Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kate Upton skrev (5 minutter siden):

Hun blir bare mer og mer uspiselig... 

Har aldri likt den dama og kommer ikke til og gjøre det😊

• Liker 17
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Har aldri likt den dama og kommer ikke til og gjøre det😊

Har alltid syntes at hun er alt for vulgær for min smak. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
20 hours ago, Misselue said:

Andre er blitt oppmerksomme på denne hinsides eksponeringen og hvordan hun responderer på kritikk. Hun kommer ikke godt ut av det. 

🙌 :klappe:

"Dette var dårlig gjort av Mads"-ballen må for alvor bare legges død.

Alle med ørlitt fornuft, skjønner at et slikt virkemiddel Mads bruker er kjipt, men i dette hèlt konkréte eksempelet, (dessverre) på sin plass. 

Endret av Tradegy
  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tradegy skrev (7 minutter siden):

🙌 :klappe:

"Dette var dårlig gjort av Mads"-ballen burde legges død. De fleste med ørlitt fornuft, skjønner at  et slikt virkemiddel er kjipt, men i dette hèlt konkréte eksempelet, (dessverre) på sin plass. 

Noen ganger må en være tydelig og belyse galskapen. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest RødeRandi
Skrevet
Misselue skrev (9 minutter siden):

Har alltid syntes at hun er alt for vulgær for min smak. 

Jeg tror de fleste mennesker synes hun er litt for mye. 

Skrevet

Det er Iselin som deler video og bilder av barna i utgangspunktet. Hvis det er så forferdelig at andre bruker der hun legger ut, så LA VÆRE å eksponere barna dine da vel!! Ingen kan kontrollere hva andre gjør med det du legger ut på nett. At det går an å være så blåst.

• Liker 36
  • Nyttig 1
Skrevet
RødeRandi skrev (5 minutter siden):

Jeg tror de fleste mennesker synes hun er litt for mye. 

Har inntrykk av det.

Skrevet

Sursøtsaus skrev (42 minutter siden):

Men "The hard way" går også utover barna i aller høyeste grad. Han hadde fått frem samme poeng selv om han hadde sladdet barn i bildet, og evt lagt til en følgertekst som utdyper innholdet, typ "jeg har valgt å sladde barnet for å unngå at deres identitet blir videre utlevert på min platform." Det beviser fortsatt samme poeng, siden han viser hvor lett det er å dele videoen hennes uten hennes (eller barnet) sitt samtykke. I stedet risikerer han samme utfall som det han kritiserer. Folk uten ren mel i posen kan like lett hente videoen fra hans kanaler uten at han er informert om det. Det ser jo ikke ut som at det har hatt den effekten MH ønsket uansett, da IG bare går i offerrollen i stedet, så jeg tror ikke hun har lært noe "the hard way", men resultert i at barna har blitt utlevert på enda en stor platform.

Jepp eller skrevet at jeg kan bare trykke klikk så er barna fra videoen delt til mine følgere. 

Skrevet
BuffyTheVampire skrev (20 minutter siden):

Det er Iselin som deler video og bilder av barna i utgangspunktet. Hvis det er så forferdelig at andre bruker der hun legger ut, så LA VÆRE å eksponere barna dine da vel!! Ingen kan kontrollere hva andre gjør med det du legger ut på nett. At det går an å være så blåst.

Det betyr ikke at en trenger gjøre det vondt verre. Ikke minst av hensyn til nettopp barna, men nei. Blir det ikke dobbeltmoralsk? Ikke del video av barn -se her- nå deler jeg dem videre…. 

• Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Det betyr ikke at en trenger gjøre det vondt verre. Ikke minst av hensyn til nettopp barna, men nei. Blir det ikke dobbeltmoralsk? Ikke del video av barn -se her- nå deler jeg dem videre…. 

Sjokk at du ikke er enig da.

Nei, men man KAN gjøre det vondt verre hvis man vil. Man KAN redigere videoene der barna snakker om kvinnelige kjønnsorgan til å bli noe helt annet. Og hvorfor kan man det? Fordi MAMMAEN deres valgte å dele i utgangspunktet.. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
Klink skrev (6 minutter siden):

Noen ganger må det bli verre for at ting skal bli bedre 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
duskelapp skrev (1 minutt siden):

Noen ganger må det bli verre for at ting skal bli bedre 

Enig, målet helliger middelet her! 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (9 minutter siden):

Når noen viser gang på gang at de ikke forstår problemet med barneeksponeringen de selv driver med så hjelper det ikke å si fra, da er det eneste som kanskje kan hjelpe et sjokk. Sjokk fikk hun slik som reaksjonen har vært, men spørsmålet er om fakta gikk inn når hun får roet seg ned.

Realiteten er at barna hennes mest sannsynlig allerede er på mørkenettet med fulle detaljer hun selv har delt, og kanskje i redigerte versjoner og det burde skremme henne.

Slike influencere gjør meg så sint. 

• Liker 16
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (12 minutter siden):

Sjokk at du ikke er enig da.

Nei, men man KAN gjøre det vondt verre hvis man vil. Man KAN redigere videoene der barna snakker om kvinnelige kjønnsorgan til å bli noe helt annet. Og hvorfor kan man det? Fordi MAMMAEN deres valgte å dele i utgangspunktet.. 

men hvorfor gjøre det når en vet bedre enn det? Jeg er helt enig i kritikken mot Iselin. VELDIG enig. 

Skrevet
*blueberry* skrev (7 minutter siden):

Når noen viser gang på gang at de ikke forstår problemet med barneeksponeringen de selv driver med så hjelper det ikke å si fra, da er det eneste som kanskje kan hjelpe et sjokk. Sjokk fikk hun slik som reaksjonen har vært, men spørsmålet er om fakta gikk inn når hun får roet seg ned.

Realiteten er at barna hennes mest sannsynlig allerede er på mørkenettet med fulle detaljer hun selv har delt, og kanskje i redigerte versjoner og det burde skremme henne.

Slike influencere gjør meg så sint. 

Forbud, bøtet….? 

Skrevet
NettoppJa skrev (12 minutter siden):

Enig, målet helliger middelet her! 

Der er vi ekstremt uenige. Barna er taperne her og de skal aldri være noe middel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Klink skrev (2 minutter siden):

Forbud, bøtet….? 

Vi har jo ikke noe regelverk enda. Skal vi bare godta og holde kjeft om slik eksponering til det evt kommer en lov?

IG fortjente en smekk på fingrene for denne deling og du kan banne på at videoen ble delt av andre lenge før MH. Den er nok bare på mørkere steder på nett enn der jeg befinner meg. Barna tapte sekundet IG la ut videoen. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (22 minutter siden):

S - L - U - T  T

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Vi har jo ikke noe regelverk enda. Skal vi bare godta og holde kjeft om slik eksponering til det evt kommer en lov?

IG fortjente en smekk på fingrene for denne deling og du kan banne på at videoen ble delt av andre lenge før MH. Den er nok bare på mørkere steder på nett enn der jeg befinner meg. Barna tapte sekundet IG la ut videoen. 

Nei! Rop ut, men bruk ikke noens barn som noe middel for å statuere et poeng. (Eller eksempel.. eller Hmm) 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Djerv2020 skrev (Akkurat nå):

S - L - U - T  T

Slutt med hva da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...