Kyllingmonk Skrevet 16. januar 2023 #2021 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Klink skrev (7 timer siden): Første gangen jeg har hørt noen forsvare noen som er utro på den måten. Jeg aner ikke hvordan du kunne tolke det jeg skrev som forsvar for utroskap, og felis ga deg et godt svar, men innlegget mitt handlet aldri om utroskapen. Mitt innlegg var et svar på «hvor er pappan, hvorfor sier ikke han noe» og poenget med svaret var at han ikke har hatt en stemme i det forholdet og at maktbalansen mellom de var skjev. HUN valgte å bli og HUN valgte å tilgi, det får være opp til henne, men med den tilgivelsen må det faktisk også komme aksept. Og det hadde hun ikke. Det ville nok ikke jeg heller hatt, men jeg ville heller ikke tilgitt. Man kan ikke gjøre kun den ene og ikke den andre. Med mindre hele hensikten er å kunne holde det over hodet til partner i all evig framtid og forhindre enhver form for motstand/krangel/diskusjon. Endret 16. januar 2023 av Kyllingmonk 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 17. januar 2023 #2022 Del Skrevet 17. januar 2023 Felis skrev (På 15.1.2023 den 6.42): Iselin hadde selvfølgelig ikke reagert på denne måten hvis for eksempel TV2 hadde delt videoen, med overskriften "Slik snakker du med barn om kroppen". Det hadde vært ros av Iselins morsegenskaper, noe hun kunne tatt med seg videre i karrieren. Sannsynligvis hadde det kommet flere videoer i sjangeren "Slik snakker du med barn", for alle influencere trenger å fornye seg med jevne mellomrom, og både utroskap og sexolog begynner å bli brukt opp. Iselin hadde elsket rollen som ekspertmor. For ikke å snakke om trafikken det hadde generert til kanalen hennes. Hun er jo avhengig av klikk for å tjene penger. I tillegg til at kritikken til Mads Hansen sved tror jeg at Iselin er muggen fordi hennes video genererte masse klikk hos MH, uten at det kom henne til gode. I tillegg mistet hun minst en annonsør... Jeg vet ikke hva som som sved mest, kritikk for morsegenskapene, eller tap av inntekt, men det er tydelig at hun handler i affekt. Hun ser ikke sin egen rolle, bare at MH ødelegger for henne. Hun hevner seg. Hvis hun faller, skal hun i hvert fall dra med seg Mads Hansen ned. Dette er typisk mennesker som mangler selvinnsikt og har lav impulskontroll. At både hun og managementet hevder at innlegget ikke er reklame er nesten komisk. Jobber de ikke med dette? Som @Vanedis dokumenterte tidligere i tråden, så er regelverket veldig tydelig. Produktene er sponset. Produktene ble promotert på en kommersiell kanal. Den kommersielle aktøren har et pågående samarbeid med eieren av den kommersielle kanalen. Ergo er det reklame. Iselin satt, i følge seg selv, minutter før og reklamerte for de samme produktene, ved samme bord, publisert på samme kanal. Så kom ungene inn og gjorde samme jobben, men da var det ikke reklame? Tror hun på dette? Tror hun publikum tror på dette? Nei, Iselin prøver bare å holde ryggen fri i diskusjonen "Barn i reklame". Hun prøver å fremstå bedre enn Pilotfrue og Monica Nyhus. Hun klamrer seg til halmstrå. Hun har mer klasse, hun har bedre karriere, hun tjener nemlig pengene sine selv... Dette er et veldig godt eksempel på at smutthull må tettes hvis en slik lov innføres. Forbudet kan ikke gjelde barn i reklame, for da kan samtlige influencere hevde at "akkurat dette innlegget var ikke reklame". Barn i kommersielle kanaler er der for en grunn: Generere interesse. Interesse genererer klikk. Klikk genererer oppdrag. Ergo blir ungene brukt som inntektskilde hver eneste gang foreldrene eksponerer dem i reklamekanalene sine. Dette gjelder Iselin like mye som de hun prøver å heve seg over. Amen 🙏 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. januar 2023 #2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Misselue skrev (9 timer siden): Holdninger endres ikke ovrer natten, men andre har fått med seg hva Guttormsen holder på med, som igjen kan føre til at hun blir påvirket og etterhvert tar innover seg at hun utsetter egne barn for fare på nettet. Andre foreldre kan ha blitt påvirket av videoen sånn at de tenker seg om før de tar en Guttormsen. Det er flere influencere som har tatt et tydeligere standpunkt nå, b.la Ida Wulff. Og de refererer til de siste hendelser. Det er bra i seg selv. Jeg tenker kanskje at om IG roer ned etterhvert, så skal det være fordi HUN bestemmer det og ikke MH. (Altså jeg tenker det er slik hennes tankegang er) 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2023 #2024 Del Skrevet 17. januar 2023 Kyllingmonk skrev (7 timer siden): Jeg aner ikke hvordan du kunne tolke det jeg skrev som forsvar for utroskap, og felis ga deg et godt svar, men innlegget mitt handlet aldri om utroskapen. Mitt innlegg var et svar på «hvor er pappan, hvorfor sier ikke han noe» og poenget med svaret var at han ikke har hatt en stemme i det forholdet og at maktbalansen mellom de var skjev. HUN valgte å bli og HUN valgte å tilgi, det får være opp til henne, men med den tilgivelsen må det faktisk også komme aksept. Og det hadde hun ikke. Det ville nok ikke jeg heller hatt, men jeg ville heller ikke tilgitt. Man kan ikke gjøre kun den ene og ikke den andre. Med mindre hele hensikten er å kunne holde det over hodet til partner i all evig framtid og forhindre enhver form for motstand/krangel/diskusjon. Det vet du ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 17. januar 2023 #2025 Del Skrevet 17. januar 2023 Klink skrev (1 time siden): Det vet du ingenting om. Nøyaktig hva er det du mener jeg ikke vet noe om egentlig? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2023 #2026 Del Skrevet 17. januar 2023 Kyllingmonk skrev (1 time siden): Nøyaktig hva er det du mener jeg ikke vet noe om egentlig? Ut fra det lille man fikk se på bloggerne og det hun legger ut i sine kanaler er det drøye påstander. Og litt spesielt å tro at man kjenner dynamikken i deres forhold så godt bare fordi man følger noen på sosiale medier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 17. januar 2023 Populært innlegg #2027 Del Skrevet 17. januar 2023 Klink skrev (17 minutter siden): Ut fra det lille man fikk se på bloggerne og det hun legger ut i sine kanaler er det drøye påstander. Og litt spesielt å tro at man kjenner dynamikken i deres forhold så godt bare fordi man følger noen på sosiale medier. "Vi lever i en verden hvor livene våre styres av sosiale medier, hvor vi deler smått og stort" -Iselin Guttormsen 2023 Det er ikke så rent lite vi har fått se av den dynamikken på sosiale medier, tv, podcast og talkshows... Enhver voksen med øyne i hodet har klart å danne seg et bilde av dynamikken i det forholdet. Dette gjelder ikke kun @Kyllingmonk, det var såpass påfallende at eksen hadde sin egen, hyppig brukte, hashtag (#freeTom). Utroskap er aldri greit, jeg har stor sympati for Iselin. Og selvfølgelig påvirket det også ungene deres. Faren deres må ta skylden for det. Men det var Iselin som valgte å gjøre det en sak for offentligheten. Det var hun som valgte å bygge hele karrieren sin på mannens utroskap. Samtidig som hun hevdet at hun jobbet med forholdet og hadde tilgitt. Hun skrev innlegg etter innlegg om det, hun nevnte det flere ganger på Bloggerne, hun har flettet det inn i omtrent hver eneste av G-punktets hundreogsnørrogførti episoder. Jeg kan til dels forstå hennes behov for åpenhet, og jeg er sikker på at hun har vært til trøst for andre i samme situasjon. Men her må man veie egne behov opp mot behovene til barna. For vi snakker om faren deres! Er det virkelig i deres interesse at pappa løftes opp som en slags riksdrittsekk av mor? Og hva slags forbilde er hun selv for ungene sine, når hun hevder å tilgi, men likevel holder dette over faren deres i årevis? Jeg har venner som har vært utsatt for langt verre ting en utroskap, som likevel klarer å framsnakke (eks)partneren sin fordi det er til barnas beste... I begynnelsen av