AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Jeg har habituell abort. Har blitt utredet med ultralyd, og diverse blodprøver. Legene har ikke funnet noe galt. Er det annen utredning man har rett på og? Anonymkode: 9d0f6...ad1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #2 Skrevet 3. november 2018 Undersøkelse, hemostaseanalyser (blodprøve), kromosomanalyse av deg og mannen (blodprøve). Hvis man ikke finner noe er det mest sannsynlig tilfeldig at du har 3 SA på rad. Noen forsøker progesterontilskudd etter el, evt også prednisolon. Hør med din gyn! Anonymkode: 22802...09a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #3 Skrevet 3. november 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Undersøkelse, hemostaseanalyser (blodprøve), kromosomanalyse av deg og mannen (blodprøve). Hvis man ikke finner noe er det mest sannsynlig tilfeldig at du har 3 SA på rad. Noen forsøker progesterontilskudd etter el, evt også prednisolon. Hør med din gyn! Anonymkode: 22802...09a Vi har ikke tatt noe kromosomanalyse, det er i hvertfall ikke tatt noen blodprøver av mannen min. Det må jeg forhøre meg om. Progesteron har jeg brukt. Hatt fire spontanaborter. Anonymkode: 9d0f6...ad1
N85 Skrevet 3. november 2018 #4 Skrevet 3. november 2018 Masse blodprøver av meg, både hormoner, koagulering, antistoffer. Fastlegen sjekket også vitamin/mineralmangler. Vannscanning av livmor og eggledere. Sædprøve av mannen. Og kromosomprøver av oss begge. De har ikke funnet noe galt. Men nå har jeg vært gravid 7 ganger, og vi har bare ett barn. Så et eller annet er det jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå