Gjest Usikere meg Skrevet 24. mars 2005 #1 Skrevet 24. mars 2005 Jeg har angst. Siden jeg sa til psykologen og legen min at jeg hadde angst hele tiden så sa han at jeg skulle skjekke stoffskiftet mitt. Jeg tok blodprøve, uff, også fikk jeg vite at det var for høyt. Legen min sa at angst kan komme når man har høyt stoffskifte. Men han sa også at jeg hadde angst tillegg til høyt stoffskifte. Og at angsten min er sterkere enn normalt siden jeg både har angst og høyt stoffskifte. Er det noe sammenheng mellom dette? Senere skal jeg begynne på medisiner mot høyt stoffskifte. Tror dere at også angsten blir mindre da? Siden han legen sa at det var en sammenheng. Jeg har prøvd masse anti deppressiva, men de virket ikke mot angsten min. Og nå er jeg redd for at medisinen mot høyt stoffskifte heller ikke skal virke på meg. Kan det hende? Jeg er usikker.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2005 #2 Skrevet 24. mars 2005 Det første du skal gjøre er å slutte å bekymre deg for at stoffskiftebeh. ikke kommer til å virke. For det vil den gjøre, men det vil ta litt tid for å finne den rette dosen for deg. Men ting kommer til å bli mye bedre :-) Angst og depresjoner er veldig vanlig ved stoffskifteproblemer. Håper du også får time hos psykolog for å ta tak i angsten som ikke er relatert til stoffskifteprob. Det kan være lurt for selv om symtomene vil bli mildere når stoffsk. beh er igang, er det gjerne angst for angsten som blir et problem da.. Men nå er du heldig, du vet grunnen til deler av problemet, og det finnes en egen side for stoffskiftprob. www.stoffskifte.org. Der burde du gå inn å lese mer Alt ordner seg etterhvert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå