Gå til innhold

Forvirra

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting. Jeg har prøvd masse forskjellige antideprressiva, men ingenting hjelper på meg. Jeg har prøvd ca. seks forskjellige merker. Er det noen andre som heller ikke medisiner hjelper på? Jeg synes det er så rart at ikke noe antideprressiva virker på meg. Vet dere hvordan de virker? Jeg har liksom ikke merket noe jeg. Rart. Jeg går nå på Zoloft og har brukt denne i tre måneder. Men har ikke merket noe. Har prøvd Fluanxol, efexor, cipralex, og Zoloft. Men ingen hjelper. Har også prøvd vival, og sobril, men det er ikke antidepprressiva. Men jeg merker ikke noe på de heller. Hva er galt med meg?

Jeg har lyst til å slutte med Zoloften nå siden den ikke virker. Tror dere at jeg kommer til å prøve enda en ny? Er det noen som jeg ikke har prøvd?

Jeg er så forvirra jeg. Siden ingenting virker. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvordan går det uten antidepressiva da? Blir du verre, så har de sikkert virket for deg likevel.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvordan går det uten antidepressiva da? Blir du verre, så har de sikkert virket for deg likevel.

Godt poeng, Rosin.

Gjest seroxata
Skrevet

du har ikke prøvd seroxat da? er det jg går på, og det fungerer veldig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...