J.. Skrevet 23. januar 2023 #2481 Skrevet 23. januar 2023 Vitulina skrev (Akkurat nå): Da må hun vel blokkere konghalvor også? 🤣🙈 Dette er det flaueste jeg har sett, slår nesten sirkus Eriksen Gjør det nok også! Følger han og ser han har delt FruJ sin video om IG,lol. 12 1
Minombre Skrevet 23. januar 2023 #2483 Skrevet 23. januar 2023 anonyma123 skrev (1 minutt siden): Her og😂😂 Alle som ikke er enige med henne blir vel blokka nå da. UTROLIG umodent å gjøre. Hvis hun ikke tåler konstruktiv kritikk tror jeg hun må finne seg noe annet å gjøre. 15 2
Reign Skrevet 23. januar 2023 #2485 Skrevet 23. januar 2023 Minombre skrev (4 minutter siden): Alle som ikke er enige med henne blir vel blokka nå da. UTROLIG umodent å gjøre. Hvis hun ikke tåler konstruktiv kritikk tror jeg hun må finne seg noe annet å gjøre. Det har jo ikke hatt noe konsekvenser for SE å ikke tåle kritikk. Så lenge det ikke får konsekvenser, hvorfor skal de tåle det da? 2 1
Gjest Sprite Skrevet 23. januar 2023 #2486 Skrevet 23. januar 2023 Hun går i blokk enda ja. Ble blokka for ca 1 år siden (eller mer,hvem faen vet) fordi jeg lurte på hvorfor hun måtte eksponere barna i samme slengen som hun lå i dusjen å vaska glufsa…
AntiBullshit Skrevet 23. januar 2023 #2487 Skrevet 23. januar 2023 Dette er et kroneksempel på «idioti-argumentasjon» som altfor mange velger å benytte som et slags uno reverse-kort i diverse kommentarfelt, og sikkert i det virkelig liv for alt jeg vet. Problemet er bare at debatten og kritikken ikke handler om at forventninger om at folk skal være perfekte, men at etterhvert som tiden og verden går fremover så må man lære av tidligere feil eller i hvertfall prøve å ikke være et ræva menneske og forelder. I tillegg kan man ikke legge opp til et samfunn hvor ingenting skal kritiseres eller diskuteres, hvis alt skal være opp til individet så kan man se langt etter sånne fellesgoder som demokrati og menneskerettigheter. Klarer man ikke ta innover seg at man har gjort feil og kommer til å gjøre feil så er det lite håp om bedring, dessverre ser det foreløpig ganske mørkt ut for sånne som IG 7 1
Minombre Skrevet 23. januar 2023 #2488 Skrevet 23. januar 2023 Reign skrev (7 minutter siden): Det har jo ikke hatt noe konsekvenser for SE å ikke tåle kritikk. Så lenge det ikke får konsekvenser, hvorfor skal de tåle det da? SE? Alle bør tåle konstruktiv kritikk, det er sånn man lærer og utvikler seg. Det bør jo være positiv konsekvens nok 😊 1 1
Nobile Skrevet 23. januar 2023 #2489 Skrevet 23. januar 2023 Interessant diskusjon mellom IG og MH nå på insta 4 1
Emmelise Skrevet 23. januar 2023 #2490 Skrevet 23. januar 2023 (endret) Nobile skrev (5 minutter siden): Interessant diskusjon mellom IG og MH nå på insta Hun ror over på andre. Himmelen forby vi holder oss til den høyst upassende videoen hun selv la ut. Vi skal selvsagt trekke inn helt andre folk. Endret 23. januar 2023 av Emmelise Skriveleif 18
Tøvftta Skrevet 23. januar 2023 #2491 Skrevet 23. januar 2023 Nobile skrev (5 minutter siden): Interessant diskusjon mellom IG og MH nå på insta Bare synd vi er blokkert og ikke får sett 😅 3
Nobile Skrevet 23. januar 2023 #2492 Skrevet 23. januar 2023 Tøvftta skrev (3 minutter siden): Bare synd vi er blokkert og ikke får sett 😅 12 1 16
Nutz Skrevet 23. januar 2023 #2493 Skrevet 23. januar 2023 Ser hun har lært av sin kollega i sarp og begynt å blokkere brukere hun ikke er enig med. 23 3
Raven.Writingdesk Skrevet 23. januar 2023 #2494 Skrevet 23. januar 2023 I utgangspunktet er jeg enig med Mads Hansen men jeg synes det er spesielt at han retter kanonene mot Iselin. Å eksponere barn er ikke noe unikt for henne, det er noe tilnærmet alle gjør, hun er dermed bare en liten del av problemet. Et syndrom på problemet. Og hun har i det minste litt edlere intensjoner, enn de som legger ut barna sine retusjerte, i ført «voksenklær» og designervesker. Han har valgt å gjøre det personlig via å sparke etter personen fremfor ballen, samtidig som han verner om sine egne «kompiser» og deres kvinner, som gjør akkurat det samme som de han angriper. 2 1
Raven.Writingdesk Skrevet 23. januar 2023 #2495 Skrevet 23. januar 2023 Emmelise skrev (22 minutter siden): Hun ror over på andre. Himmelen forby vi holder oss til den høyst upassende videoen hun selv la ut. Vi skal selvsagt trekke inn helt andre folk. Jeg synes det er relevant. Det er Mads Hansen som har gått etter person fremfor sak. Han snakker ikke på generelt grunnlag. Han har ikke valgt ut fem, seks, syv stykker som gjør dette (inkludert de fra egen vennekrets) - men han angriper en kvinne, som til og med hadde som intensjon å fremme hvordan man prater med barn om noe ganske alvorlig. (Ikke selge klær eller markedsføre noe) 1
J.. Skrevet 23. januar 2023 #2496 Skrevet 23. januar 2023 Full Ugle skrev (2 minutter siden): I utgangspunktet er jeg enig med Mads Hansen men jeg synes det er spesielt at han retter kanonene mot Iselin. Å eksponere barn er ikke noe unikt for henne, det er noe tilnærmet alle gjør, hun er dermed bare en liten del av problemet. Et syndrom på problemet. Og hun har i det minste litt edlere intensjoner, enn de som legger ut barna sine retusjerte, i ført «voksenklær» og designervesker. Han har valgt å gjøre det personlig via å sparke etter personen fremfor ballen, samtidig som han verner om sine egne «kompiser» og deres kvinner, som gjør akkurat det samme som de han angriper. Nå drar du en IG og setter søkelyset på sirkusløven,når spotlighten allerede er akkurat der den hører hjemme. Å "sende ballen videre" endrer ingenting av egne feil. 21 3
Raven.Writingdesk Skrevet 23. januar 2023 #2497 Skrevet 23. januar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Nå drar du en IG og setter søkelyset på sirkusløven,når spotlighten allerede er akkurat der den hører hjemme. Å "sende ballen videre" endrer ingenting av egne feil. «Endrer ingenting av egne feil»..? Så poenget her er å peke ut hvem som gjør feil? - Ikke å adressere en ukultur generelt eller samfunnsproblem?
enkefru Skrevet 23. januar 2023 #2498 Skrevet 23. januar 2023 Fy søren så bra innlegg av @FruJohansen!! ❤️👏👏 og der fikk jeg jammen glimt fra ranten til IG også... hun fremstår jo HELT manisk!! 😯 30 3
ignore Skrevet 23. januar 2023 #2499 Skrevet 23. januar 2023 Full Ugle skrev (16 minutter siden): I utgangspunktet er jeg enig med Mads Hansen men jeg synes det er spesielt at han retter kanonene mot Iselin. Å eksponere barn er ikke noe unikt for henne, det er noe tilnærmet alle gjør, hun er dermed bare en liten del av problemet. Et syndrom på problemet. Og hun har i det minste litt edlere intensjoner, enn de som legger ut barna sine retusjerte, i ført «voksenklær» og designervesker. Han har valgt å gjøre det personlig via å sparke etter personen fremfor ballen, samtidig som han verner om sine egne «kompiser» og deres kvinner, som gjør akkurat det samme som de han angriper. Denne situasjonen handler jo ikke kun om generell eksponering av barn. Det gjelder bruk av barn i reklame og spesielt i akkurat den reklamen som startet dette shitshowet. IG filmer og deler barna sine i situasjoner som er egnet til langt verre ting enn en deling av MH. Jeg får helt vondt inni meg ved tanken på hva disse barna kan bli nødt til å tåle fra omverdenen både nå og i årene som kommer. Bare trist hele greia. 28
iNord Skrevet 23. januar 2023 #2500 Skrevet 23. januar 2023 regner med jeg og er blokka siden jeg ikke kommer inn på instaen hennes mer. Men hun virker helt manisk, og uten en virkelighetsopfattelse av hva det hele går ut på. Håper hun får hjelp. Dette minner jo helt om en annen influenser som drev med baking når det bikka over. 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå