AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Noen anbefalinger der? Trenger man det egentlig når de starten i bhg? Anonymkode: 9399b...232
Kim91 Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 (endret) Jeg jobber på mellomavdeling i barnehage og opplever at det er de her sekkene fra bergans som sitter best på ryggen til de små. https://www.barnashus.no/bergans- barnehagesekk-nordkapp-jr-12l-marine-41871.html Det er tung å gå på tur med en dårlig sekk, så det er gull verdt å investere i det Endret 2. november 2018 av Kim91 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 5 minutter siden, Kim91 skrev: Jeg jobber på mellomavdeling i barnehage og opplever at det er de her sekkene fra bergans som sitter best på ryggen til de små. https://www.barnashus.no/bergans- barnehagesekk-nordkapp-jr-12l-marine-41871.html Det er tung å gå på tur med en dårlig sekk, så det er gull verdt å invistere i det Jeg så på en annen sekk fra samme merke, men var ikke helt sikker på den Anonymkode: 9399b...232
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 Alt annet enn fjellräven! Hilsen ansatt i barnehage Anonymkode: 2f122...594 5
hopeful Skrevet 3. november 2018 #5 Skrevet 3. november 2018 Ikke fjellräven. De er sikkert fine (synes ikke jeg da, men det er min personlige mening), men de sitter ikke på små barneskuldre, og gjør turopplevelsen dårlig for barna. Kan anbefale bergans sin 12 liter, sitter godt. Uansett bør det være en med bryststropper 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #6 Skrevet 3. november 2018 Er ikke alle barnehager man bruker sekken til tur. Der jeg jobber brukes den kun til å frakte matboks og kontaktbok frem og tilbake. Skal de bruke den på tur anbefaler jeg bergans! De sitter bra:) Anonymkode: b37f2...f33
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #7 Skrevet 3. november 2018 Det viktigste er at det er plass til matboks, flaske, ekstra votter og genser og evt bleie. Og, den må ha brystreim! Anonymkode: 3c314...31d
Filifjonkamor Skrevet 3. november 2018 #8 Skrevet 3. november 2018 vet at Mammut first trion sitter godt. Nå kommer det jo litt an på om den skal brukes til tur eller bare til barnehagen
twig Skrevet 3. november 2018 #9 Skrevet 3. november 2018 Hvis barnet skal bære sekken selv ville jeg valgt den Berganssekken over her, eller i hvert fall en modell som ligner. Med stropp over både bryst og hofte sitter sekken ekstra godt på, lettere for barnet å bære, og den rommer både termos, matboks og litt enkelt skiftetøy.
Sushi Skrevet 3. november 2018 #10 Skrevet 3. november 2018 Synes Bergans sin er veldig bra, både til og fra barnehagen og på korte og lange turer. Her har begge barna brukt denne på f.eks. hytte til hytte-tur i fjellet. Den sitter godt på små rygger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå