Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2661 Del Skrevet 24. januar 2023 Henikka skrev (34 minutter siden): Årets mor kommer neppe til å like siste stikk fra Henrik Troy: Hun eier hverken dannelse eller oppdragelse. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 24. januar 2023 #2662 Del Skrevet 24. januar 2023 Henikka skrev (37 minutter siden): Årets mor kommer neppe til å like siste stikk fra Henrik Troy: Den var faktisk utrolig morsom 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidstrøyte Skrevet 24. januar 2023 #2663 Del Skrevet 24. januar 2023 (endret) Slik jeg oppfatter det støtter Podimo IG sitt syn i saken om eksponering av barn. Det synes jeg er skikkelig trist! Oppfordrer dere som ikke ønsker eksponering av barn på den måten som IG driver med til å fortelle Podimo dette. Jeg fikk ikke lagt til bilde, men se IG sin story med bilde av hilsen fra Podimo.no. Endret 24. januar 2023 av Tidstrøyte Lagt til tekst. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 24. januar 2023 #2664 Del Skrevet 24. januar 2023 Lill skrev (6 minutter siden): Den var faktisk utrolig morsom 😂 Ja, veldig 😂 Iselean Mean Killing Machine 😂 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 24. januar 2023 #2665 Del Skrevet 24. januar 2023 2 minutter siden, Tidstrøyte said: Slik jeg oppfatter det støtter Podimo IG sitt syn i saken om eksponering av barn. Det synes jeg er skikkelig trist! Oppfordrer dere som ikke ønsker eksponering av barn på den måten som IG driver med til å fortelle Podimo dette. Jeg fikk ikke lagt til bilde, men se IG sin story med bilde av hilsen fra Podimo.no. Kunne du skrevet hva podimo sier, sånn for alle oss tusen som er blokkerte av Iselin? Jeg har abonnement hos podimo, men det vil ikke bli fornyet om du har rett i at de faktisk støtter dette her... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 24. januar 2023 #2666 Del Skrevet 24. januar 2023 Citha skrev (3 minutter siden): Kunne du skrevet hva podimo sier, sånn for alle oss tusen som er blokkerte av Iselin? Jeg har abonnement hos podimo, men det vil ikke bli fornyet om du har rett i at de faktisk støtter dette her... De støtter henne tydeligvis🙈. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2667 Del Skrevet 24. januar 2023 Henikka skrev (3 minutter siden): De støtter henne tydeligvis🙈. Fineste gjengen? Vel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 24. januar 2023 #2668 Del Skrevet 24. januar 2023 (endret) 1 hour ago, Henikka said: De støtter henne tydeligvis🙈. Jesus, hva er det med influencere og det å motta blomster og diverse gaver med personlige støtteord fra ulike samarbeidspartnere (🥺❤🥹)? CBE driver jo også å lager "content" av at hun blir så rørt av å bli tilsendt diverse sånn fra de som legger negler eller gjør hudpleie eller whatnot på henne. Mon om det hadde skjedd hvis det ikke var økonomiske bindinger på plass? Og hva tror influencerene egentlig at de beviser med å dele det, at de er så fantastisk snille, gode mennesker fordi noen som tjener penger via dem liker å tjene penger? Who would have guessed? Selvfølgelig støtter podcastplattformen henne, når hun lager drama om noe som engasjerer mange og så lager podcastepisode om dramaet så får de flere lyttere og dermed mer penger i kassen. Tvilsomt at Podimo har internmøter om de etiske problemstillingene vedrørende siste tidens eskapader, de bryr seg nok nada så lenge hun sørger for mange lyttere. Endret 24. januar 2023 av lenebu 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 24. januar 2023 #2669 Del Skrevet 24. januar 2023 25 minutter siden, Henikka said: De støtter henne tydeligvis🙈. Wow. Takk for at du la ut bilde. Da blir det ikke mer podimo her i huset. For all del, fint at en arbeidsgiver tar vare på sin ansatte. Men her burde de kanskje byttet ut blomster med tvangstrøye 😶 29 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg *blueberry* Skrevet 24. januar 2023 Populært innlegg #2670 Del Skrevet 24. januar 2023 Henikka skrev (1 time siden): Årets mor kommer neppe til å like siste stikk fra Henrik Troy: Denne viser hvor creepy vi automatisk tenker om slike situasjoner hvis det var en mann som gjorde dette i forhold til en kvinne. Iselin roper om kvinnekamp, men her slipper hun faktisk billig unna i forhold til menn. Som noen påpekte tidligere er det store mørketall når det kommer til kvinnelige overgripere (av barn også), men vi har ikke den assosiasjonen bygget inn på samme måte. Se for deg et lite barn som gråter på gaten fordi hen har gått seg bort. Ser man en dame prøve å hjelpe så går man videre, men ser man en mann prøve å hjelpe så blir man skeptisk. Iselin utnytter dette når hun blander sammen familieliv og seksualisert innhold på sin bedriftskonto. Ingen mann kunne gjort det samme og sluppet unna med det uten kraftige konsekvenser. Det er kanskje en liten avsporing fra den originale debatten, men en tanke som dukket opp hos meg. Spesielt fordi Iselin trakk inn feminisme, kvinnekamp og hatefulle menn. 39 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. januar 2023 #2671 Del Skrevet 24. januar 2023 lenebu skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig støtter podcastplattformen henne, når hun lager drama om noe som engasjerer mange og så lager podcastepisode om dramaet så får de flere lyttere og dermed mer penger i kassen. Kjenner på takknemlighetsfølelsen over å ikke ha interesse av å betale 169,-/mnd. for Podimo. De pengene kan jeg heller donere til Unicef. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 24. januar 2023 #2672 Del Skrevet 24. januar 2023 (endret) Henikka skrev (1 time siden): De støtter henne tydeligvis🙈. Og hjertesjokolade med «verdens beste mamma» på som datteren kjøpte for egne penger når hun kunne kjøpe hva hun ville for pengene. Det lille innblikket jeg har fått i deler av influenserverden i min relativt korte tid på dette underforumet, er jeg usikker på hvor konstruktivt er for eget vedkommende. Det har bekreftet alle mine fordommer og kun resultert i fantasier om å skrive bok om unyttige idioter. For det er ikke annet å si enn at konklusjonen er det. Endret 24. januar 2023 av ~ Ada ~ 21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 25. januar 2023 Populært innlegg #2673 Del Skrevet 25. januar 2023 Hvem er egentlig Iselin så sint på? Hun har rettet alt sitt sinne mot MH fordi han for å få frem et poeng delte en video hun selv har delt med sine 200 000 følgere. Hun ble rasende da hun følte dette som et overgrep mot både seg og sine barn. Hun har følt så voldsomt om dette at hun har delt ut diagnoser og sammenlignet med voldtekt. Hun har ropt opp om misbruk av sitt innhold, og hun har forsvart eksponering av barn med at det "er i tiden og utviklingen". Eller er hun innerst inne egentlig sint på alle de farlige, gale og syke menneskene som sitter gjemt i internetts mørke hjørner? De som gjør at denne debatten er så utrolig høyst nødvendig. De som faktisk holder på med overgrep, misbruk av innhold og voldtekt? Er de også en del av "utviklingen" Iselin? Er du sint fordi de ødelegger for deg? Du burde være så utrolig mye mer sint på - og redd DEM, enn MH. Det finnes influencere som syns vi andre er paranoide som bekymrer oss for darkweb. Jeg har gjennom mitt engasjement for å beskytte barn på internett sett at noen helt utelukker at det faktisk er der. De fortrenger det eller forholder seg ikke til det. 46 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hanne357 Skrevet 25. januar 2023 Populært innlegg #2674 Del Skrevet 25. januar 2023 Jeg synes det også er et poeng viktig å ikke glemme at deling av barns hverdagsliv, sjokoladekjøp, tegninger og at de elsker mors nye kjæreste også er kritikkverdig i seg selv. All deling av informasjon kan være brudd på deres rett til privatliv eller mulighet til å lage seg sin egen digitale identitet uansett om det kan og blir misbrukt av pedofile eller ikke. Det er viktig fordi det er ikke når materialet eventuelt brukes igjen, av Mads Hansen eller darkweb, overtrampet begynner, men når det opprettes og deles. At barneeksponering i tillegg blandes med samtaler om kjønnsdeler, ispedd reklame, på en konto preget av poster om sex med lettkleddbilder av mor, gjør det selvfølgelig mye mer ekstremt. 48 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. januar 2023 #2675 Del Skrevet 25. januar 2023 Hanne357 skrev (2 minutter siden): Jeg synes det også er et poeng viktig å ikke glemme at deling av barns hverdagsliv, sjokoladekjøp, tegninger og at de elsker mors nye kjæreste også er kritikkverdig i seg selv. All deling av informasjon kan være brudd på deres rett til privatliv eller mulighet til å lage seg sin egen digitale identitet uansett om det kan og blir misbrukt av pedofile eller ikke. Det er viktig fordi det er ikke når materialet eventuelt brukes igjen, av Mads Hansen eller darkweb, overtrampet begynner, men når det opprettes og deles. At barneeksponering i tillegg blandes med samtaler om kjønnsdeler, ispedd reklame, på en konto preget av poster om sex med lettkleddbilder av mor, gjør det selvfølgelig mye mer ekstremt. Ja, dette er veldig viktig. Barn skal få starte sitt digitale liv med blankt googlesøk. Barn av influencere fratas for alltid retten til å være anonyme (tenk om de f.eks IKKE vil være på nett selv når de blir ungdom/voksne. Eller tenk om de ikke ønsker at noen skal vite hva og hvem de kommer fra) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 25. januar 2023 #2676 Del Skrevet 25. januar 2023 Iselin på stoppe nå. Hun graver sin egen grav. Dette er flaut og se på. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 25. januar 2023 #2677 Del Skrevet 25. januar 2023 Hanne357 skrev (59 minutter siden): Jeg synes det også er et poeng viktig å ikke glemme at deling av barns hverdagsliv, sjokoladekjøp, tegninger og at de elsker mors nye kjæreste også er kritikkverdig i seg selv. All deling av informasjon kan være brudd på deres rett til privatliv eller mulighet til å lage seg sin egen digitale identitet uansett om det kan og blir misbrukt av pedofile eller ikke. Det er viktig fordi det er ikke når materialet eventuelt brukes igjen, av Mads Hansen eller darkweb, overtrampet begynner, men når det opprettes og deles. At barneeksponering i tillegg blandes med samtaler om kjønnsdeler, ispedd reklame, på en konto preget av poster om sex med lettkleddbilder av mor, gjør det selvfølgelig mye mer ekstremt. Livet til barna regisseres også av mor. I stor grad. Hva gjør dette med selvfølelse og identitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne30 Skrevet 25. januar 2023 #2678 Del Skrevet 25. januar 2023 MH har begått overgrep mot barna ved å dele videoen hun selv la ut. Ja. Du har helt rett. Det ER et overgrep å dele så MYE informasjon om barna hele tiden. Hvis MH har delt videoen, hvor mange tror du har delt/lastet ned, som faktisk ER overgripere???? Jeg skjønner ikke hva hun driver med. Slutt å grav deg ned og se hva Kripos, politiet, unicef osv sier. Har de feil??? #målløs 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 25. januar 2023 #2679 Del Skrevet 25. januar 2023 Karianne30 skrev (2 minutter siden): MH har begått overgrep mot barna ved å dele videoen hun selv la ut. Ja. Du har helt rett. Det ER et overgrep å dele så MYE informasjon om barna hele tiden. Hvis MH har delt videoen, hvor mange tror du har delt/lastet ned, som faktisk ER overgripere???? Jeg skjønner ikke hva hun driver med. Slutt å grav deg ned og se hva Kripos, politiet, unicef osv sier. Har de feil??? #målløs Det er så rystende å se et voksent menneske oppføre seg på denne måten. Kripos, politiet, barnekonvensjonen, Unicef, Datatilsynet har ingen rett til å komme med advarsler og rettningslinjer for å beskytte barn fra pedofile lokkemenn/kvinner på det mørkeste nettet. Hvor tett i topplokket er det mulig å være? Guttormsen med brevkurs fra Danmark vet bedre enn alle andre. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 25. januar 2023 #2680 Del Skrevet 25. januar 2023 IreneV skrev (11 minutter siden): Livet til barna regisseres også av mor. I stor grad. Hva gjør dette med selvfølelse og identitet? De er sterke og RÅ i følge moren. Litt synd da, hvis de heller vil være sukkersøte og stikke seg bort i mengden. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå