AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #1 Skrevet 3. november 2018 Hei! Steriliserte kattungen min på mandag, og jeg så for tre dager siden at hun hadde fått en slags kul innvendig nederst på såret. Denne kulen er ganske hard, såret væsker ikke noe mer enn "normalt", og det virker heller ikke som om hun har noe smerter der. I dag syntes jeg nesten den virket litt større. Hun er i god form og er nesten seg selv igjen etter operasjonen. Er dette normalt ved sterilisering eller kan det være en infeksjon eller noe? Anonymkode: 036af...211
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Jeg fikk beskjed om å følge med om det kom kul, da kunne det være brokk. Ring en dyrlege å spør. Anonymkode: d1c90...d6f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Ring dyrlegen Anonymkode: f97aa...79d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Dette skjer i 99% av tilfellene. Kan ta opp til to uker før kulen trekker seg tilbake. Viss pus får vondt, det vesker eller kulen blir flyttbar må det ringes. Anonymkode: 83df8...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå