Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

IreneV skrev (20 minutter siden):

De er overalt. Jeg fikk  sjokk da jeg skjønte hvor mange det finnes, da jeg så dokumentaren om Therese-saken. Mener de hentet inn 5 stykker til avhør bare  i nærmiljøet,  som var domfelte overgripere. 
Barna til IG, og IG selv, er mer utsatt enn øvrige, pga sexfokuset hun har. 

Men hvorfor går det ikke inn? Hvorfor nekter hun og høre på de rette innstanser bom at dette er farlig?  Å hvor søren er pappan til barna? Har han ikke noe han skulle ha sagt i denne diskusjonen?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LullaSkrulla skrev (2 timer siden):

Jeg tror dessverre mange voksne ikke tar inn over seg at pedofile finnes nærmere enn man tror. De blir noen fjerne monster som finnes et annet sted, langt unna. Ikke at det kan være tante, onkel, pappa, mamma, treneren, læreren eller den som følger deg på sosiale media. 

Og ikke bare pedofile, men forstyrrede individer, som kan finne på å begynne å forfølge deg og/eller barna. Farlige individer. Det er mange slike historier også. Og igjen, ved å eksponere seg selv og barna sine så massivt, sammen med sexfokuset hun har, så øker sjansene for at noe sånt kan skje betraktelig.

Bare å google det. Det rapporteres om at  stalking av influencere øker.
Her er en artikkel:

https://www.forbes.com/sites/simonchandler/2019/10/11/social-media-proves-itself-to-be-the-perfect-tool-for-stalkers/?sh=69bf60e43d79

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (1 time siden):

Hinter hun i dag til at hun er suicidal, og derfor ikke kan motta mer kritikk? Jeg er blokkert av ukjent årsak, så jeg får ikke lengre sett hva hun legger ut.

Nei så klart gjør hun ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Klink said:

Nei så klart gjør hun ikke det. 

Hvordan tolker du det da?
Jeg forsto det sånn at hun legger ut noe halvveis kryptisk om at man skal være forsiktig med hva man kommenterer/sier til mennesker på nett fordi de muligens er suicidale. Hun har selv fått massiv (berettiget) kritikk de siste dagene, og legger så ut dette. Er det da veldig merkelig at man tolker det som jeg gjør?

Hun mente jo nettopp at Mads Hansen har begått voldtekt da han delte videoen av ungene, så at hun nå "truer" med selvmord passer jo rett inn i hennes "modus operandi" eller hva jeg skal kalle det.

• Liker 16
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (4 minutter siden):

Jeg forsto det sånn at hun legger ut noe halvveis kryptisk om at man skal være forsiktig med hva man kommenterer/sier til mennesker på nett fordi de muligens er suicidale. Hun har selv fått massiv (berettiget) kritikk de siste dagene, og legger så ut dette. Er det da veldig merkelig at man tolker det som jeg gjør?

Hun mente jo nettopp at Mads Hansen har begått voldtekt da han delte videoen av ungene, så at hun nå "truer" med selvmord passer jo rett inn i hennes "modus operandi" eller hva jeg skal kalle det.

Generelt ikke sleng dritt til folk på nett man vet aldri hva folk sliter med tolket jeg det som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (35 minutter siden):

Sett i sammenheng med siste dagenes utspill, så klarer ikke jeg å tolke det som annet enn skjult aggresjon, i form av manipulasjon. Og at hun tar offerrollen på generell basis, der hun advarer om hva ytterste konsekvens kan bli. 
Jeg kan ikke se at hun har fått annet enn berettiget, saklig og konkret kritikk. Men jeg vet ikke hva hun har mottatt på DM. En som har vært så lenge i gamet bør vel være ganske god på å sile ut opplagte troll, som bare vil provosere. Det hører med. Dessverre. Verre er det å dra eget barn inn i en diskusjon med MH, der hun gråter på direktesendt "story". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg spørre her fordi jeg har aldri hørt noe om dette.. men kan man ta vaginal undersøkelse hos fysioterapeuten din?             

Er det ett unisont ja så har jeg lært noe nytt i dag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Nå må jeg spørre her fordi jeg har aldri hørt noe om dette.. men kan man ta vaginal undersøkelse hos fysioterapeuten din?             

Ja, det gjøres. Ikke for å ta celleprøve osv, men for å undersøke bekkenmuskulaturen :)

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Hos noen, ikke alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (18 minutter siden):

Ja, det gjøres. Men ikke for å ta celleprove osv, men for å undersøke bekkenmuskulaturen :)

Tusen takk for svar. Da har jeg lært noe nytt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (35 minutter siden):

Ja, har selv måttet få hjelp av fysio med det hun nevner etter fødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (4 timer siden):

Jeg tror dessverre mange voksne ikke tar inn over seg at pedofile finnes nærmere enn man tror. De blir noen fjerne monster som finnes et annet sted, langt unna. Ikke at det kan være tante, onkel, pappa, mamma, treneren, læreren eller den som følger deg på sosiale media. 

https://www.tv2.no/nyheter/Åsted-norge/kun-toppen-av-isfjellet/15167157/

Så har vi alle som bruker VPN og gjør en god jobb for å beskytte seg selv, så jeg tenker dette kun er halvparten av de som lastet ned på 7 dager. 

Norge er det landet i Europa med flest pedofile og overgrepsdømte i fengsel, det er også noe å tenker over. Nå jobber Kripos og politiet aktivt hele døgnet, mot nettopp slike forbrytelser - det prioriteres hardt. Og Norge er et lite land. Det sitter flere pedofile/overgripere i fengsler her til lands, enn mordere og andre grove kriminelle. Hørte dette på en podcast forrige uke, Trygdekontoret sin episode om pedofili (tror jeg)

Endret av kraftwerk
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kraftwerk skrev (10 minutter siden):

Så har vi alle som bruker VPN og gjør en god jobb for å beskytte seg selv, så jeg tenker dette kun er halvparten av de som lastet ned på 7 dager. 

Norge er det landet i Europa med flest pedofile og overgrepsdømte i fengsel, det er også noe å tenker over. Nå jobber Kripos og politiet aktivt hele døgnet, mot nettopp slike forbrytelser - det prioriteres hardt. Og Norge er et lite land. Det sitter flere pedofile/overgripere i fengsler her til lands, enn mordere og andre grove kriminelle. Hørte dette på en podcast forrige uke, Trygdekontoret sin episode om pedofili (tror jeg)

VPN filter tar mindre enn 15 min å fjerne for å tracke den reelle IPen,hvis man har riktig tilgang (feks Kripos..)

Man kunne feks bruke VPN for å skifte location på Jodel,altså,veldig veldig simpel og basic "skjult ip"..

TOR browser der imot,som "alle" bruker for å gjemme seg på nett,der imot..

Endret av J..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

VPN filter tar mindre enn 15 min å fjerne for å tracke den reelle IPen,hvis man har riktig tilgang (feks Kripos..)

Man kunne feks bruke VPN for å skifte location på Jodel,altså,veldig veldig simpel og basic "skjult ip"..

TOR browser der imot,som "alle" bruker for å gjemme seg på nett,der imot..

Vil det si at statistikken i denne artikkelen kun gjelder de som bruker det åpne nettet? Eller gjelder det også de som blir tatt på mørkenettet (TOR)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kraftwerk skrev (18 minutter siden):

Det er så grusomt. 
Og siste årene har endelig fokuset kommet på de kvinnelige pedofile også. De har sluppet unna før.
Over 10% av ofre oppgir kvinnelig overgriper, men her antas mørketallene å være store.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9162391/Number-female-paedophiles-nearly-DOUBLES-four-years.html

Endret av IreneV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (18 minutter siden):

Det er så grusomt. 
Og siste årene har endelig fokuset kommet på de kvinnelige pedofile også. De har sluppet unna før.
Over 10% av ofre oppgir kvinnelig overgriper, men her antas mørketallene å være store.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9162391/Number-female-paedophiles-nearly-DOUBLES-four-years.html

Så har vi influencere som Guttormsen som deler bilder og videoer av egne barn. Flott det å servere mindreårige på sølvfat til pedoer. Bra jobbet Iselin!  

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (Akkurat nå):

Så har vi influencere som Guttormsen som deler bilder og videoer av egne barn. Flott det å servere mindreårige på sølvfat til pedoer. Bra jobbet Iselin!  

Uforståelig. Helt uforståelig. Og etter alt hun nå pøser ut om hva hun må tåle som influenser. Hvorfor i alle dager utsetter hun barna for dette? Eller seg selv?  Hun kan helt fint finne seg en annen jobb.
Men influensere blir avhengige av oppmerksomheten. De jakter bekreftelse med dopamin som både motivasjon og belønning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...