Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

splstud skrev (2 minutter siden):

Ligger videoen som MH delte, fremdeles på hans insta? Hun sier jo at han ikke vil slette den, men jeg finner den ikke noen steder?

Den lå på story, ble slettet automatisk etter 24 timer. 
Jeg så den uredigerte versjonen, tror han redigerte den etterhvert og tok bort de verste seansene…

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Hvis far ønsker mer samvær enn han har i dag så har han nå masse gode argumenter til en rettssak i alle fall. Tviler på at noen melder henne til bv. 

Om barna hennes gråter pga dette må hun ha fortalt det til de, siden hun selv er så restriktiv på hvordan barna skal ferdes på nett. De kan umulig ha kommet over dette på egenhånd. 

Guttormsen har ikke gjort det enkelte for seg selv med tanke på oppførselen sin. Hun fremstår som besatt av Hansen. Desperat og fekter vilt rundt seg mens hun graver seg lenger ned i hullet sitt. Ingen tegn til refleksjon over egen uansvarlige oppførsel. Hun fremstår som uegnet, er det det inntrykket hun ønsker folk skal sitte med? 

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (6 minutter siden):

Spent på dette svarer , jeg har hverfall aldri hørt om noen

Nå var det Iselin la ut svært utleverende. 
Debatten handler jo også generelt om eksponering av barn. Og det vet du godt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
splstud skrev (3 minutter siden):

Ligger videoen som MH delte, fremdeles på hans insta? Hun sier jo at han ikke vil slette den, men jeg finner den ikke noen steder?

Det lurer jeg på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Nå var det Iselin la ut svært utleverende. 
Debatten handler jo også generelt om eksponering av barn. Og det vet du godt. 

Svar på det som blir spurt om, istedenfor å

hele tiden vri det over på noe annet

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Svar på det som blir spurt om, istedenfor å

hele tiden vri det over på noe annet

Jeg gjør jo ikke det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misselue skrev (1 minutt siden):

Guttormsen har ikke gjort det enkelte for seg selv med tanke på oppførselen sin. Hun fremstår som besatt av Hansen. Desperat og fekter vilt rundt seg mens hun graver seg lenger ned i hullet sitt. Ingen tegn til refleksjon over egen uansvarlige oppførsel. Hun fremstår som uegnet, er det det inntrykket hun ønsker folk skal sitte med? 

Hun har jo en annen krangel med MH på highlights, så tydelig ganske besatt av han. Til og med i kommentarfeltet hennes nå er det mest kritiske stemmer. I dagens story fremstår hun rett og slett litt gal. Det er overdrivelser, deflektering og bortforklaringer. 

Håper far tar seg av døtrene deres fremover og gir noen retningslinjer ang eksponering til sin eks. 

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (6 minutter siden):

Det lurer jeg på også.

Han la den på story. Har ikke sett videoen etter den forsvant fra story. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Hun har jo en annen krangel med MH på highlights, så tydelig ganske besatt av han. Til og med i kommentarfeltet hennes nå er det mest kritiske stemmer. I dagens story fremstår hun rett og slett litt gal. Det er overdrivelser, deflektering og bortforklaringer. 

Håper far tar seg av døtrene deres fremover og gir noen retningslinjer ang eksponering til sin eks. 

Det høres ut som en usunn besettelse dette. 
Håper hun får seg en øyeåpner og logger av nett.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en plass der hun sa at barnet gråt, og skjønte ikke hva hun hadde gjort galt oppi dette. Dette var da Hansens feil. Men ærlig talt Iselin! Hva har du fortalt barnet? Nei dette er hundre prosent din feil, og at du ikke legger deg flat og beklager, samt lover forbedring, det gjør deg til en fryktelig dårlig mor. 

• Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (Akkurat nå):

Leste en plass der hun sa at barnet gråt, og skjønte ikke hva hun hadde gjort galt oppi dette. Dette var da Hansens feil. Men ærlig talt Iselin! Hva har du fortalt barnet? Nei dette er hundre prosent din feil, og at du ikke legger deg flat og beklager, samt lover forbedring, det gjør deg til en fryktelig dårlig mor. 

Helt utrolig å skylde på Hansen for sin egen udugelighet. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (3 minutter siden):

Det høres ut som en usunn besettelse dette. 
Håper hun får seg en øyeåpner og logger av nett.

At hun logger seg av nett tror jeg det er liten sjanse for. Nei, nå blir det nok spamming av «alle er så fæle mot meg» og masse «familiebilder» og «se på de fine barna mine fordi jeg gjør som jeg vil». 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (3 minutter siden):

At hun logger seg av nett tror jeg det er liten sjanse for. Nei, nå blir det nok spamming av «alle er så fæle mot meg» og masse «familiebilder» og «se på de fine barna mine fordi jeg gjør som jeg vil». 

Hun følger influencer oppskriften, men det spørs om folk faller for det. Ser mange reagerer på oppførselen hennes.

Endret av Misselue
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (25 minutter siden):

Der er vi uenige! MH brukte hennes barn som eksempel eneste det går ut over er hennes barn! De er så mange som gjør det samme! Så måten dette er gjort på er jævlig stygg! 

Jeg spør igjen, jeg @Klink: Hvilke andre influencere gjør det samme? Eller noe som i det minste er i samme liga? Det er dette som er din påstand, så ikke prøv å vri deg unna!

Og med det samme jeg er i gang, så venter jeg fremdeles på @Lill :) sine eksempler på ting Iselin tør å prate om, som ingen andre sexologer tør å adressere.

Skal man ha en fruktbar debatt, så kan man ikke bare slenge ut av seg ting for å score poeng, man må faktisk ha grunnlag for å hevde det man skriver....

• Liker 15
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (7 minutter siden):

Kan jo hende barna har hørt det på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre for henne har MH, særlig etter innsamlingen før jul 👏🏻) en høy stjerne hos mange. Han fremstår troverdig og fakta-orientert. IG, derimot….

• Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Felis skrev (4 minutter siden):

Jeg spør igjen, jeg @Klink: Hvilke andre influencere gjør det samme? Eller noe som i det minste er i samme liga? Det er dette som er din påstand, så ikke prøv å vri deg unna!

Og med det samme jeg er i gang, så venter jeg fremdeles på @Lill :) sine eksempler på ting Iselin tør å prate om, som ingen andre sexologer tør å adressere.

Skal man ha en fruktbar debatt, så kan man ikke bare slenge ut av seg ting for å score poeng, man må faktisk ha grunnlag for å hevde det man skriver....

Jeg har ikke tenkt å bruke tid på å formulerte et svar, når jeg vet hvor mye negativitet som ligger i bunn av spørsmålet ditt. De minuttene får jeg ikke igjen. Jeg har allerede nevnt bra ting hun har gjort i den forbindelsen, bare å lese bakover i tråden.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke tenkt å bruke tid på å formulerte et svar, når jeg vet hvor mye negativitet som ligger i bunn av spørsmålet ditt. De minuttene får jeg ikke igjen. 

Ikke sant, så det var en tom påstand for å få rett...

Men da kan vi fastslå at Iselin sparker inn vid åpne dører, og hun gjør det på en måte som er fullstendig overflødig. Det er nok av mennesker som har tatt opp disse temaene før, på en mye bedre måte. Iselins bidrag som "sexolog" er kun for å fremme seg selv og skille seg ut som influenser. Bra forretningsidé, jeg gir henne det. Men etter dagens sammenligning mellom videodeling og voldtekt, så kan vel alle være enige om at hennes karriere som sexolog gikk ned i flammer...

• Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (38 minutter siden):

Kanskje fordi han har et større kall? Hva vet jeg.. Det unnskylder jo ikke at hun som mor bør beskytte barna. At barna gråter fordi hun har forklart dem hva MH har gjort er jo helt absurd. Hvem drar barna sine inn i noe sånt?! Hun bruker konflikten med MH kun for å maskere og skjule det hun driver med. Helt klassisk PR-knep og vri oppmerksomheten over på noe annet. Nå skal hun vri den over på at MH er ond, slik at hun selv slipper flere ubehagelige spørsmål omkring egen SoMe-praksis. Lite redelig. Håper journalister hopper på dette, og får belyst saken. Dette har så absolutt offentlig interesse. 

Og igjen: HVOR er managementet?! 

Dette er vi flere som lurer på.

Siden de praktiserer «den som tier…», så forbeholder jeg meg retten til å tro at de støtter henne, og med det fremstår de som forferdelig useriøse. Dette sirkuset har jeg ingen planer om å støtte. (Jeg avfølger derfor  to av profilene deres, pga denne saken. )

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...