Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

Felis skrev (12 minutter siden):

Jeg spør igjen, jeg @Klink: Hvilke andre influencere gjør det samme? Eller noe som i det minste er i samme liga? Det er dette som er din påstand, så ikke prøv å vri deg unna!

Og med det samme jeg er i gang, så venter jeg fremdeles på @Lill :) sine eksempler på ting Iselin tør å prate om, som ingen andre sexologer tør å adressere.

Skal man ha en fruktbar debatt, så kan man ikke bare slenge ut av seg ting for å score poeng, man må faktisk ha grunnlag for å hevde det man skriver....

Pilotfrue legger ut syke barn på sykehus. se instaen hennes. 
Monika Nyhus legger ut barn i alle mulige situasjoner. Se instaen hennes.
Bruker dem i reklame. 
Caroline Berg Eriksen legger ut barnebursdager  og barn i mange situasjoner. Se instaen hennes. 
TV-serien : legger ut barn i sårbare situasjoner. Inkludert bleieskift , barn som snakker om bleieskift. Se tv-serien. 
Debatten handler generelt om eksponering av barn og  barn brukt i reklame. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

acna skrev (3 minutter siden):

Dette er vi flere som lurer på.

Siden de praktiserer «den som tier…», så forbeholder jeg meg retten til å tro at de støtter henne, og med det fremstår de som forferdelig useriøse. Dette sirkuset har jeg ingen planer om å støtte. (Jeg avfølger derfor  to av profilene deres, pga denne saken. )

Det er i hvert fall ikke mange kjendisvenner som støtter henne offentlig. Pilotfrue-paret har liket det siste innlegget, men de som vanligvis pleier å like innholdet hennes er fraværende. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (11 minutter siden):

Dessverre for henne har MH, særlig etter innsamlingen før jul 👏🏻) en høy stjerne hos mange. Han fremstår troverdig og fakta-orientert. IG, derimot….

Enig. Sjekk Insta og hva Guttormsen ‘liker’ av kommentarer. Hun forstår fortsatt ikke hva hun har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Felis skrev (7 minutter siden):

Ikke sant, så det var en tom påstand for å få rett...

Men da kan vi fastslå at Iselin sparker inn vid åpne dører, og hun gjør det på en måte som er fullstendig overflødig. Det er nok av mennesker som har tatt opp disse temaene før, på en mye bedre måte. Iselins bidrag som "sexolog" er kun for å fremme seg selv og skille seg ut som influenser. Bra forretningsidé, jeg gir henne det. Men etter dagens sammenligning mellom videodeling og voldtekt, så kan vel alle være enige om at hennes karriere som sexolog gikk ned i flammer...

Vi kan ikke fastslå det fordi brukere på KG mener det, de som har nytte av det hun deler er nok ikke enig i det. Vi får se hva annonsørene gjør, men jeg tviler på at hverken podcast  eller Kondomeriet vil utgå. Så om karrieren hennes går ned i flammer vil jo vise seg fremover. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Bruker dem i reklame. 
Caroline Berg Eriksen legger ut barnebursdager  og barn i mange situasjoner. Se instaen hennes. 
TV-serien : legger ut barn i sårbare situasjoner. Inkludert bleieskift , barn som snakker om bleieskift. 

Og de blir jo akkurat like mye minnet på hvor idiotisk det er. Har du ikke lest trådene om dem her? Folk har jo jobbet intensivt i årevis for å opplyse dem om hva barneeksponering kan føre til.. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Bruker dem i reklame. 

Du tenker at bilder fra "alle mulige situasjoner", barnebursdag og sykehus, kan likestilles med to små jenter som prater om kjønnsorganer? Virkelig? Ser du virkelig ikke forskjellen, eller gjør du deg vanskelig nå?

Jeg kommer faktisk på et eksempel som er i nærheten av samme liga, og det var da ABD delte et bilde av et barn på do. Ikke like ille i mine øyne, men likevel runkemateriale for de mørkere delene av nettet. Heldigvis er hun pensjonert fra influencerkarrieren. Og det burde IG vurdere også...

• Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (Akkurat nå):

Du tenker at bilder fra "alle mulige situasjoner", barnebursdag og sykehus, kan likestilles med to små jenter som prater om kjønnsorganer? Virkelig? Ser du virkelig ikke forskjellen, eller gjør du deg vanskelig nå?

Jeg kommer faktisk på et eksempel som er i nærheten av samme liga, og det var da ABD delte et bilde av et barn på do. Ikke like ille i mine øyne, men likevel runkemateriale for de mørkere delene av nettet. Heldigvis er hun pensjonert fra influencerkarrieren. Og det burde IG vurdere også...

Debatten vi er inne i nå handler om mer enn det. Og siden dette var veldig graverende burde han latt være å dele det videre. Og i alle fall slettet det når hun ønsket det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 minutter siden):

Eller bilde av trusekanten fra jentegarderoben av datteren med beskjed om at "kropp er topp"

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke deltatt i denne debatten, men har observert den og er helt forundret. Hun fremstår helt besatt og er et profesjonelt offer. Observerer på story at hun er ute med management gjengen, og ser for meg at hun får full støtte og at alle er enige om hvor idiot Mads Hansen og kritikerne hennes er. Så fortsetter hun i offerrollen. Den gjengen der har jeg ikke mye godt inntrykk av. 

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (1 minutt siden):

https://socialblade.com/instagram/user/iselinguttormsen

Går nedover med følgere, var vel ikke dette hun så for seg

Alle med noe mellom øra skjønner jo at dama er helt på bærtur, så ikke rart folk tar avstand fra sirkuset de nå er vitne til… MH gjorde en god jobb her, ikke bare tok henne på det med deling av barnas privatliv men åpnet opp for at hun selv viser en side av seg selv som følgerne kanskje ikke har sett hittil; hun har null refleksjonsevne og null ansvar for egne handlinger. Det sier en god del om personen!

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (5 minutter siden):

Eller bilde av trusekanten fra jentegarderoben av datteren med beskjed om at "kropp er topp"

Har hun gjort det også? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Klink skrev (7 minutter siden):

Debatten vi er inne i nå handler om mer enn det. Og siden dette var veldig graverende burde han latt være å dele det videre. Og i alle fall slettet det når hun ønsket det. 

Det er mange som mener at denne delingen av M.H ikke var greit, og han burde ha slettet når hun ga han beskjed. Men den videoen skulle ikke vært delt i utgangspunktet, og det viser seg at I.G ikke har skjønt noen ting når det gjelder barn og eksponering, og hva som skjer med filmer og bilder som blir lagt ut. Det er ille. I tillegg angriper hun M.H når hun burde ha lagt seg flat og skjerpet seg. Det er ganske drøyt å ikke se sitt ansvar i det som har skjedd, gå i offerrollen, og angripe folk på denne måten. Hun skiller seg veldig negativt ut med eksponeringen sin, ikke bare pga deling men også den hodeløse blandingen av sexolog, privatperson og mor på samme konto.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misselue skrev (1 minutt siden):

Har hun gjort det også? 

Dessverre. Hun er ikke aktiv lenger heldigvis.

Endret av Emmelise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (Akkurat nå):

Dessverre. Hun er ikke aktiv lenger heldigvis.

Fy fader 🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (20 minutter siden):

Det var jo hele poenget til MH iom at debatten gikk at ikke «verstingene» ble nevnt. Det du nevner er ille, men IG er verst. Jeg er ganske sikker på at hadde IG gått ut og beklaget og sagt at hun ønsket at han tok den bort hadde han gjort det. I stedet gikk hun rett i offerposisjon og hintet om sosiopati, mishandling osv. Hun har taklet dette vanvittig dårlig og det har helt tydelig handlet om at hun mistet ansikt/ble tatt og ikke om barna. Hun viser jo med all tydelighet i dag at hun fortsatt ikke forstår noen ting… Det er ille og veiledning fra kompetente folk hadde virkelig vært på sin plass. 
Tillegg: Vil bare også nevne at MH slettet den verste/mest utleverende seansen etterhvert. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

splstud skrev (1 time siden):

Ligger videoen som MH delte, fremdeles på hans insta? Hun sier jo at han ikke vil slette den, men jeg finner den ikke noen steder?

Den lå på hans story. Hun ba han slette den, men han lot den ligge der til den gikk ut automatisk etter 24 timer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (4 minutter siden):

Den lå på hans story. Hun ba han slette den, men han lot den ligge der til den gikk ut automatisk etter 24 timer. 

Det skal sies at han slettet de delene som var grovest. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (2 minutter siden):

Det skal sies at han slettet de delene som var grovest. 

Det IG selv hadde lagt ut, altså. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...