AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Som sagt, hvordan eller hvor kjøpe du et antrekk? Anonymkode: 8e683...517
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Handler sjeldent antrekk, går heller for plagg som går til det meste. Basisplagg er gull, for dem kan man style opp og ned. Finner mange fine plagg på Mango, Zara og HM. Kan mange ganger finne flotte plagg på bruktbutikker. Anonymkode: 22572...9e1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 Jeg handler det meste på Zalando, de har veldig godt utvalg. Og grunnet eksem, må jeg ha klær med mest mulig bomull i seg, på Zalando får man søkt opp alle klær i bomull, noe som gjør det mye lettere. Er håpløst å gå i butikker, og skal finne lappen på alle klærne, og hvor mesteparten bare inneholder syntetiske materialer. Jeg bruker mest kjoler, så da har jeg jo hele plagget. Og til kjoler er det jo penest med klassiske kåper til. Anonymkode: c51b1...a74
Gjest Tigress Skrevet 4. november 2018 #4 Skrevet 4. november 2018 Eg kjøper sjeldan eit heilt antrekk, men eg ser alltid for meg minst uilke måtar å bruke eit plagg på før eg kjøper det. Det vil seie at eg altså berre har plagg som kan vere ein del av mange antrekk, så eg kjøper ikkje antrekk, eg lagar antrekk ut frå det eg har i skapet. Om du skjønar? Og så over ei tid kjem ein gjerne til at det kan vere eit plagg som manglar, og då går eg på jakt etter det plagget, for då veit eg kva eg skal ha. Eg står aldri foran skapet utan å ha noko å ha på meg, spørsmålet er alltid korleis eg skal møte ulike krav til antrekket til nett det høvet. Det kan av og til vere vanskeleg. Men eg har vore same storleik sidan eg var 13 år, så eg har akkumulert veldig mykje klede, der eg stort sett berre har teke vare på dei "fleirbrukbare" kleda. Med visse undantak, som eg har heldt på ut i frå eit Marie Kondo-perspektiv: dei gir meg glede, sjølv om dei kanskje ikkje er så brukelege. 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå