~ Ada ~ Skrevet 24. januar 2023 #2641 Skrevet 24. januar 2023 Noen flere som skal sjekke tissen sin i morgen? Do tell! 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2642 Skrevet 24. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (2 minutter siden): Noen flere som skal sjekke tissen sin i morgen? Do tell! Eh, kanskje 🤪 1
Marble01 Skrevet 24. januar 2023 #2643 Skrevet 24. januar 2023 Felis skrev (59 minutter siden): Små barn trenger ikke såpe til underlivet (og det er mange eksperter som mener det er direkte skadelig for voksne også). Så samtalen var totalt unødvendig for alle andre enn annonsørene (som tydeligvis heller ikke satt pris på den) Er det bare jeg som reagerer på at en (selvutnevnt) sexolog ikke vet slike ting? selvutnevnt? Hun har vel gått på skole nå i voksen alder? Synes å huske jeg har sett noe om det 🤔 ..men ja, burde absolutt vite slikt uansett!
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2644 Skrevet 24. januar 2023 Marble01 skrev (2 minutter siden): selvutnevnt? Hun har vel gått på skole nå i voksen alder? Synes å huske jeg har sett noe om det 🤔 ..men ja, burde absolutt vite slikt uansett! Har hun utdannet seg denne veien? https://utdanning.no/utdanning/uia.no/sexologi_tverrfaglig_videreutdanning_deltid_0
Djerv2020 Skrevet 24. januar 2023 #2645 Skrevet 24. januar 2023 Misselue skrev (3 minutter siden): Har hun utdannet seg denne veien? https://utdanning.no/utdanning/uia.no/sexologi_tverrfaglig_videreutdanning_deltid_0 Nei, hun har brevkurs fra danmark 18 5
Villroses hage Skrevet 24. januar 2023 #2646 Skrevet 24. januar 2023 1 hour ago, Felis said: Små barn trenger ikke såpe til underlivet (og det er mange eksperter som mener det er direkte skadelig for voksne også). Så samtalen var totalt unødvendig for alle andre enn annonsørene (som tydeligvis heller ikke satt pris på den) Er det bare jeg som reagerer på at en (selvutnevnt) sexolog ikke vet slike ting? Nei. Å blande reklame, spesielt som denne, og "sexologi"-rådgivning er rimelig uryddig og forvirrende. I likhet med resten av de ufattelig uheldige sammenblandingene. 10
Unika Skrevet 24. januar 2023 #2647 Skrevet 24. januar 2023 Misselue skrev (2 minutter siden): Har hun utdannet seg denne veien? https://utdanning.no/utdanning/uia.no/sexologi_tverrfaglig_videreutdanning_deltid_0 Nei. Hun gikk et kurs du ikke trenger utdanning på forhånd for å ta. Skremmende at hun kan ta klienter og rådgi folk som har opplevd traumer. Håper staten strammer grepet på hvem som får lov å kalle seg sexolog snart 😟 21 6
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2648 Skrevet 24. januar 2023 Djerv2020 skrev (2 minutter siden): Nei, hun har brevkurs fra danmark Med andre ord er hun selverklærte sexolog. Sexologi er videreutdanning for profesjoner som leger, sykepleiere, ergoterapeuter, psykologer, familierådgivere, sosionomer og vernepleiere. En skam å kalle seg for sexolog etter å ha fullført et brevkurs. Guttormsen er ingen fagperson og det merkes. På tide med beskyttet tittel for denne profesjonsutdanningen. 25 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2649 Skrevet 24. januar 2023 Unika skrev (5 minutter siden): Nei. Hun gikk et kurs du ikke trenger utdanning på forhånd for å ta. Skremmende at hun kan ta klienter og rådgi folk som har opplevd traumer. Håper staten strammer grepet på hvem som får lov å kalle seg sexolog snart 😟 Ja, det blir som Dr Åge på konas blogg. 19
Kollontaj Skrevet 24. januar 2023 #2650 Skrevet 24. januar 2023 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Iselin_Guttormsen 😎 15 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2651 Skrevet 24. januar 2023 Kollontaj skrev (11 minutter siden): https://no.m.wikipedia.org/wiki/Iselin_Guttormsen 😎 Ja, der har vi sexologen med brevkurs uten faglig kompetanse innen fagområdet. Hun er farlig. 18 3
Kollontaj Skrevet 24. januar 2023 #2652 Skrevet 24. januar 2023 Spørs om de Wikipedia-forfatterne står høyt i kurs. 6
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2653 Skrevet 24. januar 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Spørs om de Wikipedia-forfatterne står høyt i kurs. Jeg vet nå om noen som ikke står høyt i kurs for tiden. 7
Liver Skrevet 24. januar 2023 #2654 Skrevet 24. januar 2023 Det som er en gjenganger hos influensere er at de skal lære barna sine å være trygge og greie på nett, aka ikke være slemme med andre (sånn jeg tolker det). Men, her har jeg sett lite av at folk er slemme (jeg ser ikke DM meldinger, så der kan jeg ikke uttale meg), men at mennesker i kommentarfeltet bruker stemmen sin og er kritisk. For dette er en sak som engasjerer, og man ønsker en endring. Det var mange som ønsket at kvinner heller var snille og støttet mennene sine under kvinnekampen (som IG trekker fram i det uendelige), enn å bruke stemmen sin og være kritisk mot mennenes sak. Ønsker man endring, må man snakke litt høyere, og ikke gape og tro at alt er mat. Vist deres barn bare lærer å være snille med andre på nett, om de gjør kritikkverdige ting, skjer det ikke endring. Bare fordi foreldrene er vant med å klø hverandre på ryggen for å selge mer, trenger ikke ungene å gjøre det samme. 12 3
Måne Rampelyset Skrevet 24. januar 2023 #2655 Skrevet 24. januar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Måne, admin.
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2656 Skrevet 24. januar 2023 Tessa12 skrev (2 timer siden): Den modellen hadde datteren med på skolen. Wtf?
Sharpa VinterBerg Skrevet 24. januar 2023 #2658 Skrevet 24. januar 2023 Tessa12 skrev (Akkurat nå): Mhm! Stakkars unge. 2
Populært innlegg Henikka Skrevet 24. januar 2023 Populært innlegg #2659 Skrevet 24. januar 2023 Årets mor kommer neppe til å like siste stikk fra Henrik Troy: 56 1 37
~ Ada ~ Skrevet 24. januar 2023 #2660 Skrevet 24. januar 2023 Misselue skrev (1 time siden): Eh, kanskje 🤪 Flott! Er så viktig med åpenhet. Klin umulig å normalisere og skape aksept for slike temaer uten slik raushet! Også er det så bra å si tissen og tissefanten ol. i stedet for underliv etc. Rett og slett vakkert! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå