AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Del Skrevet 2. november 2018 Dette er en ny bransje for meg. Trives veldig godt, men er ganske overrasket over hvor nedlatende og snobbete mange som jobber i shipping er.. Spesielt menn. Har det alltid vært sånn? Anonymkode: 71b1e...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #2 Del Skrevet 2. november 2018 Ja. På lik linje med finans er det stort sett en bransje folk begynner i for inntektspotensiale. Ikke lidenskap for skip. Anonymkode: 05c58...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #3 Del Skrevet 2. november 2018 Ja. Anonymkode: 1bae9...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #4 Del Skrevet 2. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. På lik linje med finans er det stort sett en bransje folk begynner i for inntektspotensiale. Ikke lidenskap for skip. Anonymkode: 05c58...daa Jeg jobbet i finans tidligere og syns faktisk det er enda verre i shipping! De yngste er verst faktisk. Har vært i Singapore en del med jobben og der var det utrolig mange med stygge holdninger mot kvinner bl.a. Flere av de jeg møtte sa det var helt vanlig å ta med seg prostituerte på jobb eventer, og dra på strippeklubber for å ha kundemøter. Blir helt sjokkert jeg! Likevel er jeg glad jeg jobber med noe jeg liker, og jeg møter så klart folk som er hyggelige og normale også Anonymkode: 71b1e...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #5 Del Skrevet 2. november 2018 Kan noen forklare hva shipping går ut på, og hvor eller i hvilke firmaer man kan jobbe i Har ei datter som sier at hun bl.a kan jobbe med shipping etter endt utdanning. Anonymkode: 357c2...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 2. november 2018 #6 Del Skrevet 2. november 2018 Der det er mye penger, finner du snobber. Vær forsiktig med drikkekulturen - den kan være farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #7 Del Skrevet 2. november 2018 Ambisjoner... Anonymkode: e2603...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #8 Del Skrevet 2. november 2018 De mennene er ikke helt gode når det kommer til fylla og sex. Tar alt som kan krype og gå, prostituerte i fleng. Anonymkode: 370c1...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #9 Del Skrevet 2. november 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen forklare hva shipping går ut på, og hvor eller i hvilke firmaer man kan jobbe i Har ei datter som sier at hun bl.a kan jobbe med shipping etter endt utdanning. Anonymkode: 357c2...4b7 Det jeg jobber med går ut på å opprette avtaler med ulike shippingselskaper og sørge for at de kommer seg fra A til B, innhente dokumentasjon og ta betalt. La oss si at Nike skal sende masse treningstøy etc fra Shanghai til England. Det er ikke bare å seile, det er ganske mye papirarbeid som ligger bak. Vi har også kontakt med crew om bord og sørger for levering av mat/vann/reparasjoner ved behov. Er en spennende bransje men sjefen min sier at det er en del uheldige holdninger blant mange i bransjen. Jeg er heldig og jobber på et sted som er veldig laidback og lite snobbete. Har utdannelse innen markedsføring og økonomi, men det finnes egne shipping-studier ved NHH, CBS, London og i Singapore vet jeg. Mange muligheter innen shipping. Anonymkode: 71b1e...0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #10 Del Skrevet 2. november 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: De mennene er ikke helt gode når det kommer til fylla og sex. Tar alt som kan krype og gå, prostituerte i fleng. Anonymkode: 370c1...d67 Ja, hva ER greia med det?! Jeg spurte noen av mannfolka da jeg var i Asia nylig, og han ene sa at når man har så mye penger vil man betale for den fineste dama man kan få.. likevel blir de aldri fornøyd. Tror ikke jeg er komfortabel med å ha kundemøter på Blaze akkurat, men må jeg så må jeg. Fikk høre at våre utenlandske kunder foretrekker å signere avtaler på strippebarer.. Anonymkode: 71b1e...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå