Donpedro Skrevet 18. januar 2023 #2081 Del Skrevet 18. januar 2023 Jeg ser autokorrekt gikk litt vill i mitt opprinnelige innlegg, og har endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 18. januar 2023 #2082 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Frujohansen på instastory nå er spot on! Endret 18. januar 2023 av Djerv2020 17 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 18. januar 2023 #2083 Del Skrevet 18. januar 2023 Djerv2020 skrev (21 minutter siden): Frujohansen på instastory nå er spot on! Jepp👏 Det er helt utrolig hvor langt det går ann å ro bort fra det man egentlig fikk kritikk om… Det er så tydelig at MH har truffet spikeren slik hun desperat prøver å redde seg inn. Har mistet så mye respekt for henne i denne saken! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 18. januar 2023 #2084 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Djerv2020 skrev (43 minutter siden): Frujohansen på instastory nå er spot on! Siste innlegget[reels på insta] til Henrik Troy også Men Fru Johansen sitt er best! Hun er så saklig og flink! Endret 18. januar 2023 av Henikka Tilleggsinfo:) 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 18. januar 2023 #2085 Del Skrevet 18. januar 2023 Dette er jo helt sykt. Det er jo hun selv som manipulerer. Enten har hun en svært liten Iq, slik at hun faktisk ikke har evner til å forstå, ellers er det ren manipulasjon. Hun har filmet små jenter, egne barn, som snakker om intime tema. Brukt de i reklame for å selge en duft til tissen. Lagt det ut for alle til å se. da verner du ikke om egne barns rett til privat liv. Også tror hun at Mads Hansen er den verste som har delt den videoen. Da tror hun nok grådig feil. men å Klare å snu dette til noe heeeelt annet. Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer det engang. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 18. januar 2023 #2086 Del Skrevet 18. januar 2023 ARima skrev (2 minutter siden): Dette er jo helt sykt. Det er jo hun selv som manipulerer. Enten har hun en svært liten Iq, slik at hun faktisk ikke har evner til å forstå, ellers er det ren manipulasjon. Hun har filmet små jenter, egne barn, som snakker om intime tema. Brukt de i reklame for å selge en duft til tissen. Lagt det ut for alle til å se. da verner du ikke om egne barns rett til privat liv. Også tror hun at Mads Hansen er den verste som har delt den videoen. Da tror hun nok grådig feil. men å Klare å snu dette til noe heeeelt annet. Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer det engang. Dette blir nok slettet, men jeg tenker det står om intelligens og evnen til å reflektere og tenke konsekvens… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 18. januar 2023 #2087 Del Skrevet 18. januar 2023 For øvrig ganske sjokkerende å se utseendeforandringen hennes. Bladd meg bakover på instagram, og hun har gått fra å være en naturlig nydelig dame til å ligne mer og mer på kim kardashian og et brøta med andre typiske instababes. Blir jo litt rart å skulle fronte «elsk deg sjæl som du er» (som hun tidvis gjør) når hun holder på slik… 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 18. januar 2023 #2088 Del Skrevet 18. januar 2023 Så glad for at Tom er lykkelig forelsket og har det så fint….han har stått i mye dritt i mange år med henne, tro meg! 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 18. januar 2023 #2089 Del Skrevet 18. januar 2023 Pålur skrev (2 minutter siden): Så glad for at Tom er lykkelig forelsket og har det så fint….han har stått i mye dritt i mange år med henne, tro meg! Å, kjenner du ham/dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 18. januar 2023 #2090 Del Skrevet 18. januar 2023 Djerv2020 skrev (4 minutter siden): Å, kjenner du ham/dem? Ja, men ønsker ikke å kommentere hvordan 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 18. januar 2023 #2091 Del Skrevet 18. januar 2023 Pålur skrev (3 minutter siden): Ja, men ønsker ikke å kommentere hvordan Okai, men kan du fortelle hva han har stått i med henne som vi ikke allerede vet? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 18. januar 2023 #2092 Del Skrevet 18. januar 2023 Har vel skrevet det tidligere her at jeg har jobbet i samme «lokaler som henne en gang. Der var hun i konflikt med mange, inkludert ledelsen. Tom er venn av en venn, så kun møtt han noen ganger. Mitt inntrykk av han er bare positivt, og dama er ei nydelig sporty og super hyggelig jente. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. januar 2023 #2093 Del Skrevet 19. januar 2023 Djerv2020 skrev (2 timer siden): Okai, men kan du fortelle hva han har stått i med henne som vi ikke allerede vet? Må vi vite mere? Det at hun hengte han ut som hun gjorde er helt forkastelig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2023 #2094 Del Skrevet 19. januar 2023 Pålur skrev (7 timer siden): Så glad for at Tom er lykkelig forelsket og har det så fint….han har stått i mye dritt i mange år med henne, tro meg! Han har jo uten tvil vært en stor bidragsyter for at det har vært mye dritt i flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. januar 2023 #2095 Del Skrevet 19. januar 2023 elskersommer skrev (6 timer siden): Må vi vite mere? Det at hun hengte han ut som hun gjorde er helt forkastelig Han var jo utro mot Iselin flere ganger, t.o.m når hun var gravid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 19. januar 2023 #2096 Del Skrevet 19. januar 2023 (endret) Djerv2020 skrev (14 timer siden): For øvrig ganske sjokkerende å se utseendeforandringen hennes. Bladd meg bakover på instagram, og hun har gått fra å være en naturlig nydelig dame til å ligne mer og mer på kim kardashian og et brøta med andre typiske instababes. Blir jo litt rart å skulle fronte «elsk deg sjæl som du er» (som hun tidvis gjør) når hun holder på slik… Uten å påstå noe for bastant, men det kan se ut til at hun har tatt botox i pannen. Nesen er visst operert etter at den brakk, men det ser ut til at den gjenoppsto ganske så annerledes, med smalere tipp. Endret 19. januar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 19. januar 2023 #2097 Del Skrevet 19. januar 2023 Kollontaj skrev (19 timer siden): Som noen av oss har hevdet i årevis: Influencer culture is driven by, and rewards, self-obsession. It also encourages shallowness, materialism, misinformation and ignorance; none of which is conducive to creating a well-functioning society. Pre-social media, Influencers would have been dismissed as narcissists or fakes with too much time on their hands. https://drkirsty.medium.com/why-influencers-are-ruining-society-aaf2a5d743b3 Denne linken bør postes på alle kanaler til alle influensere 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 19. januar 2023 #2098 Del Skrevet 19. januar 2023 Pålur skrev (11 timer siden): Har vel skrevet det tidligere her at jeg har jobbet i samme «lokaler som henne en gang. Der var hun i konflikt med mange, inkludert ledelsen. Tom er venn av en venn, så kun møtt han noen ganger. Mitt inntrykk av han er bare positivt, og dama er ei nydelig sporty og super hyggelig jente. Ja,skikkelig positivt med en mann som har sex med andre damer mens kjæresten er gravid. Boyfriend of the year🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 19. januar 2023 #2099 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg tenker det er fullstendig hårreisende at vi vet så ufattelig mye om deres relasjon og hvorfor den tilsynelatende ikke har fungert. Måten den mannen har blitt hengt ut, spesielt når de stadig var sammen, til tross for at hun har påstått at hun var jo bare SÅ tilgivende. Det er mye bitterhet i hvordan det hele tiden vinkles inn hvor forferdelig det har vært for henne. Tilgitt, du liksom. Jeg driter i at hennes tidligere partner har vært utro. Jeg driter i hvor mange kvinner det var, om hun selv var gravid eller ei, eller hvor mange år det foregikk. Kunne vært Norges største sexorgie for hva jeg bryr meg. Jeg har ikke noe med det å gjøre! Og resten av Norge har heller ikke noe med det å gjøre. Og aller minst burde barna deres ha muligheten til å kunne lese detaljert om det i flere år fremover. For internettet glemmer aldri. Og jeg begynner å bli drittlei av å lese om hvordan folk syntes at det er helt greit at en person henges ut på den måten. Han var utro. So what? Hva har du med det å gjøre, og hvorfor skal det være greit å snakke dritt om en tilfeldig fremmed privatperson i flere år etterpå. Barna hans kommer i tillegg til å lese om hvordan du skriver skit om faren deres, en fremmed. Så nå er du medskyldig i hva enn moren driver med. 33 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 19. januar 2023 #2100 Del Skrevet 19. januar 2023 Iselin; hvis du leser her; se på Kristina Andersen sin IG story; dette handler om barna dine, ta litt selvkritikk! 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå