Minombre Skrevet 22. januar 2023 #2201 Skrevet 22. januar 2023 mammams skrev (8 minutter siden): Ingen vilje til selvkritikk. Eksponering av barn har skjedd til alle tider - har det? Jeg er født i 1984 og husker ikke så mange eksponerte barn. Må ha vært de som hadde roller på barne-tv, i Astrid Lindgren filmer og de ulike kongelige, som ble skjermet så godt som mulig. Ikke hadde vi internett, mobiler hvor alt var helt tilgjengelig. I mine øyne graver hun seg bare lenger og lenger ned… Litt av en sammenligning ja… Bursdagsannonser i avisa en gang i året kontra daglig eksponering hvor følgerne får delta i vekking av barn, private samtaler rundt vasking av underliv osv. DET går det faktisk ikke an å sammenligne as. At hun ikke forstår hvor stor den forskjellen der er, det skjønner jeg ikke! 26 4
Sushiii Skrevet 22. januar 2023 #2202 Skrevet 22. januar 2023 Noen som husker noe som helst om gutten i Kykkelikokos? 🤦🏼♀️ 17
Unika Skrevet 22. januar 2023 #2203 Skrevet 22. januar 2023 (endret) Ser nå at hun snakker om å løfte blikket - JA - det må DU selv Iselin. Det er forskjell på å bli filmet sittende i en pulk på fjelltur, og å snakke med mora si om å vaske tissen. Skjønner du ikke det selv? Se for deg barna for eksempel på den første 8.klassefesten, barn begynner å bli ungdommer, de skal posisjonere seg i nye klasser, nye vennskapsbånd skal dannes. Det sladres litt her og der, for det gjør usikre ungdommer. Er det Mina som har vært på fjelltur eller Iben som deltar i sexologmoras reklamer som blir nevnt først tror dere? Endret 22. januar 2023 av Unika 32 1
kraftwerk Skrevet 22. januar 2023 #2204 Skrevet 22. januar 2023 (endret) Unika skrev (11 minutter siden): Nå MÅ denne loven mot barn på sosiale medier komme. Hun skjønner jo virkelig ikke greia... Sammenligner eksponering nå i dag, med hvordan det var før sosiale medier - det er jo helt katastrofe. Er hun virkelig så lite opplyst?! Det er jo ikke det samme med en fødselsannonser i avisa og en samtale mellom mor og datter om hvordan man vasker tissen (som hun har lagt ut..). Hvor er pappaen til disse barna? Tom, sett ned foten for denne galskapen!!!!! Minombre skrev (8 minutter siden): Litt av en sammenligning ja… Bursdagsannonser i avisa en gang i året kontra daglig eksponering hvor følgerne får delta i vekking av barn, private samtaler rundt vasking av underliv osv. DET går det faktisk ikke an å sammenligne as. At hun ikke forstår hvor stor den forskjellen der er, det skjønner jeg ikke! Det er jo veldig tydelig at hun går i en skikkelig opposisjon og forsvarer seg selv, hun føler seg nok veldig truffet, men selvinnsikten er så laber - at hun rett og slett ikke evner å reflektere, eller legge seg flat. Alle oppegående mennesker forstår jo at dette er helt hinsides, og latterlige samenligninger. Hun burde vært beskyttet mot seg selv, for det eneste hun gjør er jo å drite seg skikkelig ut. Endret 22. januar 2023 av kraftwerk 22 1
Djerv2020 Skrevet 22. januar 2023 #2205 Skrevet 22. januar 2023 Herregud det går ikke an å være så lite reflektert! Hun bruker til og med ordet «urettferdig» — det er urettferdig at influenserne får skylda! Buhu liksom! Nei og nei, dette er en forstyrrelse, jeg er tom for ord. 27 2
Minombre Skrevet 22. januar 2023 #2206 Skrevet 22. januar 2023 kraftwerk skrev (2 minutter siden): Det er jo veldig tydelig at hun går i en skikkelig opposisjon og forsvarer seg selv, hun føler seg nok veldig truffet, men selvinnsikten er så laber - at hun rett og slett ikke evner å reflektere, eller legge seg flat. Alle oppegående mennesker forstår jo at dette er helt hinsides, og latterlige samenligninger. Hun burde vært beskyttet mot seg selv, for det eneste hun gjør er jo å drite seg skikkelig ut. Enig! Savner folk som kan legge seg flate når de gjør en skikkelig bommert fremfor å komme med dette. Hadde fått så mye mer respekt for henne om hun kunne tatt til seg noe av det som har blitt diskutert. 7 1
Djerv2020 Skrevet 22. januar 2023 #2207 Skrevet 22. januar 2023 kraftwerk skrev (3 minutter siden): Det er jo veldig tydelig at hun går i en skikkelig opposisjon og forsvarer seg selv, hun føler seg nok veldig truffet, men selvinnsikten er så laber - at hun rett og slett ikke evner å reflektere, eller legge seg flat. Alle oppegående mennesker forstår jo at dette er helt hinsides, og latterlige samenligninger. Hun burde vært beskyttet mot seg selv, for det eneste hun gjør er jo å drite seg skikkelig ut. Beskyttet mot seg selv - jeg satt og tenkte akkurat det da jeg så storyene nå. Hun burde søren meg hatt verge! 19 1
Gjest IreneV Skrevet 22. januar 2023 #2208 Skrevet 22. januar 2023 Djerv2020 skrev (Akkurat nå): Beskyttet mot seg selv - jeg satt og tenkte akkurat det da jeg så storyene nå. Hun burde søren meg hatt verge! Barna burde hatt noen som beskyttet dem mot dette. Håper regelverk kommer på plass asap.
Djerv2020 Skrevet 22. januar 2023 #2209 Skrevet 22. januar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Barna burde hatt noen som beskyttet dem mot dette. Håper regelverk kommer på plass asap. Det kommer til å ta tid…. Dessverre. Sånn er det jo med alt av nye regelverk. I mellomtiden legges influensabarna skamløst ut fordi sexomora, sjåførfrua og de andre i gjengen ikke evner å forstå det som 90% av norge allerede har skjønt. 11
Kollontaj Skrevet 22. januar 2023 #2210 Skrevet 22. januar 2023 Det må være noe alvorlig feil med refleksjonsevnene. 😳 22
Jobbermedbarn Skrevet 22. januar 2023 #2211 Skrevet 22. januar 2023 Kollontaj skrev (11 minutter siden): Det må være noe alvorlig feil med refleksjonsevnene. 😳 Det er helt natta, beklager å si det. Hun understreker behovet for en lov bare mer og mer. INGEN refleksjon rundt hva som er barnas rettigheter og beste, kun hennes egne behov… Tror aldri jeg har mistet all respekt for et annet menneske så fort… 27
allie Skrevet 22. januar 2023 #2212 Skrevet 22. januar 2023 Følte dessverre at jeg måtte se storyen før jeg uttalte meg her og jeg er nesten sjokkert over det hun sier. Hun ber andre om å reflektere før de uttaler seg? Nei, dette var skivebom! 32
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. januar 2023 #2213 Skrevet 22. januar 2023 (endret) Djerv2020 skrev (1 time siden): Nei, du kan jo fortsette å forsvare henne inne i hennes tråd, ser du er aktiv med å kjempe hennes side der inne og. Skulle nesten tro det er Lars Kristian Eriksen som frilanser for andre bloggere bak nicket ditt, si!😂 Fordi jeg ikke synes hun er ett dårlig forbilde for jenter og kvinner i forhold til veldig mange andre. Men mange her inne har en trangsynt holdning,men det er greit det😊 Og morsomt at du har så oversikt hvor jeg diskuterer ting🙈 Endret 22. januar 2023 av Sunfl0wer
Gjest RødeRandi Skrevet 22. januar 2023 #2214 Skrevet 22. januar 2023 Jeg er uenig med henne, men hun har et poeng ang han der daddy som har med seg ungene på tur. De er enormt eksponerte. Alt fra bleieskift til raserianfall blir dokumentert, men han får ros av alle.
Kollontaj Skrevet 22. januar 2023 #2215 Skrevet 22. januar 2023 Sunfl0wer skrev (12 minutter siden): Fordi jeg ikke synes hun er ett dårlig forbilde for jenter og kvinner i forhold til veldig mange andre. Men mange her inne har en trangsynt holdning,men det er greit det😊 Og morsomt at du har så oversikt hvor jeg diskuterer ting🙈 Du vet at man får opp alle innleggene dine ved å klikke på brukernavnet ditt? Man trenger ikke huske så mye siden alt ligger dokumentert. Bare nevner det. 19
Jobbermedbarn Skrevet 22. januar 2023 #2216 Skrevet 22. januar 2023 RødeRandi skrev (6 minutter siden): Jeg er uenig med henne, men hun har et poeng ang han der daddy som har med seg ungene på tur. De er enormt eksponerte. Alt fra bleieskift til raserianfall blir dokumentert, men han får ros av alle. Jeg (og flere kollegaer) har vært skeptisk til det programmet og utleveringen fra første stund, men enig i at det burde kommet mye mer frem. 18 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. januar 2023 #2217 Skrevet 22. januar 2023 Kollontaj skrev (17 minutter siden): Du vet at man får opp alle innleggene dine ved å klikke på brukernavnet ditt? Man trenger ikke huske så mye siden alt ligger dokumentert. Bare nevner det. Men morsomt at folk bryr seg om slikt og sjekker ut hva man har kommentert på😛 Bare nevner det😊
Djerv2020 Skrevet 22. januar 2023 #2218 Skrevet 22. januar 2023 Sunfl0wer skrev (1 minutt siden): Men morsomt at folk bryr seg om slikt og sjekker ut hva man har kommentert på😛 Bare nevner det😊 Jeg har ikke sjekket deg ut, slapp helt av. Jeg la tilfeldigvis merke til at du var hissig på forsvaringsgrøten i tråden om eveline K da jeg var inne og leste i den k går. Derfor jeg beskrev deg som frilanser-LKE. 4
Gjest Sunfl0wer Skrevet 22. januar 2023 #2219 Skrevet 22. januar 2023 Djerv2020 skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke sjekket deg ut, slapp helt av. Jeg la tilfeldigvis merke til at du var hissig på forsvaringsgrøten i tråden om eveline K da jeg var inne og leste i den k går. Derfor jeg beskrev deg som frilanser-LKE. Fordi jeg IKKE har noe imot alt å alle så setter du med i samme kategori som den typen der? Den må du lengre ut på landet med😊 Er det KUN de som kritiserer andre som har rom til å si sine meninger? Tror ikke det😊
CMHuser Skrevet 22. januar 2023 #2220 Skrevet 22. januar 2023 For å snakke om noe annet… Jeg synes det er søtt å se Iselin og Catalin så forelska! ❤️ 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå