Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere ønsker/setter pris på å ha kvinner som venner. Og kun som venner. Som liker å omgås dem fordi dere har det hyggelig sammen og har felles interesser. Uten å ha ønsker om noe mer, verken sex eller forhold? 

Anonymkode: d5c58...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er null stress. Vennene mine er godt fordelt over begge kjønn. Hva vi eventuelt finner på varierer jo alt ettersom, samme med samtaleemner. 

Skrevet

Min bestevenn fra jeg var 10-11 år til jeg var nærmere 25 år var kvinne og helt uproblematisk og til dags dato det beste vennskapet jeg har hatt. Vi mistet kontakten når hun flyttet i forbindelse med jobb og begynte å etablere seg der, nå er vi rett og slett bare i forskjellige faser i livet så blir gratulasjoner på facebook og en chat i ny og ne på messanger men ikke noe mere enn det, har vel sett henne en gang i levende live de siste 10 årene. Men det var iallefall aldri noe kleint mellom oss og jeg husker jeg hadde noen år hvor jeg syns det var utrolig praktisk og ha en jente jeg kunne spørre om alt jeg lurte på med det motsatte kjønn ;)

Idag er vel de jeg regner som venner en god blanding av jenter og gutter, og ser ikke no problem med det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...