Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

Lill :) skrev (50 minutter siden):

Kan ikke fordra at kvinnehelse skal kommersialiseres men pakkes inn som «helsehjelp» fra en en så stor aktør som Kondomeriet. Sexleketøy markedet er noe av det mest lukrative som finnes i Norge, det er mye penger i den bransjen. Er100 prosent for at man skal ha kunne velge selv hvordan man utøver sitt sexliv, men tenker at mye av det behovet som fremmes er for å selge enda mer sexleketøy. Hvor mange trenger man av rosa vibratorer liksom? Fint at man har fokus på onani for kvinner også,  men er ikke enig i at det skal opplyses om i forbindelse med kommersielle salg av vibratorer. 

Det som og kan være viktig å merke seg er at om du har seksuelle helseplager, kan du kontakte lege/gyno (og muligens de ordentlige sexologene?) og få hjelpemidler fra staten. Fex hvis man får ms, og som et resultat får nedsatt følelse i vagina, kan du få vibratorer helt gratis. 

Men det er nok et marked for kondomeriet for dem som ikke er så plaget, men som sliter med orgasme osv. Jeg kan bare ikke fatte at kondomeriet vil være med i den sausen til IG med barn og kvinnekamp og manshaming - ja, hun er fryktelig fiendtlig innstilt til menn!  En mann hadde aldri kunnet snakket sånn om kvinner uten å blitt arrestert av både medier og kvinner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (2 timer siden):

Ut fra hva som skrives i tråden her tenker jeg at Iselin sin åpenhet er viktig. Å kalle vulva for vulva og skjede for skjede er da ikke noe å ta på vei for? 

Hei, david eriksen/sebastian solberg!

• Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Ut fra hva som skrives i tråden her tenker jeg at Iselin sin åpenhet er viktig. Å kalle vulva for vulva og skjede for skjede er da ikke noe å ta på vei for? 

Det er jo ikke det som diskuteres her. Å kalle ting ved sitt rettmessige navn er det ingen som har kritisert. Det kritiseres at hun snakker så mye om sex og bruker mye vulgært språk iblandet filmer og bilder av barna, bl.a. Det diskuteres også kompetansen hennes som sexolog etter en kort utdanning/kurs og hvordan hun også her durer fram med vulgært språk og oppførsel. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (25 minutter siden):

Det er jo ikke det som diskuteres her. Å kalle ting ved sitt rettmessige navn er det ingen som har kritisert. Det kritiseres at hun snakker så mye om sex og bruker mye vulgært språk iblandet filmer og bilder av barna, bl.a. Det diskuteres også kompetansen hennes som sexolog etter en kort utdanning/kurs og hvordan hun også her durer fram med vulgært språk og oppførsel. 

Det var noen som syntes det over meg da jeg skrev kommentaren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Klink said:

Foreslår at du enten leser tråden på nytt, eller logger totalt av hele internett.

• Liker 18
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (29 minutter siden):

Det var noen som syntes det over meg da jeg skrev kommentaren. 

Jøss, det så ikke jeg. Det er i såfall hårreisende å kritisere, kanskje du kan sitere akkurat dét innlegget der dette ble sagt? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirisiri10
Klink skrev (3 timer siden):

Ikke sammen med små barn og i all offentlighet nei. Det hører ikke sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (21 minutter siden):

Ikke sammen med små barn og i all offentlighet nei. Det hører ikke sammen. 

Det er jeg enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IreneV skrev (5 timer siden):

Det finnes et helt univers  der ute for de som liker vulgært språk, striptease og annen provokativ seksuell adferd. Sexmesser, klubber og foreninger/grupper. Der passer hun meget godt inn. Rådgivende sexolog har hun ikke nok utdanning til å være, selv ikke der. Men hun kan selge leketøy og oljer og diverse. Kanalen hun driver vil kunne tjene godt på det, men da må hun gi avkall på å involvere familieliv og barna.

Djerv2020 skrev (5 timer siden):

Hahah ikke rart du reagerer på IG, du er jo på totalt andre siden. Vibratorer og sexklubber og striptease kan være tipp topp for dem som liker det, problemet med iselin er at hun blander barn inn i dette universet. 

Isild skrev (4 timer siden):

Dette. 

Veldig enig. Det er et stort marked for hennes måte å være åpen og utforskende om sex på. Veldig stort, og jeg ønsker henne lykke til med det. Men det er upassende å blande egne barn inn i det hele. Og jeg syns ikke noe om at hun evt skal holde foredrag for andres barn og ungdom heller. Slik hun fremstår som "sexolog" nå, så har hun ikke nok kompetanse og kunnskap til det rett og slett. Da må hun kunne kommunisere også til de som ikke liker `vulgariteter`. 

Godt mulig hun gjør det, men jeg har ikke sett det ennå iallefall.

Her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 timer siden):

Så enkel er du ikke? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (33 minutter siden):

Her. 

Hva ‘her’? Hvem sier at man ikke skal bruke korrekt betegnelse på kjønnsorganene her?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Hva ‘her’? Hvem sier at man ikke skal bruke korrekt betegnelse på kjønnsorganene her?

Sier at det er vulgært å snakke om vulva. Og si pikk og fitte. Jeg mener ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (58 minutter siden):

Sier at det er vulgært å snakke om vulva. Og si pikk og fitte. Jeg mener ikke det. 

Det er ingen som sier at det er vulgært å snakke om vulva? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (27 minutter siden):

Det er ingen som sier at det er vulgært å snakke om vulva? 

Det er slik jeg leste innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (20 minutter siden):

Det er slik jeg leste innlegget. 

Jeg leser dette som at du synes vulva er stygt å snakke om. 
See? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 timer siden):

Jeg leser dette som at du synes vulva er stygt å snakke om. 
See? 

Men det var ikke det jeg mente . Jeg mente det motsatte fordi…. 
See? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 timer siden):

Du roter mye. 

Du har sitert meg som eksempel på at det er vulgært å snakke om vulva og pikk og fitte? Er det virkelig mulig å ikke få med seg debatten overhodet? 

Vi diskuterer at for NOEN så kan det bli for mye og for vulgært å snakke "pikk og fitte"-språk om sex. For andre er det selvsagt innafor. Mest av alt diskuteres det at det er helt på jordet å blande barna sine inn i en kanal som hennes. 

Dette ble for dumt. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Du roter mye. 

Du har sitert meg som eksempel på at det er vulgært å snakke om vulva og pikk og fitte? Er det virkelig mulig å ikke få med seg debatten overhodet? 

Vi diskuterer at for NOEN så kan det bli for mye og for vulgært å snakke "pikk og fitte"-språk om sex. For andre er det selvsagt innafor. Mest av alt diskuteres det at det er helt på jordet å blande barna sine inn i en kanal som hennes. 

Dette ble for dumt. 

For noen er visst ingenting for dumt. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...