karrieren var Iselin et friskt pust, en slags motvekt til andre influencere. Hun våget å vise seg usminket, med bustete hår og cellulitter på rumpa. Hun gjorde narr av skjønnhetsidealer og ting vi kvinner må igjennom for å tilpasse oss dem. Og hun var dønn ærlig på spriket mellom fasade og det virkelige liv. Hun fikk mye ros for å stå frem og fortelle at hun ikke orket sex med mannen på 8 måneder etter fødsel. Og hvor ekkelt hun synes sex var, fordi sæden rundt ut etterpå. Hun dypdykket i diverse lystproblemer, som mange kvinner kan kjenne seg igjen i. Som for eksempel at det er slitsomt at en klem alltid må lede til sex. Eller at mannen må bidra med hus og barn, for en kvinne som må ta det tredje skiftet alene er særdeles lite lysten på et fjerde skift... Alt dette er modig og viktig, MEN, det satt altså en helt ekte mann i andre enden og ble utlevert på det groveste. Det finnes ikke noe forsvar av utroskap, men noen ganger kan man spørre seg om hvorfor Jeppe drikker... 37 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. januar 2023 #2028 Del Skrevet 17. januar 2023 Felis skrev (7 minutter siden): Det finnes ikke noe forsvar av utroskap, men noen ganger kan man spørre seg om hvorfor Jeppe drikker... På godt norsk - hold nå kjeft. Man er utro fordi man er ett rasshøl som mangler selvkontroll når muligheter byr seg,ikke fordi man er stakkarslig og har det kjipt hjemme. Da skylder man faktisk partner å finne roten til problemet,ikke stikke pikken i det første som dukker opp. Hva i all verden slags problem skal det løse? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2023 #2029 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Felis skrev (13 minutter siden): "Vi lever i en verden hvor livene våre styres av sosiale medier, hvor vi deler smått og stort" -Iselin Guttormsen 2023 Det er ikke så rent lite vi har fått se av den dynamikken på sosiale medier, tv, podcast og talkshows... Enhver voksen med øyne i hodet har klart å danne seg et bilde av dynamikken i det forholdet. Dette gjelder ikke kun @Kyllingmonk, det var såpass påfallende at eksen hadde sin egen, hyppig brukte, hashtag (#freeTom). Utroskap er aldri greit, jeg har stor sympati for Iselin. Og selvfølgelig påvirket det også ungene deres. Faren deres må ta skylden for det. Men det var Iselin som valgte å gjøre det en sak for offentligheten. Det var hun som valgte å bygge hele karrieren sin på mannens utroskap. Samtidig som hun hevdet at hun jobbet med forholdet og hadde tilgitt. Hun skrev innlegg etter innlegg om det, hun nevnte det flere ganger på Bloggerne, hun har flettet det inn i omtrent hver eneste av G-punktets hundreogsnørrogførti episoder. Jeg kan til dels forstå hennes behov for åpenhet, og jeg er sikker på at hun har vært til trøst for andre i samme situasjon. Men her må man veie egne behov opp mot behovene til barna. For vi snakker om faren deres! Er det virkelig i deres interesse at pappa løftes opp som en slags riksdrittsekk av mor? Og hva slags forbilde er hun selv for ungene sine, når hun hevder å tilgi, men likevel holder dette over faren deres i årevis? Jeg har venner som har vært utsatt for langt verre ting en utroskap, som likevel klarer å framsnakke (eks)partneren sin fordi det er til barnas beste... I begynnelsen av karrieren var Iselin et friskt pust, en slags motvekt til andre influencere. Hun våget å vise seg usminket, med bustete hår og cellulitter på rumpa. Hun gjorde narr av skjønnhetsidealer og ting vi kvinner må igjennom for å tilpasse oss dem. Og hun var dønn ærlig på spriket mellom fasade og det virkelige liv. Hun fikk mye ros for å stå frem og fortelle at hun ikke orket sex med mannen på 8 måneder etter fødsel. Og hvor ekkelt hun synes sex var, fordi sæden rundt ut etterpå. Hun dypdykket i diverse lystproblemer, som mange kvinner kan kjenne seg igjen i. Som for eksempel at det er slitsomt at en klem alltid må lede til sex. Eller at mannen må bidra med hus og barn, for en kvinne som må ta det tredje skiftet alene er særdeles lite lysten på et fjerde skift... Alt dette er modig og viktig, MEN, det satt altså en helt ekte mann i andre enden og ble utlevert på det groveste. Det finnes ikke noe forsvar av utroskap, men noen ganger kan man spørre seg om hvorfor Jeppe drikker... Det med barna er jeg enig i de fortjener ikke all utleveringen. Hvis han ikke ville utleveres eller han tenkte på barna kunne stått opp for seg selv og nektet henne å bruke utroskapen i media. (Jeg er uskkker på om det er regler eller hvilke regler som finnes rundt dette?) Og igjen så unnskylder du utroskapen hans. Om iselin var så fæl så gjør det slutt istedet for å knulle ei anna. Det er ikke noe hvorfor drikker Jeppe i den sammenhengen , mener jeg. Han er tross alt en helt ekte voksen mann! Endret 17. januar 2023 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 17. januar 2023 #2030 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Felis skrev (53 minutter siden): "Vi lever i en verden hvor livene våre styres av sosiale medier, hvor vi deler smått og stort" -Iselin Guttormsen 2023 Det er ikke så rent lite vi har fått se av den dynamikken på sosiale medier, tv, podcast og talkshows... Enhver voksen med øyne i hodet har klart å danne seg et bilde av dynamikken i det forholdet. Dette gjelder ikke kun @Kyllingmonk, det var såpass påfallende at eksen hadde sin egen, hyppig brukte, hashtag (#freeTom). Utroskap er aldri greit, jeg har stor sympati for Iselin. Og selvfølgelig påvirket det også ungene deres. Faren deres må ta skylden for det. Men det var Iselin som valgte å gjøre det en sak for offentligheten. Det var hun som valgte å bygge hele karrieren sin på mannens utroskap. Samtidig som hun hevdet at hun jobbet med forholdet og hadde tilgitt. Hun skrev innlegg etter innlegg om det, hun nevnte det flere ganger på Bloggerne, hun har flettet det inn i omtrent hver eneste av G-punktets hundreogsnørrogførti episoder. Jeg kan til dels forstå hennes behov for åpenhet, og jeg er sikker på at hun har vært til trøst for andre i samme situasjon. Men her må man veie egne behov opp mot behovene til barna. For vi snakker om faren deres! Er det virkelig i deres interesse at pappa løftes opp som en slags riksdrittsekk av mor? Og hva slags forbilde er hun selv for ungene sine, når hun hevder å tilgi, men likevel holder dette over faren deres i årevis? Jeg har venner som har vært utsatt for langt verre ting en utroskap, som likevel klarer å framsnakke (eks)partneren sin fordi det er til barnas beste... I begynnelsen av karrieren var Iselin et friskt pust, en slags motvekt til andre influencere. Hun våget å vise seg usminket, med bustete hår og cellulitter på rumpa. Hun gjorde narr av skjønnhetsidealer og ting vi kvinner må igjennom for å tilpasse oss dem. Og hun var dønn ærlig på spriket mellom fasade og det virkelige liv. Hun fikk mye ros for å stå frem og fortelle at hun ikke orket sex med mannen på 8 måneder etter fødsel. Og hvor ekkelt hun synes sex var, fordi sæden rundt ut etterpå. Hun dypdykket i diverse lystproblemer, som mange kvinner kan kjenne seg igjen i. Som for eksempel at det er slitsomt at en klem alltid må lede til sex. Eller at mannen må bidra med hus og barn, for en kvinne som må ta det tredje skiftet alene er særdeles lite lysten på et fjerde skift... Alt dette er modig og viktig, MEN, det satt altså en helt ekte mann i andre enden og ble utlevert på det groveste. Det finnes ikke noe forsvar av utroskap, men noen ganger kan man spørre seg om hvorfor Jeppe drikker... Mange gode poenger her. Flotte greier masse av det IG gjør, opplyse om det problematiske og "ekle" rundt sex feks. Men kanskje det kan bli litt mye også? En ting er å sørge for at dette skal nå ut til ungdom og kvinner/menn, som en jobb du har, men Guttormsen mangler faglig bakgrunn for å uttale seg som sexolog. Det synes jeg er et viktig poeng. Hun blir mer en entertainer. Og det blir så mye utlevering...og hun blander privatlivet inn i alt. Det er bok, og blogg, og podcaster og tik tok og instagram . Mann og barn er med på lasset uten noen klare grenser. Det høres veldig slitsomt ut , rett og slett. Og kanskje ødeleggende for samlivet, dette at hun deler så villig av eget sexliv, og dermed også mannens sexliv. Blandet med salg av produkter. Over til utroskap, og hvordan det kan oppstå, selv om vi alle er voksne mennesker. Hvis man er ulykkelig, så burde man selvsagt si fra, men så er det barna, og tunge tanker, skyldfølelse, man prøver kanskje å ta det opp, men får ikke gehør, eller man er feig, og sier ingenting, og man lengter etter noe, og ender med å gjøre uopprettelig skade. Jeg sier ikke at dette har skjedd her, men det er et typisk scenario. Det er lett å sitte på sin høye hest. Endret 17. januar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 17. januar 2023 #2031 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg har alltid lurt på om det er helt lovlig å legge ut så mye dritt om en utro samboer/ektefelle? Er det ikke sjikanering? Uansett, det er etisk uansvarlig med tanke på at de har felles barn, og barn skal ikke oppleve å finne dette så snart de har lært å Google. Men, nå har vel IG bevist gang på gang - og for all verden - at hun ikke eier innsikt i hva som er ok å dele med hele Norges befolkning, og hva som tilhører den private sfære. 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 17. januar 2023 #2032 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) IreneV skrev (58 minutter siden): Mange gode poenger her. Flotte greier masse av det IG gjør, opplyse om det problematiske og "ekle" rundt sex feks. Men kanskje det kan bli litt mye også? En ting er å sørge for at dette skal nå ut til ungdom og kvinner/menn, som en jobb du har, men Guttormsen mangler faglig bakgrunn for å uttale seg som sexolog. Det synes jeg er et viktig poeng. Hun blir mer en entertainer. Og det blir så mye utlevering...og hun blander privatlivet inn i alt. Det er bok, og blogg, og podcaster og tik tok og instagram . Mann og barn er med på lasset uten noen klare grenser. Det høres veldig slitsomt ut , rett og slett. Og kanskje ødeleggende for samlivet, dette at hun deler så villig av eget sexliv, og dermed også mannens sexliv. Blandet med salg av produkter. Over til utroskap, og hvordan det kan oppstå, selv om vi alle er voksne mennesker. Hvis man er ulykkelig, så burde man selvsagt si fra, men så er det barna, og tunge tanker, skyldfølelse, man prøver kanskje å ta det opp, men får ikke gehør, eller man er feig, og sier ingenting, og man lengter etter noe, og ender med å gjøre uopprettelig skade. Jeg sier ikke at dette har skjedd her, men det er et typisk scenario. Det er lett å sitte på sin høye hest. Du skriver så bra! Gode poeng! I Guttormsen AS kunne vært driftet uten å blande inn privatlivet i den grad hun gjør. Hun kan både leke sexolog og ha egen podcast uten at barna er innblandet. Jeg mener at hun ville fremstått mer seriøs uten en salig blanding av barnebilder, vibratorer og onani-egg på instaen sin. Endret 17. januar 2023 av Henikka 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 17. januar 2023 #2033 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Henikka skrev (53 minutter siden): Du skriver så bra! Gode poeng! I Guttormsen AS kunne vært driftet uten å blande inn privatlivet i den grad hun gjør. Hun kan både leke sexolog og ha egen podcast uten at barna er innblandet. Jeg mener at hun ville fremstått mer seriøs uten en salig blanding av barnebilder, vibratorer og onani-egg på instaen sin. Helt riktig. Men da blir det mindre penger i kassa må vite... Og mindre oppmerksomhet rundt egen person. Som jeg tror kanskje veier tyngst i dette tilfellet. Det er mye konkurranse der ute i cowboy-land nå, og de må ty til stadig drøyere utleveringer for å holde seg aktuelle. Takk for hyggelig tilbakemelding forresten Og i like måte! Endret 17. januar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg rinne Skrevet 17. januar 2023 Populært innlegg #2034 Del Skrevet 17. januar 2023 Leit å se at yngste datters bursdagsmorgen deles til alle mors følgere. Jeg har sluttet å bli sjokkert, men at kamera får være med inn og vekke henne der hun ligger og sover i sengen sin, er ikke annet en trist. 44 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. januar 2023 #2035 Del Skrevet 17. januar 2023 rinne skrev (33 minutter siden): Leit å se at yngste datters bursdagsmorgen deles til alle mors følgere. Jeg har sluttet å bli sjokkert, men at kamera får være med inn og vekke henne der hun ligger og sover i sengen sin, er ikke annet en trist. Så hun lærte absolutt ingen ting av noe som helst … 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. januar 2023 #2036 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) J.. skrev (6 timer siden): På godt norsk - hold nå kjeft. Man er utro fordi man er ett rasshøl som mangler selvkontroll når muligheter byr seg,ikke fordi man er stakkarslig og har det kjipt hjemme. Da skylder man faktisk partner å finne roten til problemet,ikke stikke pikken i det første som dukker opp. Hva i all verden slags problem skal det løse? Utroskap skal ikke noen måtte oppleve men at Iselin går ut og sier dette til sine følgere er så stygt gjort att jeg har ikke ord. Dette har ingen andre noenting med. Å jeg tror ikke hun er den letteste dama og bo med så egentlig burde han tatt sekken og reist for lenge siden Endret 17. januar 2023 av elskersommer 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 17. januar 2023 #2037 Del Skrevet 17. januar 2023 elskersommer skrev (3 minutter siden): Utroskap skal ikke noen måtte oppleve men at Iselin går ut og sier dette til sine følgere er så stygt gjort att jeg har ikke ord. Dette har ingen andre noenting med. Å jeg tror ikke hun er den letteste dama og bo med så egentlig burde han tatt snippsekken og reist for lenge siden Og hun skulle åpenbart ikke tilgitt han siden han ikke klarer å holde slangen inni buksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 17. januar 2023 #2038 Del Skrevet 17. januar 2023 elskersommer skrev (5 minutter siden): Utroskap skal ikke noen måtte oppleve men at Iselin går ut og sier dette til sine følgere er så stygt gjort att jeg har ikke ord. Dette har ingen andre noenting med. Å jeg tror ikke hun er den letteste dama og bo med så egentlig burde han tatt snippsekken og reist for lenge siden Snippesken 😇 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 17. januar 2023 #2039 Del Skrevet 17. januar 2023 Klink skrev (6 timer siden): Ut fra det lille man fikk se på bloggerne og det hun legger ut i sine kanaler er det drøye påstander. Og litt spesielt å tro at man kjenner dynamikken i deres forhold så godt bare fordi man følger noen på sosiale medier. Iselin har selv sagt i podcasten sin at det ble slik jeg beskriver, det var også nevnt i en artikkel da det ble slutt. I tillegg var det ganske åpenlyst, som @Felis nevner, i atter et godt formulert svar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 17. januar 2023 #2040 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Guttormsen "svarer" MH ved å vise at hun gjør akkurat som hun vil med sine barn. Hun viser at han ikke kan fortelle henne hva hun bør gjøre og ikke gjøre! Hun lar seg ikke pille på nesen av litt kritikk 💪 Vel. Her er en av mange alarmerende historier om hva som kan skje når barna eksponeres på nett: https://www.goodmorningamerica.com/family/story/mom-influencer-opens-erased-kids-faces-social-media-82928115 I tillegg har man jo denne hersens forskningen da, som viser at det å eksponere familielivet som en salgsvare på nett kan skade både selvfølelsen, skape identitetsproblemer og stress . Angst, depresjon og dårlig selvbilde rammer de små jentene mer en guttene. Enda godt foreldre som IG vet bedre! Endret 17. januar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå