Citha Skrevet 31. januar 2023 #3001 Del Skrevet 31. januar 2023 33 minutter siden, 29_j said: Iselin er den hun er og har med tydelig skapt store diskusjonstemaer, noe som alltid er bra for en influenser. I så måte riktig gjort😊 Ja, dersom målet er å føkke opp ungene sine å servere dem på sølvfat til pedofile så får hun gullmedalje herfra til månen 🥇 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 31. januar 2023 #3002 Del Skrevet 31. januar 2023 Felis skrev (34 minutter siden): Hvis målet hennes var å bli diskutert, så var det riktig gjort. Men jeg tror målet til Iselin var å tjene penger, og da bommet hun grovt. Hun mistet samarbeidspartnere, hevder seg utsatt for cancel culture og følgertallet stupte med 2000 etter videoen. Det er ikke så bra for en influenser, er det vel? Og så kan man jo lure på hvor riktig det er å bli diskutert, når 90% av diskusjonen ikke går i Iselins favør. Det virker som det er annonsørene som bør adresseres når de benytter seg av uskikkede influensere som mangler hode på skaft 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. januar 2023 #3003 Del Skrevet 31. januar 2023 Felis skrev (35 minutter siden): Sjansen er vel større for at de tar fra deg nettilgangen...🤣 Den er nok «sikkert noe større» for det, ja🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. januar 2023 #3004 Del Skrevet 31. januar 2023 Hallepalle2 skrev (14 minutter siden): Ja. Den nuller jo ikke ut de vannvittige argumentene du kommer med ellers i innlegget. Hva gjør de så vanvittige? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. januar 2023 #3005 Del Skrevet 31. januar 2023 Leksa er: sprøyt ansiktet fullt av botox, deretter elsk deg selv som den du er. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. januar 2023 #3006 Del Skrevet 31. januar 2023 Klink skrev (2 timer siden): Men en ansatt i barnehagen vet jo allerede nok om barnet til å kunne gjøre hva som helst. Hva med skolen? Hva med trenere? Naboer? Foreldre til venner? Nei, alle vet ikke at familien sitter å snakker om vagina og vulva hjemme med barna, med mindre man legger samtalen ut på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2023 #3007 Del Skrevet 31. januar 2023 Kinder skrev (På 14.1.2023 den 10.30): Det aner jeg ikke, så det er derfor jeg skriver om det bare er MH som har delt videoen. For jeg kan se for meg at sånne videoer og bilder av barn fort blir delt i de mørkeste delene av internettet. For ikke å snakke om alle de pedofile som følger disse kontoene, og etter hvert føler at de kjenner/har en relasjon til disse influenserbarna. Det er så mange gærne folk i verden som får så mye rart og skummelt for seg, så jeg skjønner ikke at disse influenserne tørr å dele bilder og videoer av egne barn. For man skulle jo egentlig forvente at voksne mennesker som jobber med internett i det daglige, hadde mer nettvett enn som så. Det er vel influencerne som har dårligst nettvett i hele landet - og det enda de tjener penger på nettopp det: Internett. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2023 #3008 Del Skrevet 31. januar 2023 Jobbermedbarn skrev (På 14.1.2023 den 12.37): Ser at IG skriver om eksponering og at man får være enige om å være uenige. Jeg leser at hun fortsatt synes det er helt greit at hun la ut denne videoen, det er skremmende og hun trenger, etter min mening, veiledning av kompetente personer. Såvidt jeg kan se har heller ingen kollegaer gått ut og støttet henne? Burde også si henne mye… Hun synes det er helt greit, men går helt i harnisk over at andre deler den? All logikk og fornuft er i alle fall fullstendig fraværende… 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. januar 2023 #3009 Del Skrevet 31. januar 2023 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Hun synes det er helt greit, men går helt i harnisk over at andre deler den? All logikk og fornuft er i alle fall fullstendig fraværende… Tror det var mer hvordan han brukte/gjorde det som var problemet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 31. januar 2023 #3010 Del Skrevet 31. januar 2023 Klink skrev (4 minutter siden): Tror det var mer hvordan han brukte/gjorde det som var problemet hennes. Det er nok andre som har brukt videoen til verre ting. De bare tok det ikke til media (selvfølgelig). Tvillingsjel skrev (12 minutter siden): Det er vel influencerne som har dårligst nettvett i hele landet - og det enda de tjener penger på nettopp det: Internett. Dette er det mest skremmende med influencere. Tenk å være så dårlig på noe som skal være yrket og inntekten din. Sirisiri10 skrev (14 minutter siden): Hva med skolen? Hva med trenere? Naboer? Foreldre til venner? Nei, alle vet ikke at familien sitter å snakker om vagina og vulva hjemme med barna, med mindre man legger samtalen ut på nettet. Man blir jo på en måte «kjent med» influencere. De bruker denne venninne-relasjonen som salgstriks, og når de blander barn inn i miksen så blir det en lignende relasjon der. Da er det naturlig å tro at pedofile får en sterkere besettelse av disse barna enn tilfeldige de ser på butikken eller i parken. Det mest skremmende da er at barna av influencerne kommer ikke bare med en sånn relasjonsfremstilling, men også med fullt navn, adresse, hvor de går i barnehage/ skole, deres jevnlige oppholdssteder, favoritthobbyer, personlig informasjon, sykdomshistorikk og private soverom m.m. Får et pedofilt nettverk med samarbeidsvilje og utførelsesevne tilgang på så mye informasjon vil det ikke være vanskelig å gjennomføre et overgrep eller kidnapping. Og hvis vedkommende allerede jobber i f.eks. samme barnehage, kan en slik besettelse være forskjellen på passiv tenkning og aktiv gjennomføring. Influencerbarna er spesielt utsatt for grooming fordi vi allerede vet så mye om de. Jeg håper og krysser fingrene for at alle influencerbarna vokser opp trygge og at ingenting skjer med de, men risikoen for noe annet er nok mye større for disse barna enn andre dessverre. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 31. januar 2023 #3011 Del Skrevet 31. januar 2023 Anbefaler alle å si opp sitt Podimo-abonnement. 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Henikka Skrevet 31. januar 2023 Populært innlegg #3012 Del Skrevet 31. januar 2023 Iselin! Se og lær: 43 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2023 #3013 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Tøvftta skrev (På 22.1.2023 den 18.12): Og nå drar hun voldtekt inn i det og… VOLDTEKT??!?!? Hææææ? Så sinnsykt respektløst overfor alle oss som faktisk har opplevd reelle voldtekter, enten som barn eller voksne, jf § 299-301 eller § 291-294.. Fy faen altså.. Endret 31. januar 2023 av Tvillingsjel 8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 31. januar 2023 #3014 Del Skrevet 31. januar 2023 Henikka skrev (39 minutter siden): Iselin! Se og lær: Så flott at noen reflekterer over egne valg. Jeg håper dette blir en game changer for Nyhus familien og ikke bare en midlertidig greie. At noen kan ta til seg andres kritikk er en god egenskap og det er dette Iselin burde gjort da Mads delte hennes video. 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. januar 2023 #3015 Del Skrevet 31. januar 2023 Villroses hage skrev (På 24.1.2023 den 0.28): Denne usedvanlig retthaverske personen bak influenserfirmaet, har brukt barna som innhold i mange år. I TV-serien "Bloggerne" og på sosiale medier. I en herlig suppe av vokseninnhold, griseprat av en annen verden, ispedd påstått seriøs faglig seksualopplysning og en noe aparte "kvinnekamp". Har hatt vondt av disse barna mang en gang, prisgitt som de er en forelder med umettelig trang til å bli kjendis (uten å ha talenter eller spesiell faglig tyngde som skulle tilsi en slik status), koste hva det koste vil! Det er nesten slik at jeg blir bekymret for barna. Når IG er så vulgær i media, hvor mye mer vulgær er hun ikke hjemme da? Kan ikke det regnes som seksuelt krenkende atferd, jf. § 305? Å snakke med barn om kropp og sex er ikke straffbart, men så vulgær som IG er med ord som "pikk" og "fitte", og det som verre er, så er det langt fra normalt og sunt for ungene. 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
servitrise&suppe Skrevet 31. januar 2023 #3016 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Tvillingsjel skrev (38 minutter siden): Det er nesten slik at jeg blir bekymret for barna. Når IG er så vulgær i media, hvor mye mer vulgær er hun ikke hjemme da? Kan ikke det regnes som seksuelt krenkende atferd, jf. § 305? Å snakke med barn om kropp og sex er ikke straffbart, men så vulgær som IG er med ord som "pikk" og "fitte", og det som verre er, så er det langt fra normalt og sunt for ungene. Hvorfor må noen av dere dra alt så langt? Å kalle åpenhet om sex og diverse uttrykk for krenkende seksuell adferd er jo det som blir krenkende her! Også det å si at hun serverer barna sine til pedofile på et sølvfat. Skulle ønske at du og de andre med så bisarre ytringer dempet dere litt. Det er nemlig dere som går til ytterligheter her! Helsesista bruker akkurat de samme utrykkene fordi hun mener at det er viktig å snakke de yngres språk! Endret 31. januar 2023 av servitrise&suppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. februar 2023 #3017 Del Skrevet 1. februar 2023 Felis skrev (På 30.1.2023 den 15.41): Jeg frykter vi kan anta at Iselin ikke er det minste redd. Hun uttalte i podden sin at hvis pedofile ville runke seg gule og blå til hennes barn, så var det de pedofile som var problemet. Dessuten er det null stress for ungene hennes, for de er robuste og hun har lært dem å ferdes på nett, så de vet at de skal komme til henne. Og så nekter hun dem å ha TikTok, så da er alt bra... De virkelig skumle menneskene der ute, i følge Iselin, er eks-fotballspillere med et kritisk syn på influencere og ca 500 000 følgere. Har hun sagt det? At det er null stress for ungene å bli misbrukt av pedofile på nett? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. februar 2023 #3018 Del Skrevet 1. februar 2023 Klink skrev (13 timer siden): Man kan fint finne ut det om mine barn også. Søk opp navnet mitt og man får opp adressa mi og hvem som bor i huset. Tada så finner du alt du vil. Mindreårige dukker vel ikke opp på 1881? Og om de gjorde, kan det sammenlignes med at de grenseløst eksponeres i en sexkanal på SoMe? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. februar 2023 #3019 Del Skrevet 1. februar 2023 Klink skrev (10 timer siden): Det krever mer jobb, men ja jeg mener at mye av den infoen kan man finne ut om man ønsker uansett. enig i at ig og andre serverer infoen på sølvfat, men syns at årsaken pedofile kan oppsøke dem er litt tynn. Det kan de dessverre gjøre uansett. Årsaken er tynn? Her er det du som er naiv. Internett kryr av pedofile. De er overalt. Klart sjansen for å bli utsatt for overgrep øker når man utsettes for vill og hemningsløs eksponering. Hvordan er det mulig å ikke forstå det? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. februar 2023 #3020 Del Skrevet 1. februar 2023 Tvillingsjel skrev (8 minutter siden): Mindreårige dukker vel ikke opp på 1881? Og om de gjorde, kan det sammenlignes med at de grenseløst eksponeres i en sexkanal på SoMe? Du har rett det er bare mannen min som dukker opp. Uansett så skjønner vel alle at barna våre bor der også. Nei hennes blir jo servert på sølvfat som tidligere nevnt. Vet noen om influenserbsrn som har opplevd slike ting som beskrevet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå