Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #1 Skrevet 24. mars 2005 i speilet istedetfor ditt eget speilbilde? jeg tør ikke se meg selv i speilet i dag og er livredd dataen skal skru seg av slik at jeg ser refleksjonen i skjermen :hår: men hvordan hadde du reagert?
Gjest Sukkerert Skrevet 24. mars 2005 #2 Skrevet 24. mars 2005 Hvorfor tørr du ikke se deg selv i speilet? Har du allerede sett en japansk dame eller er du redd for det?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #3 Skrevet 24. mars 2005 jeg er altfor lett påvirkelig av film prøv å se Ju-On som de har laget the grudge utifra bare denne er helt japansk og så kommer kayako krypende i trappa og sier ØØØØØØØØØ også stopper Rika hun jager rett foran speilet og gjør peekaboo og ser kayako der for kayako er DØD!
Hu i Svingen Skrevet 24. mars 2005 #4 Skrevet 24. mars 2005 Jeg hadde innsett at min siste time var kommet. Japanske damer i speilet betyr kun en ting!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #5 Skrevet 24. mars 2005 jeg er altfor lett påvirkelig av film prøv å se Ju-On som de har laget the grudge utifra bare denne er helt japansk og så kommer kayako krypende i trappa og sier ØØØØØØØØØ også stopper Rika hun jager rett foran speilet og gjør peekaboo og ser kayako der for kayako er DØD! Du er heilt syk du Spidey! Men på ein kul måte. Digge deg!!
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #6 Skrevet 24. mars 2005 Jeg er ikke syk bare psyket ut ;D Men hadde en film med disse ikke vært en fin godnatthistorie? http://www.planeta5000.com/newterror/lamal...RUDGE07_rgb.jpg http://www.planeta5000.com/newterror/lamal...cion2-B_rgb.jpg http://www.planeta5000.com/newterror/lamal...cion2-G_rgb.jpg SKRIIIIK
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. mars 2005 #7 Skrevet 24. mars 2005 Tro meg - du er ikke alene... Da jeg hadde lagt meg etter å ha sett Ringu, så jeg plutselig at det flimra i gangen (du vet, sånn tv'n-står-på-flimring...)! Trodde jeg skulle dø av skrekk der og da... Men det var "bare" skjermspareren på data'n som hadde skrudd seg på. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #8 Skrevet 24. mars 2005 speil ekke så ille jei er mer redd for avskrudde tv å dataskjermer for der løper sadako rundt å ser japansk ut
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #9 Skrevet 24. mars 2005 Hoho ja ikke begynn å snakke om ringu jeg bruker bare digitalkamera nå etter den der! ;(
Gjest Chrizzy Skrevet 24. mars 2005 #10 Skrevet 24. mars 2005 Jeg tror jeg hadde lurt på om en eller annen ondskapsfull person hadde hatt noe merkelig (LSD eller sopp) i maten eller drinken min
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #11 Skrevet 24. mars 2005 Jeg hadde reist på legevakta og bedt om innleggelse.
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2005 #12 Skrevet 24. mars 2005 Du rekker ikke det før hun komer i trappa og tar deg
Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2005 #13 Skrevet 24. mars 2005 hvorfor ser vi så mange japsefilmer for tida!!!! jeg skal liksom dusje nå, og badet ligger i kjelleren, og tenk om lyset går? eller jeg får ei hånd i håret? eller når jeg ser meg i speilet, så er jeg ikke alene! Å milde himmel, jeg skulle hatt med meg noen inn der:( hvorfor er jeg singel akkurat nå av alle tider...
Sniglå Skrevet 25. mars 2005 #14 Skrevet 25. mars 2005 Noen som har prøvd å stirre seg selv inn i øynene i speilet? leeenge? Hvis du ser lenge nok vil det se ut som om ansiktet forvrenges og du blir bare helt spooooki! DET er ekkelt det. Har gjort det en gang, ble med den ene gangen.... :hår:
Gjest seroxata Skrevet 25. mars 2005 #15 Skrevet 25. mars 2005 HAHA, det gjorde jeg faktisk en gang.. stirret meg dyypt inn i speilet og studerte meg selv... da fant jeg ut at øynene mine var dritfine, og ble superbetatt av de! Men da hadde jeg jo tatt en tjall må sies....
Gjest Daniella_ Skrevet 25. mars 2005 #16 Skrevet 25. mars 2005 Noen ganger ser jeg en japansk dame i speilet for jeg har skeive øyne Og da reagerer jeg noen ganger med irritasjon. Ser jo helt rar ut jo...skeiv liksom...
Gjest v. Skrevet 25. mars 2005 #18 Skrevet 25. mars 2005 æsj ja jei har stirra mei i speilet å jei er blitt dritaskommel i trynet omtrent slik som hu dama på tv likefør hu berta får selskap underdyna av blå dame de sier man skal gjerra det i et mørkt rom med et stearinlys men det er altfor ekkelt da ser jei demoner! dagslys er ille nok! men never again for den saks skyld beibis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå