favorittserie! Anonymkode: 7687b...952 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #11 Skrevet 3. november 2018 Jepp, siden de tar for seg viktige saker som er svært realistiske. Serien er fortsatt god, men savner den originale castingen. Nå er det så mange som er byttet ut og da blir det ikke det samme, men de klarer fremdeles å lage gode episoder. Anonymkode: 4117b...81d
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. november 2018 #12 Skrevet 3. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp, siden de tar for seg viktige saker som er svært realistiske. Serien er fortsatt god, men savner den originale castingen. Nå er det så mange som er byttet ut og da blir det ikke det samme, men de klarer fremdeles å lage gode episoder. Anonymkode: 4117b...81d Serien har vel gått i 20 år eller noe, da må man nesten regne med at det blir bytter blant skuespillerene. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #13 Skrevet 4. november 2018 Det virker som veldig mange episoder er lagt opp etter nøyaktig samme mønster. Det har skjedd ett eller annet kriminelt, som regel av seksuell karakter, og de etterforskerne dukker opp for å undersøke saken, snakke med forskjellige vitner / påståtte offer / mulige gjerningspersoner. Kanskje titter på overvåkningskamera eller andre beviser, dersom noe slikt finnes. Voila så har dem en sannsynlig mistenkt. Og slik foregår veldig mange episoder. Det blir temmelig repetitivt og kjedelig, etter hundre og ørten episoder lagt opp på mer eller mindre samme måte. Anonymkode: 22e87...cab 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. november 2018 #14 Skrevet 4. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det virker som veldig mange episoder er lagt opp etter nøyaktig samme mønster. Det har skjedd ett eller annet kriminelt, som regel av seksuell karakter, og de etterforskerne dukker opp for å undersøke saken, snakke med forskjellige vitner / påståtte offer / mulige gjerningspersoner. Kanskje titter på overvåkningskamera eller andre beviser, dersom noe slikt finnes. Voila så har dem en sannsynlig mistenkt. Og slik foregår veldig mange episoder. Det blir temmelig repetitivt og kjedelig, etter hundre og ørten episoder lagt opp på mer eller mindre samme måte. Anonymkode: 22e87...cab Ja det er fordi det er slike saker special victims unit etterforsker. De jobber tross alt ved New York-politiets avdeling for seksualforbrytelser og det er derfor man hovedsakelig ser slike saker. 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #15 Skrevet 4. november 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv ser jeg den nyeste sesongen på Hulu, men man må bruke VPN og sånn da. Anonymkode: f2a36...0ea 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan får du til å bruke hulu? Har vpn selv som brukes til netflix, men klarer ikke å få til å opprette konto på hulu. Man må jo være amerikansk for å få konto der?? Anonymkode: 056d8...d0f Veldig kjekt om du kunne vært snill å svare meg ang hvordan du får til å lage konto på hulu. Anonymkode: 056d8...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #16 Skrevet 5. november 2018 Det er en kjempefin serie, syns jeg. Liker også at det fremdeles er flere av de originale skuespillerne med (eller, det er kanskje bare to, men likevel). Har sett den i mange år, men ikke helt fra starten. Anonymkode: ed644...362 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 5. november 2018 #17 Skrevet 5. november 2018 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er en kjempefin serie, syns jeg. Liker også at det fremdeles er flere av de originale skuespillerne med (eller, det er kanskje bare to, men likevel). Har sett den i mange år, men ikke helt fra starten. Anonymkode: ed644...362 Det er bare en av de orginale skuespillerene som fremdeles er med og det er Mariska Hargitay Endret 5. november 2018 av Eugene Onegin 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #18 Skrevet 5. november 2018 2 timer siden, Eugene Onegin skrev: Det er bare en av de orginale skuespillerene som fremdeles er med og det er Mariska Hargitay Og han mørkhuda Anonymkode: f43cf...cb6 1
Emmelise Skrevet 5. november 2018 #19 Skrevet 5. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og han mørkhuda Anonymkode: f43cf...cb6 Ice-T. Han er faktisk ikke blant de originale. Michelle Hurd som spilte "Monica Jefferies" ble skrivd ut og Ice-T kom inn for å erstatte henne etter første sesong Selv savner jeg "Munch", også kjent som Richard Belzer. Hans rollefigur hadde mange interessante ting å komme med. Mange av dem svært reelle. Men også på mange måter et humoristisk innslag som i enkelte tilfeller var svært nødvendig med tanke på alvorligheten rundt sakene de jobbet med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå