AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Har spart og gledet meg til tur og ender opp med rom rett over utestedet under....surt å betale full pris og ikke få sove! Regner med resepsjonen er lei klagende kunder pga dette og satt opp restriksjoner... Noen som har noen erfaringer med å klage på dette? Anonymkode: 73eb3...059
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Det er vel bare å ringe og spørre tenker jeg. Har fått byttet rom flere ganger på reise av ulike grunner. Anonymkode: 18a62...fba
Gjest supernova_87 Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Du kan jo alltid prøve. Hei, er det mulig å få et annet rom? Det er veldig sjenerende med all støyen, jeg får ikke sove og har en viktig dag i morgen. Dette var ikke det jeg forventet (hvis du har lest andre ting om hotellet). I verste fall får du et nei og tilbud om ørepropper. I beste fall får du bytte rom. Er ikke som at de kan gjøre det verre enn det er nå?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel bare å ringe og spørre tenker jeg. Har fått byttet rom flere ganger på reise av ulike grunner. Anonymkode: 18a62...fba Drømmegjesten altså. Byttet rom flere ganger faktisk. Skulle likt å vite noen av de ulike grunnene. Anonymkode: 69b44...689 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Ja får vel bare gå å spørre... skikkelig flott å betale tusenlapper for så å ligge våken om natta >.< ts Anonymkode: 73eb3...059
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja får vel bare gå å spørre... skikkelig flott å betale tusenlapper for så å ligge våken om natta >.< ts Anonymkode: 73eb3...059 Helt unødvendig. De fleste hoteller, om de har rom tilgjengelig, ordner dette for deg. Anonymkode: 18a62...fba
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drømmegjesten altså. Byttet rom flere ganger faktisk. Skulle likt å vite noen av de ulike grunnene. Anonymkode: 69b44...689 Det skulle du sikkert likt. Men den første setningen din gjorde at du ikke fikk det 😂 Du får heller stole på at siden hotellene ga meg et annet rom de gangene dette har skjedd så har grunnen vært god nok for dem. Anonymkode: 18a62...fba 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 Det mest effektive du kan gjøre er å skrive det på Tripadvisor og liknende sider, for da kommer ikke jeg og andre som bryr seg om støy til å bo der. Anonymkode: 0ef73...ff4 1
Eliza Doalot Skrevet 3. november 2018 #9 Skrevet 3. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det mest effektive du kan gjøre er å skrive det på Tripadvisor og liknende sider, for da kommer ikke jeg og andre som bryr seg om støy til å bo der. Anonymkode: 0ef73...ff4 Feil. Det mest effektive hun kan gjøre er å spørre resepsjonen om et annet rom. Det er et helt legitimt spørsmål, som ikke er det minste uvanlig for hotellet å få. De fleste hoteller har rom som er mer eller mindre rolige, og gjester plages i større eller mindre grad av støy. Jeg kunne for eksempel sover omtrent inne på utestedet, for jeg plages overhodet ikke av sånn støy. Derimot holdt jeg på å miste forstanden av lyden fra heisen vegg i vegg med rommet mitt, sist jeg bodde på hotell. Jeg forklarte problemet mitt (med et smil) i resepsjonen, og fikk nytt rom og smil i retur. Jeg fikk sove, og hotellet fikk en fornøyd gjest. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #10 Skrevet 3. november 2018 Ts her; gikk å spurte om å få bytte rom, jeg var ikke første som hadde lurt på det i går, i følge resepsjonisten. Rommet var mindre, men det gikk greit. Måtte ha vinduet oppe, så hørte ventilasjonspumpa utenfor, men var ørepropper på rommet, så det gikk. Hotellet ellers er bra, men det støyproblemet er noe de strever med, ser flere som skriver om det på tripadvisor. Anonymkode: 73eb3...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå