Djerv2020 Skrevet 20. januar 2023 #2161 Del Skrevet 20. januar 2023 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Godt skrevet. Så på ranten på story for et par dager siden og en kan se hvordan sinnet ligger under overflaten. Jeg tenker at det hun holder på med nå viser at hun innerst inne vet at det er noe sannhet i kritikken, og ikke minst at hun har mye skyld i dette selv. Hun hadde vunnet så mye på å ta litt selvkritikk og fremstå som noe angrende for hva hun har utsatt barna sine for. I stedet bare fortsetter hun å skyte på (det hun mener er) syndebukken og graver seg lenger og lenger ned. Hun burde vende sinnet innover. Det er KUN hennes egen feil at bilder og video av døtrene hennes mest sannsynlig blir spredd steder de ikke burde spres. Kanskje sannheten er for vondt å innse? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 20. januar 2023 #2162 Del Skrevet 20. januar 2023 Stories fra eccentric people på instgram nå. Kan jo håpe noen har pratet om barneeksponering med henne…. David eriksen kan vel ikke stå for dette på lang sikt! Eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 20. januar 2023 #2163 Del Skrevet 20. januar 2023 Hva slags utdannelse har hun? Husker hun var på noen helgekurs, og skulle snakke foran et par stykker i et lite rom. Virket litt sånn nav prega. Og kaller seg da sexolog? Dette krever 3-6 års utdannelse. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 20. januar 2023 #2164 Del Skrevet 20. januar 2023 Snowflakes skrev (6 minutter siden): Hva slags utdannelse har hun? Husker hun var på noen helgekurs, og skulle snakke foran et par stykker i et lite rom. Virket litt sånn nav prega. Og kaller seg da sexolog? Dette krever 3-6 års utdannelse. Hun har tatt et nettbasert kurs i Danmark, hvor de hadde et par oppmøter fysisk for å diskutere i grupper. Hun er overhodet ikke en ordentlig sexolog, som krever videreutdanning fra f.eks en bachelor i sykepleie. Mads Hansen har helt rett når han kaller det for et brevkurs. 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 20. januar 2023 #2165 Del Skrevet 20. januar 2023 (endret) Snowflakes skrev (13 minutter siden): Hva slags utdannelse har hun? Husker hun var på noen helgekurs, og skulle snakke foran et par stykker i et lite rom. Virket litt sånn nav prega. Og kaller seg da sexolog? Dette krever 3-6 års utdannelse. Hun har tatt et kurs gjennom danske sexologiskolen. Du er ferdig utdannet etter 13 helger. Opptakskravet er: "Det vektlegges at man er et empatisk, balansert menneske, med et lyst hode" De gjorde et unntak for Iselin.... Endret 20. januar 2023 av Felis 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. januar 2023 #2166 Del Skrevet 20. januar 2023 Felis skrev (1 time siden): Hun har tatt et kurs gjennom danske sexologiskolen. Du er ferdig utdannet etter 13 helger. Opptakskravet er: "Det vektlegges at man er et empatisk, balansert menneske, med et lyst hode" De gjorde et unntak for Iselin.... Jeg er faktisk sterkt uenig i denne svart/hvitt fremstillingen av henne som sexolog. Selv om hun åpenbart ikke skjønner at eksponering av mindreårig er feil vurdering av henne, så gjør det henne ikke til en dårlig sexolog av den grunn. Hun har faktisk tatt opp viktige temaer som har vært både tøffe og viktige å løfte frem. G punktet har vært en populær pod cast av de rette årsakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. januar 2023 #2167 Del Skrevet 20. januar 2023 Slutt for Guds skyld å følge denne dama i some, hun trenger å se at populariteten synker når hun gjør idiotiske ting som dette. Må dere på død og liv se hva hun gjør, kan dere det uten å være følger. Jeg har sluttet å følge henne nå. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 20. januar 2023 #2168 Del Skrevet 20. januar 2023 25 minutter siden, Lill said: Jeg er faktisk sterkt uenig i denne svart/hvitt fremstillingen av henne som sexolog. Selv om hun åpenbart ikke skjønner at eksponering av mindreårig er feil vurdering av henne, så gjør det henne ikke til en dårlig sexolog av den grunn. Hun har faktisk tatt opp viktige temaer som har vært både tøffe og viktige å løfte frem. G punktet har vært en populær pod cast av de rette årsakene. Hun er da ingen god sexolog fordi hun løfter fram "potensielt viktige emner". For å utdanne seg til spesialist i sexologisk rådgivning eller spesialist i klinisk sexologi, må man ha minimum trårig helse- og sosialfaglig utdannelse på universitetsnivå. Dessverre er sexolog ingen beskyttet tittel, så frekke og frampå folk med useriøse nettkurs og manglende helsefaglig utdannelse kan kalle seg dette, og rådgi intedanende klienter som tror de kommer til fagfolk innen helse. 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 21. januar 2023 #2169 Del Skrevet 21. januar 2023 Lill skrev (10 timer siden): Jeg er faktisk sterkt uenig i denne svart/hvitt fremstillingen av henne som sexolog. Selv om hun åpenbart ikke skjønner at eksponering av mindreårig er feil vurdering av henne, så gjør det henne ikke til en dårlig sexolog av den grunn. Hun har faktisk tatt opp viktige temaer som har vært både tøffe og viktige å løfte frem. G punktet har vært en populær pod cast av de rette årsakene. Som jeg tidligere har nevnt - oppgavene til en sexolog er SÅ mye mer enn «å ta opp viktige temaer». Det er sexolog man blir henvist til etter sykdom (f.eks kreft eller MS) som gir hindringer i seksualfunksjon eller rett og slett gjør «vanlig» sex umulig. I en god del tilfeller trenger man opplæring og veiledning i helt nødvendige hjelpemidler - som f.eks å holde skjeden åpen etter strålebehandling, muligheten til å få reisning ved hjelp av alt fra pumpe til sprøyter og tabletter. Siden det ofte er ventelister, er det mange som går privat. Man oppsøker også gjerne psykolog ifbm å finne tilbake til hverandre etter sextørke, utroskap (der er jo hun sikkert den rette..), barnefødsler etc. Man skal lære seg å trene opp igjen intimiteten og hva som er mulig og ikke mulig lenger. Ser ikke helt for meg henne som en som driver forventningsavklaring. En sexolog bestiller hjelpemidler via NAV. Utvalget og hva som blir dekket er noe som gjerne fastlegene ikke vet så mye om. Dette er kun noen få av oppgavene til en sexolog og det sier seg selv at man trenger både helsefaglig bakgrunn og svært mye opplæring og kompetanse i å møte mennesker i alle mulige livssituasjoner. Har vært borti en del sexologer (ikke privat), og de jeg kjenner til er enten tilknyttet sykehus og pasientforeninger (innleid) eller har privatpraksis. Det er mangel på sexologer og det er dessverre ikke en beskyttet tittel. «Klinisk sexolog» er vel den tittelen som er beskyttet? (Er på vei ut døren, så rekker ikke å sjekke - er bare så himla engasjert i å få frem at det IG driver med på Insta - vise modeller av klitoris til følgere og til barna - ikke har noe med primæroppgavene til en sexolog å gjøre). Man må kunne behandle alle pasienter med respekt og ha et klinisk øye. Se an pasientene, stille spørsmål ut fra deres situasjon istedet for å snakke, snakke, snakke, snakke og bruke ord som er for vulgære til å skremme bort de fleste. Ser ikke for meg at verken «Hanne 25» eller «Per 76» går til sexolog for å høre om fi**e og pi** når de prøver å få sexlivet, potensen eller lysten sin tilbake. Sexologer vet, etter min erfaring, også mye om hormoner, og kan henvise til leger/gynekologer direkte. Kanskje man mangler testosteron som kvinne - eller mann. Kanskje man bør få målt østrogen ett. Vil du påstå, utfra inntrykket du har av IG, at hun har kompetanse på noen av disse områdene? Eller har hun en podcast der hun prater mest selv, og utleverer privatlivet sitt, og en Insta der hun gjør nøyaktig det samme? Bare lurer. 33 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. januar 2023 #2170 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Nana skrev (7 timer siden): Som jeg tidligere har nevnt - oppgavene til en sexolog er SÅ mye mer enn «å ta opp viktige temaer». Det er sexolog man blir henvist til etter sykdom (f.eks kreft eller MS) som gir hindringer i seksualfunksjon eller rett og slett gjør «vanlig» sex umulig. I en god del tilfeller trenger man opplæring og veiledning i helt nødvendige hjelpemidler - som f.eks å holde skjeden åpen etter strålebehandling, muligheten til å få reisning ved hjelp av alt fra pumpe til sprøyter og tabletter. Siden det ofte er ventelister, er det mange som går privat. Man oppsøker også gjerne psykolog ifbm å finne tilbake til hverandre etter sextørke, utroskap (der er jo hun sikkert den rette..), barnefødsler etc. Man skal lære seg å trene opp igjen intimiteten og hva som er mulig og ikke mulig lenger. Ser ikke helt for meg henne som en som driver forventningsavklaring. En sexolog bestiller hjelpemidler via NAV. Utvalget og hva som blir dekket er noe som gjerne fastlegene ikke vet så mye om. Dette er kun noen få av oppgavene til en sexolog og det sier seg selv at man trenger både helsefaglig bakgrunn og svært mye opplæring og kompetanse i å møte mennesker i alle mulige livssituasjoner. Har vært borti en del sexologer (ikke privat), og de jeg kjenner til er enten tilknyttet sykehus og pasientforeninger (innleid) eller har privatpraksis. Det er mangel på sexologer og det er dessverre ikke en beskyttet tittel. «Klinisk sexolog» er vel den tittelen som er beskyttet? (Er på vei ut døren, så rekker ikke å sjekke - er bare så himla engasjert i å få frem at det IG driver med på Insta - vise modeller av klitoris til følgere og til barna - ikke har noe med primæroppgavene til en sexolog å gjøre). Man må kunne behandle alle pasienter med respekt og ha et klinisk øye. Se an pasientene, stille spørsmål ut fra deres situasjon istedet for å snakke, snakke, snakke, snakke og bruke ord som er for vulgære til å skremme bort de fleste. Ser ikke for meg at verken «Hanne 25» eller «Per 76» går til sexolog for å høre om fi**e og pi** når de prøver å få sexlivet, potensen eller lysten sin tilbake. Sexologer vet, etter min erfaring, også mye om hormoner, og kan henvise til leger/gynekologer direkte. Kanskje man mangler testosteron som kvinne - eller mann. Kanskje man bør få målt østrogen ett. Vil du påstå, utfra inntrykket du har av IG, at hun har kompetanse på noen av disse områdene? Eller har hun en podcast der hun prater mest selv, og utleverer privatlivet sitt, og en Insta der hun gjør nøyaktig det samme? Bare lurer. Så lenge sexolog ikke er en beskyttet tittel, så har vel strengt tatt ikke I.G gjort noe som er ulovlig. Det samme gjelder alle de andre som praktiserer som sexologer uten at de sitter på den kunnskapen/kompetansen du henviser til her, det betyr ikke nødvendigvis at de er noen dårlige sexologer av den grunn på andre områder. I.G er en uredd person som har turt å ta opp ting andre sexologer ikke tør å snakke om, hun står bak et av de mest solgte vibratorene i Norge, og hun viser hvordan en normal kvinnekropp ser ut, og hun har delt kunnskap om klitoris som er viktig og aktuell. Det er bra ting, Hun blir litt vel vulgær for min smak på tross av dette. Tviler på at MH har satt seg inn i dette «brevkurset», hvis det er dette kurset I.G har, det er ganske omfattende https://www.studentum.no/skole/sexologiskolen/sexolog-670597 Endret 21. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. januar 2023 #2171 Del Skrevet 21. januar 2023 Villroses hage skrev (15 timer siden): Hun er da ingen god sexolog fordi hun løfter fram "potensielt viktige emner". For å utdanne seg til spesialist i sexologisk rådgivning eller spesialist i klinisk sexologi, må man ha minimum trårig helse- og sosialfaglig utdannelse på universitetsnivå. Dessverre er sexolog ingen beskyttet tittel, så frekke og frampå folk med useriøse nettkurs og manglende helsefaglig utdannelse kan kalle seg dette, og rådgi intedanende klienter som tror de kommer til fagfolk innen helse. Frekke og frampå folk? Tviler på at alle de sexologene der ute med nettkurs som gjør en god jobb, kjenner seg igjen i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 21. januar 2023 #2172 Del Skrevet 21. januar 2023 1 hour ago, Lill said: Frekke og frampå folk? Tviler på at alle de sexologene der ute med nettkurs som gjør en god jobb, kjenner seg igjen i det. Synes vel man er litt frampå, når man kaller seg sexolog og tilbyr konsultasjoner om seksuelle utfordringer i samme "marked" som kliniske sexologer med høyere helsefaglig utdannelse, spesialisering i sexologi, og ikke minst 100 timers veiledet praksis. Potensielle klienter kan ikke forventes å vite at det finnes sexologer med samme tittel, men høyst ulik kompetanse. IG sin skole har i realiteten 0 opptakskrav og 0 krav til praksis. Skolen har sine egne "studiepoeng" og egen "sertifisering". Tviler ikke på at mange som går den modulbaserte skolen er genuint engasjerte interesserte i faget, men det hjelper ikke når faglig tyngde og klinisk og praktisk erfaring mangler. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. januar 2023 #2173 Del Skrevet 21. januar 2023 Villroses hage skrev (7 minutter siden): Synes vel man er litt frampå, når man kaller seg sexolog og tilbyr konsultasjoner om seksuelle utfordringer i samme "marked" som kliniske sexologer med høyere helsefaglig utdannelse, spesialisering i sexologi, og ikke minst 100 timers veiledet praksis. Potensielle klienter kan ikke forventes å vite at det finnes sexologer med samme tittel, men høyst ulik kompetanse. IG sin skole har i realiteten 0 opptakskrav og 0 krav til praksis. Skolen har sine egne "studiepoeng" og egen "sertifisering". Tviler ikke på at mange som går den modulbaserte skolen er genuint engasjerte interesserte i faget, men det hjelper ikke når faglig tyngde og klinisk og praktisk erfaring mangler. Sexolog er ikke en beskyttet tittel, man kan praktisere som sexolog uten en bachelor. Det er systemet som er problemet og ikke de som velger å praktisere som dette. Mange sexologer med «nettkurs» som leies inn for å holde foredrag for ungdomsskoler og foreninger hvor seksuell dysfunksjon er en del av et sykdomsbilde. Og det er mange flinke sexologer som ikke har en bachelor, som kan bidra på mange områder. Det er ikke greie å skjære alle over en kam, selv om man misliker I.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 21. januar 2023 #2174 Del Skrevet 21. januar 2023 3 minutter siden, Lill said: Sexolog er ikke en beskyttet tittel, man kan praktisere som sexolog uten en bachelor. Det er systemet som er problemet og ikke de som velger å praktisere som dette. Mange sexologer med «nettkurs» som leies inn for å holde foredrag for ungdomsskoler og foreninger hvor seksuell dysfunksjon er en del av et sykdomsbilde. Og det er mange flinke sexologer som ikke har en bachelor, som kan bidra på mange områder. Det er ikke greie å skjære alle over en kam, selv om man misliker I.G. Jeg tror ikke vi kan bli helt enige her. I mange yrker er selvlærte helt utmerkede. I andre yrker er det essensielt med lang lærlingstid eller lang veiledet praksis før man slippes løs på oppgaver eller mennesker. Du synes kanskje ikke at ubeskyttede yrkestitler er et problem, men i dette tilfellet vet ikke klienten eller ungdomsskolen nødvendigvis hva de "får". Mange i yrker uten beskyttet tittel kjemper for at det skal komme autorisasjon, så også med sexologer. Naturlig nok de som innehar høy kompetanse og lang praksis som kjemper for autorisasjon, ikke de med kort kursutdanning 🙄 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 21. januar 2023 #2175 Del Skrevet 21. januar 2023 (endret) Villroses hage skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke vi kan bli helt enige her. I mange yrker er selvlærte helt utmerkede. I andre yrker er det essensielt med lang lærlingstid eller lang veiledet praksis før man slippes løs på oppgaver eller mennesker. Du synes kanskje ikke at ubeskyttede yrkestitler er et problem, men i dette tilfellet vet ikke klienten eller ungdomsskolen nødvendigvis hva de "får". Mange i yrker uten beskyttet tittel kjemper for at det skal komme autorisasjon, så også med sexologer. Naturlig nok de som innehar høy kompetanse og lang praksis som kjemper for autorisasjon, ikke de med kort kursutdanning 🙄 Ingeniør er heller ikke en beskyttet tittel, finnes mange gode selvlærte it ingeniører der ute. Jeg tar ikke stilling til om ubeskyttet stillingstittel er et problem, poenget mitt er at du mener at alle sexologer uten bachelor er dårlige sexologer og at de har motiver for å bli dette som er negative. Der er jeg uenig. Endret 21. januar 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 21. januar 2023 #2176 Del Skrevet 21. januar 2023 Lill skrev (2 timer siden): Så lenge sexolog ikke er en beskyttet tittel, så har vel strengt tatt ikke I.G gjort noe som er ulovlig. Det samme gjelder alle de andre som praktiserer som sexologer uten at de sitter på den kunnskapen/kompetansen du henviser til her, det betyr ikke nødvendigvis at de er noen dårlige sexologer av den grunn på andre områder. I.G er en uredd person som har turt å ta opp ting andre sexologer ikke tør å snakke om, hun står bak et av de mest solgte vibratorene i Norge, og hun viser hvordan en normal kvinnekropp ser ut, og hun har delt kunnskap om klitoris som er viktig og aktuell. Det er bra ting, Hun blir litt vel vulgær for min smak på tross av dette. Tviler på at MH har satt seg inn i dette «brevkurset», hvis det er dette kurset I.G har, det er ganske omfattende https://www.studentum.no/skole/sexologiskolen/sexolog-670597 Hvilke temaer er det Iselin har tatt opp, som ingen andre sexologer tør å snakke om? Spør fordi jeg ikke har fått med meg annet enn at hun sparker opp vid åpne dører. For all del, det skader ingen at hun tar opp kjente problemstillinger, men å hevde at hun tar opp ting som INGEN andre tør å prate om...? Det er å dra det veldig langt. Jeg lurer også på hvor egnet man er til veiledning, når man har et såpass avvikende syn på kjønn som Iselin har. Hun hevder hun er feminist, men alt, absolutt ALT som er galt her i verden er tydeligvis mannens feil. Det er patriarkiet, mennene som styrer, gutteklubb osv. Hun presterer til og med å legge skylden på patriarkiet for at HUN delte en video med barn som pratet om kjønnsorganer. 32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 21. januar 2023 #2177 Del Skrevet 21. januar 2023 Just now, Lill said: Ingeniør er heller ikke en beskyttet tittel, finnes mange gode selvlærte it ingeniører der ute. Jeg tar ikke stilling til om ubeskyttet stillingstittel er et problem, poenget mitt er at du mener at alle sexologer uten bachelor er dårlige sexologer ogg der er jeg uenig. Før vi avsporer helt her, ja ingeniører er en typisk ubeskyttet tittel. Det er fortsatt mulig å leses seg opp og praktisere seg selv til en dugelig IT-ingeniør. Poenget mitt er at det er forskjell på yrker som egner seg til selvlæring, og yrker hvor det kan gå utover helse og liv om du mangler den rette kompetanse og er autorisert til yrket. Jeg vil nok driste meg til å si at kurs-sexologer ikke er sexologer, fordi det er potensielt "farlig" å ha folk uten helsefaglig bakrunn til å behandle mennesker med helseproblemer. Her kommer Iselin Guttormsen inn. Hun, og andre med ettårig kurs i seksualfag, og uten helsefaglig kompetanse bør kalle seg noe annet en sexolog, for ikke å bli tatt for å ha den praksisen og kompetansen som skal til for å ta kliniske konsultasjoner. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 21. januar 2023 #2178 Del Skrevet 21. januar 2023 Selvfølgelig er hun ikke kvalifisert til å være sexolog fordi hun har tatt et brevkurs hos en hippiskole som eksisterer for å loppe deg for penger. Ærlig talt, liksom. I påvente at myndighetene setter opp en godkjenningsordning har en privat organisasjons satt opp en. Norsk forening for Klinisk Sexologi. Og selvsagt er ikke Iselin i nærheten av å være godkjent der. Her er kravene for godkjenning: Sitat For å få autorisasjon som spesialist i sexologisk rådgivning NACS eller spesialist i klinisk sexologi NACS må man ha: - minimum treårig helse- eller sosialfaglig utdanning på høyskole/universitetsnivå - minimum 60 poeng videreutdanning i sexologi på høyskole/universitetsnivå - erfaring fra klinisk sexologisk arbeid - veiledning fra en erfaren kollega I tillegg, i denne ordentlige utdanningen vil man også få god innlæring i hvordan TAUSHETSPLIKT fungerer. Og Iselin har hverken hjemmeside eller insta-info som forklarer i detalj om hvordan taushetsplikten (om det i det hele tatt er noen!) fungerer hos henne ettersom hun på ingen måte er helsepersonell. Og det eneste beviset vi har for at hun har "konsultasjoner" er hennes egen flyktige påstand. 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 21. januar 2023 #2179 Del Skrevet 21. januar 2023 Refleksjonsevnen til Iselin er omtrent null. Alt som er galt i denne verden er menn sin feil, ref Iselin... at hun delte videoen av barna var ikke feil, men at Mads Hansen delte den beskrev hun som et overgrep. Overgrepet stod hun selv for når hun filmet og delte denne videoen på egen kommersiell kanal. At Eccentric People ikke tok avstand fra dette og korrigerte henne kraftig sier alt om hvor lite de bryr seg om annet enn å tjene penger. Nå har de i tillegg klart å få til et samarbeid med Karsten Warholm. Hans joviale og kjernesunne image matcher overhodet ikke med Eccentric People slik jeg oppfatter dem iallefall. Skuffende av Warholm og teamet hans, de burde gjøre bedre research. 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 21. januar 2023 #2180 Del Skrevet 21. januar 2023 Fotballfluen skrev (1 time siden): Refleksjonsevnen til Iselin er omtrent null. Alt som er galt i denne verden er menn sin feil, ref Iselin... at hun delte videoen av barna var ikke feil, men at Mads Hansen delte den beskrev hun som et overgrep. Overgrepet stod hun selv for når hun filmet og delte denne videoen på egen kommersiell kanal. At Eccentric People ikke tok avstand fra dette og korrigerte henne kraftig sier alt om hvor lite de bryr seg om annet enn å tjene penger. Nå har de i tillegg klart å få til et samarbeid med Karsten Warholm. Hans joviale og kjernesunne image matcher overhodet ikke med Eccentric People slik jeg oppfatter dem iallefall. Skuffende av Warholm og teamet hans, de burde gjøre bedre research. IG er en influencer og en realitykjendis. Intet mer. Intet mindre. Jeg vet ikke om det finnes "sunne" influencere. Jeg tror ikke det. Den industrien ser ut til å bestå av ekstremt selvopptatte mennesker, hensynsløse egoister. Det var en som postet noe om det for et par dager sider. Forskningen til nå peker i samme retning. Sosiale medier er en ideell plattform for en viss type mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå