AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #1 Skrevet 2. november 2018 Eksempler av "ny" og "gammel" musikk. Hvilken liker du best? Datatastaturmusikk eller instrumentmusikk ? Anonymkode: b25b7...cae
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. november 2018 #2 Skrevet 2. november 2018 Bon Jovi( instrumentmusikk )
HanDerreRåbert Skrevet 2. november 2018 #3 Skrevet 2. november 2018 Vil si jeg har ganske bred musikksmak men foretrekker instrument-basert musikk soleklart over typisk datalagd musikk. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. november 2018 #4 Skrevet 2. november 2018 instrumentmusikk, har ikke noen sansen for datalagd musikk.. 1
Rullestolbruker Skrevet 2. november 2018 #5 Skrevet 2. november 2018 Hører på alt fra 40 tallet til i dag, vel nesten alt. Just a Beaver har jeg ikke hørt mye på da
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #6 Skrevet 2. november 2018 Jeg liker god musikk, uavhengig av hvordan den er laget og hvilke instrumenter den spilles på. Bon Jovi er mer min stil enn Alan Walker, men jeg synes det finnes bedre representanter for "instrumentmusikk" enn Bon Jovi der ute. Og jeg ser da både synther og trommer på begge videoer. Så hva er "instrumentmusikk"? Hva er "datatastaturmusikk"? Jeg synes hele spørsmålsstillingen egentlig viser en temmelig liten forståelse og respekt for hva det egentlig vil si å lage musikk, uansett genre. Anonymkode: 10fbc...63e 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 2. november 2018 #7 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg liker god musikk, uavhengig av hvordan den er laget og hvilke instrumenter den spilles på. Bon Jovi er mer min stil enn Alan Walker, men jeg synes det finnes bedre representanter for "instrumentmusikk" enn Bon Jovi der ute. Og jeg ser da både synther og trommer på begge videoer. Så hva er "instrumentmusikk"? Hva er "datatastaturmusikk"? Jeg synes hele spørsmålsstillingen egentlig viser en temmelig liten forståelse og respekt for hva det egentlig vil si å lage musikk, uansett genre. Anonymkode: 10fbc...63e Her ser vi en som ikke forstår at folk har forskjellige preferanser for hva slags musikk man liker.
Salvie Skrevet 2. november 2018 #8 Skrevet 2. november 2018 Liker både ny og gammel musikk i alle sjangre, alt til sin tid. Men jeg velger Alan Walker over Bon Jovi anytime. 😊
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #10 Skrevet 2. november 2018 1 minutt siden, Eugene Onegin skrev: Her ser vi en som ikke forstår at folk har forskjellige preferanser for hva slags musikk man liker. Det forstår jeg veldig godt, men preferanser er en ting, en annen ting er å avskrive hele genre fordi musikken er laget på "feil" måte. Ja, jeg vet TS ikke sier det rett ut, men selve ordet "datatastaturmusikk" oser av forakt. Og om du leser hva jeg skriver forsvarer jeg jo faktisk den typen musikk som ikke er etter min egen smak her. Anonymkode: 10fbc...63e
Gjest IommI Skrevet 2. november 2018 #11 Skrevet 2. november 2018 Det er forskjellen på pop og rock. Pop (ræva) slutter etterhvert å være populært, men rock, rock dauer ikke. Det er umulig.
Elán Skrevet 2. november 2018 #12 Skrevet 2. november 2018 Jeg hadde nok ikke blitt lei meg av å ikke ha hørt ny musikk. Liker best musikken mellom 40-tallet til og med 80-tallet, og dagens musikk inspirert av disse tiårene. Alan Walker og lignende er ikke helt min smak.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #13 Skrevet 2. november 2018 Akkurat nå, IommI skrev: Det er forskjellen på pop og rock. Pop (ræva) slutter etterhvert å være populært, men rock, rock dauer ikke. Det er umulig. Det var ikke det Ts. spurte om. Anonymkode: 33799...09a 1
Gjest IommI Skrevet 2. november 2018 #14 Skrevet 2. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke det Ts. spurte om. Anonymkode: 33799...09a Jeg har ikke spurt deg, noen spørsmål.
Rumle Skrevet 2. november 2018 #15 Skrevet 2. november 2018 11 minutter siden, Beeblebrox skrev: Ja takk, alt mulig! Dette! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå