Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du hadde sett en japansk dame

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

i speilet istedetfor ditt eget speilbilde? jeg tør ikke se meg selv i speilet i dag og er livredd dataen skal skru seg av slik at jeg ser refleksjonen i skjermen :hår:

men hvordan hadde du reagert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet

Hvorfor tørr du ikke se deg selv i speilet? Har du allerede sett en japansk dame eller er du redd for det?

Gjest gjest1
Skrevet

jeg er altfor lett påvirkelig av film :grine: prøv å se Ju-On som de har laget the grudge utifra bare denne er helt japansk og så kommer kayako krypende i trappa og sier ØØØØØØØØØ også stopper Rika hun jager rett foran speilet og gjør peekaboo og ser kayako der for kayako er DØD!

Skrevet

Jeg hadde innsett at min siste time var kommet. Japanske damer i speilet betyr kun en ting!

Gjest gjest1
Skrevet
jeg er altfor lett påvirkelig av film :grine: prøv å se Ju-On som de har laget the grudge utifra bare denne er helt japansk og så kommer kayako krypende i trappa og sier ØØØØØØØØØ også stopper Rika hun jager rett foran speilet og gjør peekaboo og ser kayako der for kayako er DØD!

:ler: Du er heilt syk du Spidey! Men på ein kul måte. Digge deg!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tro meg - du er ikke alene... Da jeg hadde lagt meg etter å ha sett Ringu, så jeg plutselig at det flimra i gangen (du vet, sånn tv'n-står-på-flimring...)! Trodde jeg skulle dø av skrekk der og da... Men det var "bare" skjermspareren på data'n som hadde skrudd seg på. :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

speil ekke så ille jei er mer redd for avskrudde tv å dataskjermer for der løper sadako rundt å ser japansk ut :(

Gjest gjest1
Skrevet

Hoho ja ikke begynn å snakke om ringu jeg bruker bare digitalkamera nå etter den der! ;(

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg tror jeg hadde lurt på om en eller annen ondskapsfull person hadde hatt noe merkelig (LSD eller sopp) i maten eller drinken min :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde reist på legevakta og bedt om innleggelse.

Gjest gjest1
Skrevet

Du rekker ikke det før hun komer i trappa og tar deg :(

Gjest seroxata
Skrevet

hvorfor ser vi så mange japsefilmer for tida!!!! jeg skal liksom dusje nå, og badet ligger i kjelleren, og tenk om lyset går? eller jeg får ei hånd i håret? eller når jeg ser meg i speilet, så er jeg ikke alene! Å milde himmel, jeg skulle hatt med meg noen inn der:( hvorfor er jeg singel akkurat nå av alle tider... :(

Skrevet

Noen som har prøvd å stirre seg selv inn i øynene i speilet? leeenge? Hvis du ser lenge nok vil det se ut som om ansiktet forvrenges og du blir bare helt spooooki! DET er ekkelt det. Har gjort det en gang, ble med den ene gangen....

:hår:

Gjest seroxata
Skrevet

HAHA, det gjorde jeg faktisk en gang.. stirret meg dyypt inn i speilet og studerte meg selv... da fant jeg ut at øynene mine var dritfine, og ble superbetatt av de!

Men da hadde jeg jo tatt en tjall må sies.... :hoho:

Gjest Daniella_
Skrevet

Noen ganger ser jeg en japansk dame i speilet for jeg har skeive øyne :tunge1:

Og da reagerer jeg noen ganger med irritasjon. Ser jo helt rar ut jo...skeiv liksom...

Skrevet

Tror jeg hadde fått hjerte infarkt....

Skrevet

æsj ja jei har stirra mei i speilet å jei er blitt dritaskommel i trynet :( omtrent slik som hu dama på tv likefør hu berta får selskap underdyna av blå dame :(

de sier man skal gjerra det i et mørkt rom med et stearinlys men det er altfor ekkelt :( da ser jei demoner! dagslys er ille nok! :) men never again for den saks skyld beibis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...